To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-22
Ostrów Wielkopolski: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do szkół podstawowych w Gminie Ostrów Wielkopolski w ramach projektu -Przez zabawę do sukcesu-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 435486 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 399394 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski, Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do szkół podstawowych w Gminie Ostrów Wielkopolski w ramach projektu -Przez zabawę do sukcesu-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, mebli szkolnych, artykułów biurowych, niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu -Przez zabawę do sukcesu- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki (Poddziałanie 9.1.2. -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych-). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2, 3, 4, 5 do SIWZ. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszej SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Jakość dostaw należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważnie) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1) Część I - Dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią I stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) Część II - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią II stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3) Część III - Dostawa mebli szkolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią III stanowi załącznik nr 4 do niniejszego SIWZ. 4) Część IV - Dostawa artykułów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią IV stanowi załącznik nr 5 do niniejszego SIWZ. 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Dostawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Dostawcy. 4) Sprzęt oraz wszystkie pomoce dydaktyczne, meble - muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych. Wymagany okres gwarancji: - na pomoce dydaktyczne, meble szkolne - min. 24 miesiące od dnia odbioru; - na sprzęt komputerowy - min. 24 miesiące od dnia odbioru. 5) Pomoce dydaktyczne należy dostarczyć do Szkoły Podstawowej w Lamkach. 6) Sprzęt komputerowy należy dostarczyć do Szkół Podstawowych w Lewkowie, Wtórku, Wysocku Wielkim, Daniszynie, Franklinowie. 7) Meble szkolne należy dostarczyć do Szkół Podstawowych w Topoli Małej, Lamkach, Wysocku Wielkim, Gorzycach Wielkich, Łąkocinach, Słaborowicach, Szczurach. 8) Artykuły biurowe należy dostarczyć do Szkół Podstawowych w Słaborowicach, Wtórku, Wysocku Wielkim, Lewkowie, Łąkocinach, Franklinowie, Gutowie, Lamkach, Daniszynie, Szczurach, Topoli Małej...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 38.65.21.00 - Projektory 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - Dostawa pomocy dydaktycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moje Bambino sp. z o.o. sp. k., ul. Staszica 48, 90-613 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166122,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 192389,79
Oferta z najniższą ceną: 192389,79 / Oferta z najwyższą ceną: 225456,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II - Dostawa sprzętu komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA INFORMATYCZNA "ELPRO-BIS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA INFORMATYCZNA "ELPRO-BIS" SP. Z O.O.
- Firma Informatyczna ELPRO-BIS Sp. z o.o., ul. Sukiennicza 2, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12814,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12474,66
Oferta z najniższą ceną: 12474,66 / Oferta z najwyższą ceną: 16691,10
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III - Dostawa mebli szkolnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMANDOR SPÓŁKA JAWNA IRENEUSZ WÓJCIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMANDOR SPÓŁKA JAWNA IRENEUSZ WÓJCIK
- Przedsiębiorstwo BIUROMAKS Ireneusz Wójcik, ul. Częstochowska 140, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20035,00
Oferta z najniższą ceną: 20035,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20040,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV - Dostawa artykułów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU BIUR-ART HURT-DETAL BOŻENA NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
PPHU BIUR-ART HURT-DETAL BOŻENA NOWAK
- PPHU Biur-Art Hurt-Detal, ul. Gimnazjalna 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29962,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31893,05
Oferta z najniższą ceną: 28146,89 / Oferta z najwyższą ceną: 52057,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie urządzenia do automatycznego wydawania dowodów rejestracyjnych
- Budowa zespołu garaży z wózkownią, rowerownią, układem komunikacyjnym wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną przy ul. Klasztornej w Ostrowie Wielkopolskim.
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
- Zakup busa 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników WTZ "Tęcza" w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.