Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-19
Zielona Góra: Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg AMW Zielona Góra w miejscowościach: Żagań, Świętoszów, Żary, Zielona Góra, Sulechów, Czerwieńsk, Krosno Odrzańskie, Babimost, Sulęcin, Wędrzyn, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp., Skwierzyna, Gubin.
Numer ogłoszenia: 43543 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze , Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 411 96 00, faks 68 411 96 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg AMW Zielona Góra w miejscowościach: Żagań, Świętoszów, Żary, Zielona Góra, Sulechów, Czerwieńsk, Krosno Odrzańskie, Babimost, Sulęcin, Wędrzyn, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp., Skwierzyna, Gubin..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych oraz wewnętrznych budynków Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg AMW Zielona Góra w miejscowościach: Żagań, Świętoszów, Żary, Zielona Góra, Sulechów, Czerwieńsk, Krosno Odrzańskie, Babimost, Sulęcin, Wędrzyn, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp., Skwierzyna, Gubin. Zamówienie składa się z czterech części: a) Część nr 1 obejmuje miejscowości Żagań, Żary, Świętoszów. b) Część nr 2 obejmuje miejscowości Babimost, Sulechów, Zielona Góra, Czerwieńsk, Krosno Odrzańskie, Gubin. c) Część nr 3 obejmuje miejscowości Wędrzyn, Sulęcin. d) Część nr 4 obejmuje miejscowości Skwierzyna, Międzyrzecz, Gorzów Wlkp. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub dowolną ilość części zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym i doraźnym utrzymaniu porządku i czystości na powierzchniach wewnętrznych budynków oraz przylegających terenów zewnętrznych utwardzonych i zieleni, z tym że: 1) bieżące sprzątanie - realizowane codziennie w budynkach oraz na terenach przeznaczonych do sprzątania (na bieżąco); 2) doraźne sprzątanie - realizowane po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego na wykonanie tej usługi (wskazanie miejscowości i numeru działki, na której ma być realizowana usługa); 3) usługi odśnieżania - realizowane w okresie zimowym. 4) wymiana pisku w piaskownicach w okresie od 15 kwietnia do 30 maja (jednokrotnie w trakcie świadczenia usługi) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ (w szczególności w załącznikach do umowy). Kody CPV: 90610000-6: Usługi sprzątania i zamiatania 90910000-9: Usługi sprzątania ulic 90911200-8: Usługi sprzątania budynków 90914000-7: Usługi sprzątania parkingów 90620000-9 Usługi odśnieżania 14210000-3: piasek Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy w wysokości do 20,06% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9, 14.21.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada pozytywne i udokumentowane doświadczenie w realizacji usług będących przedmiotem zamówienia, tzn., że okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę, polegającą na utrzymaniu czystości, a wartość każdej usługi, realizowanej na odrębną umowę wyniosła co najmniej: - dla części nr 1 zamówienia - 50.000,00 zł brutto, - dla części nr 2 zamówienia - 30.000,00 zł brutto, - dla części nr 3 zamówienia - 20.000,00 zł brutto, - dla części nr 4 zamówienia - 20.000,00 zł brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca złoży wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są: a. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; b. w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony i podpisany druk Formularz oferty (wg załącznika nr 1 - dla części nr 1, 2, 3, 4 zamówienia); 2) wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (wg załącznika nr 4 do SIWZ). Jeżeli wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, zamawiający uzna, że nie zamierza on powierzać podwykonawcom żadnych prac objętych niniejszym postępowaniem; 3) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w części V oraz VI SIWZ, 4) wypełniony i podpisany formularz cenowy dla danej części zamówienia (wg załącznika nr 6a-6d do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - czas reakcji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w szczególności, gdy: 1) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT powodująca zmniejszenie/zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia/zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. 2) rzeczywista realizacja umowy na koniec okresu umownego nie przekroczy całości wynagrodzenia określonego w umowie wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenie okresu obowiązywania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego w Warszawie
Oddział Regionalny w Zielonej Górze
65-120 Zielona Góra
Al. Zjednoczenia 104
pok. nr 105.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego w Warszawie Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104 pok. nr 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa zestawów molekularnych, pożywek mikrobiologicznych oraz szczepów wzorcowych IV
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych w obiekcie H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra przy ul. Botanicznej w Zielonej Górze
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- "ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA"
- Konserwacja kanalizacji deszczowej wraz z elementami drogowych obiektów inżynierskich przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
- Kompleksowa realizacja zadania pn. "Organizacja Lubuskiego Festiwalu Innowacji 2025".
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo"
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektów przychodni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.