Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Kielce: Wyposażenie laboratorium Zakładu Ochrony i Kształtowania Środowiska Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego w Kielcach
Numer ogłoszenia: 43546 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, fax 041 3497278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pu.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie laboratorium Zakładu Ochrony i Kształtowania Środowiska Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie laboratorium Samodzielnego Zakładu Ochrony i Kształtowania Środowiska w szkło i drobny sprzęt laboratoryjny (część I, II, III i IV
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 10 600,00 zł w przypadku składania oferty na wszystkie części przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty na wybrane części Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: część I - 2 100,00 zł., część II - 2 600,00 zł., część III - 5 200,00 zł., część IV - 700,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. prowadzą działalność o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia określonym w SIWZ, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. w okresie ostatnich 3 lat wykonali minimum dwa zamówienia o wielkości i charakterze odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia (na każdą część oddzielnie), -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, -spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 uPzp, -udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (nie dotyczy szkła), -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000 PLN. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert. 2)Umowa Spółki Cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w takiej formie. 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5)Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw odpowiadających wartością i zakresem rzeczowym przedmiotowi zamówienia (minimum dwie dostawy na każdą część), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 7)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę minimum 100 000,00 zł. 8)Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9)Dowód wpłaty wadium. 10)Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i projektem umowy. 11)Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem ceny netto i brutto poszczególnych elementów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pu.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce (pokój nr 21, parter)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, sekretariat Kanclerz (pokój nr 5, parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia i drobny sprzęt laboratoryjny do laboratoriów Samodzielnego Zakładu Ochrony i Kształtowania Środowiska w Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia i drobny sprzęt laboratoryjny do laboratoriów Samodzielnego Zakładu Ochrony i Kształtowania Środowiska w Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia i drobny sprzęt laboratoryjny do laboratoriów Samodzielnego Zakładu Ochrony i Kształtowania Środowiska w Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia i drobny sprzęt laboratoryjny do laboratoriów Samodzielnego Zakładu Ochrony i Kształtowania Środowiska w Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia i drobny sprzęt laboratoryjny do laboratoriów Samodzielnego Zakładu Ochrony i Kształtowania Środowiska w Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia i drobny sprzęt laboratoryjny do laboratoriów Samodzielnego Zakładu Ochrony i Kształtowania Środowiska w Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkło laboratoryjne do laboratoriów Samodzielnego Zakładu Ochrony i Kształtowania Środowiska w Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkło laboratoryjne do laboratoriów Samodzielnego Zakładu Ochrony i Kształtowania Środowiska w Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Dostawa jednorazowa szklanych naczyń laboratoryjnych oraz szklanych akcesoriów do jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- Sprzedaż i dostarczenie akcelerometrów do badań naukowych w Instytucie Nauk o Zdrowiu
- Dostawa wyrobów medycznych (kontrastów) na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Produkty lecznicze.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.