Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-22
Gostyń: Przebudowa drogi powiatowej nr 4093P Grabonóg -Piaski wieś Grabonóg
od km 0+295 do km 0+545 na długości 250,0 mb.
Numer ogłoszenia: 43539 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gostyński w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu , ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 5723796, faks 65 5751965.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 4093P Grabonóg -Piaski wieś Grabonóg od km 0+295 do km 0+545 na długości 250,0 mb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : roboty brukarskie : zjazdy z kostki brukowej betonowej gr.8cm- 24,20m2, krawężnik betonowy - 8,0m, obrzeże betonowe- 17,0m2, ściek przykrawężnikowy - 250,0 m2 ; przepusty pod zjazdami z rur PP SN8 śr.300mm-35,0mb; roboty bitumiczne: roboty rozbiórkowe : podbudowa z kruszywa gr.20cm, nawierzchnia bitumiczna gr.3cm,przepusty rurowe pod zjazdami , roboty ziemne, skropienie warstw emulsją asfaltową kationową 05 i 0,7 kg/m2 - 1240,60 m2, podbudowa z betonu asfaltowego - 543,10m2, wyrównanie istniejącej podbudowy 65,68 Mg, siatka z włókna szklanego - 750,0 m2, w-wa ścieralna -1200,00 m2..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1pkt.6 ustawy pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował roboty co najmniej 2 roboty polegające na przebudowie budowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 200.000,00 zł brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku na podstawie złozonych w ofercie dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował min.1 osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. (Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby wskazane posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku na podstawie złozonych w ofercie dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony : Formularz OFERTA-załącznik nr 1,Kosztorys ofertowy-załącznika nr 2 Wykaz części zamówienia, których Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - załącznik nr 8, Pełnomocnictwo - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy ,przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiajacy zgodnie z art.144 ust.1 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy-spowodowana wystąpieniem tzw. sił wyższych - klęski żywiołowe, huragan, warunki geologiczne, prace archeologiczne, długotrwałe opady deszczu, wówczas termin wykonania umowy ulega odpowiednio wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności celem dokończenia realizacji zamówienia ) 2) zmiana urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) 3) zmiana osób lub podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgostyn.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ul. Poznańska 200, II piętro , pok. nr 17..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ul. Poznańska 200, II piętro , pok. nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Modernizacja holu głównego i przedsionka oraz korytarza przy pomieszczeniach diagnostycznych w ramach zadania: Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Ulepszenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4923P w miejscowości Ludwinowo - etap III - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.