Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-19
Wrocław: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dotyczących budowy gazociągów wysokiego ciśnienia
Numer ogłoszenia: 43553 - 2016; data zamieszczenia: 19.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Urząd Wojewódzki , pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3406260, faks 71 3406948.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.duw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dotyczących budowy gazociągów wysokiego ciśnienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii, w formie operatów szacunkowych, o wartości poniesionej szkody przez właścicieli/użytkowników wieczystych nieruchomości, w związku z wybudowaniem na nich gazociągu. 2)Wykonanie przedmiotu umowy polega również na przeprowadzeniu wizji lokalnych: przed terminem rozpoczęciem budowy gazociągu, o którym to terminie wizji zostanie Wykonawca poinformowany najpóźniej na 14 dni przed terminem rozpoczęcia prac budowlanych oraz wizji lokalnej po terminie zakończeniu prac budowlanych, o którym to terminie wizji zostanie Wykonawca poinformowany najpóźniej na 7 dni po zakończeniu prac. 3)Zamówienie zostało podzielone na 4 (cztery) części: - część I - obejmuje 233 operaty szacunkowe nieruchomości, - część II - obejmuje 11 operatów szacunkowych nieruchomości, - część III - obejmuje 52 operaty szacunkowe nieruchomości, - część IV - obejmuje 389 operatów szacunkowych nieruchomości..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca: - dla części I - dysponuje minimum 4 (czterema) osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości, - dla części II - dysponuje minimum 2 (dwoma) osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości, - dla części III - dysponuje minimum 2 (dwoma) osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości, - dla części IV - dysponuje minimum 4 (czterema) osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo: 1. W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym/ewidencyjnym należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania pojedynczego zlecenia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana treści umowy może wynikać jedynie z następujących okoliczności: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki podatku VAT) 2) zmian danych teleadresowych stron umowy 3) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy a w związku z tym proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, 4) z innych przyczyn, niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.duw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław Biuro Organizacyjno-Administracyjne pok. 0213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław, sekretariat - Biuro Organizacyjno-Administracyjne pok. 0200.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych (PLN). Nie przewiduje się rozliczeń w walutach obcych. Wszystkie kwoty podane są w PLN. Jeżeli Wykonawca posługuje się walutą obcą, należy ją przeliczyć w/g kursu złotego podanego przez NBP w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. 2.Zamówienie w części III i IV dotyczy projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dotyczących budowy gazociągów wysokiego ciśnienia - częśc I..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii, w formie operatów szacunkowych, o wartości poniesionej szkody przez właścicieli/użytkowników wieczystych nieruchomości, w związku z wybudowaniem na nich gazociągu - w celu określenia wysokości odszkodowania. 2)Wykonanie przedmiotu umowy polega również na przeprowadzeniu wizji lokalnych: przed terminem rozpoczęciem budowy gazociągu, o którym to terminie wizji zostanie Wykonawca poinformowany najpóźniej na 14 dni przed terminem rozpoczęcia prac budowlanych oraz wizji lokalnej po terminie zakończeniu prac budowlanych, o którym to terminie wizji zostanie Wykonawca poinformowany najpóźniej na 7 dni po zakończeniu prac. 3) Część I obejmuje 233 operaty szacunkowe nieruchomości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania pojedynczego zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dotyczących budowy gazociągów wysokiego ciśnienia - częśc II..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii, w formie operatów szacunkowych, o wartości poniesionej szkody przez właścicieli/użytkowników wieczystych nieruchomości, w związku z wybudowaniem na nich gazociągu - w celu określenia wysokości odszkodowania. 2) Wykonanie przedmiotu umowy polega również na przeprowadzeniu wizji lokalnych: przed terminem rozpoczęciem budowy gazociągu, o którym to terminie wizji zostanie Wykonawca poinformowany najpóźniej na 14 dni przed terminem rozpoczęcia prac budowlanych oraz wizji lokalnej po terminie zakończeniu prac budowlanych, o którym to terminie wizji zostanie Wykonawca poinformowany najpóźniej na 7 dni po zakończeniu prac. 3) Część II obejmuje 11 operatów szacunkowych nieruchomości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania pojedyńczego zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dotyczących budowy gazociągów wysokiego ciśnienia - część III..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii, w formie operatów szacunkowych, o wartości poniesionej szkody przez właścicieli/użytkowników wieczystych nieruchomości, w związku z wybudowaniem na nich gazociągu - w celu określenia wysokości odszkodowania. 2) Wykonanie przedmiotu umowy polega również na przeprowadzeniu wizji lokalnych: przed terminem rozpoczęciem budowy gazociągu, o którym to terminie wizji zostanie Wykonawca poinformowany najpóźniej na 14 dni przed terminem rozpoczęcia prac budowlanych oraz wizji lokalnej po terminie zakończeniu prac budowlanych, o którym to terminie wizji zostanie Wykonawca poinformowany najpóźniej na 7 dni po zakończeniu prac. 3) Część III obejmuje 52 operaty szacunkowe nieruchomości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania pojedynczego zlecenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dotyczących budowy gazociągów wysokiego ciśnienia - część IV..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii, w formie operatów szacunkowych, o wartości poniesionej szkody przez właścicieli/użytkowników wieczystych nieruchomości, w związku z wybudowaniem na nich gazociągu - w celu określenia wysokości odszkodowania. 2) Wykonanie przedmiotu umowy polega również na przeprowadzeniu wizji lokalnych: przed terminem rozpoczęciem budowy gazociągu, o którym to terminie wizji zostanie Wykonawca poinformowany najpóźniej na 14 dni przed terminem rozpoczęcia prac budowlanych oraz wizji lokalnej po terminie zakończeniu prac budowlanych, o którym to terminie wizji zostanie Wykonawca poinformowany najpóźniej na 7 dni po zakończeniu prac. 3) Część IV obejmuje 389 operatów szacunkowych nieruchomości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2019.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania pojedynczego zlecenia - 10
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nasadzeń roślin wraz z instalacją nawadniającą na dachu budynku Centrum Edukacji Ekologicznej HYDROPOLIS - II postępowanie
- "Sukcesywna dostawa grzybów mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Remont odwodnienia równi peronowej w m. Kowary od km 24+670 do km 25+030. CPV 45221122-3
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania
- Przebudowa budynku A1 Politechniki Wrocławskiej przy Wyb. St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu pod potrzeby wykonania szybu i montażu dźwigu osobowego z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Łukasiewicz-PORT
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Usługi geodezyjne na opracowanie dokumentacji stanowiącej załącznik do wniosku o ustalenie linii brzegu wraz z rozgraniczeniem gruntów pokrytych wodami od pozostałych gruntów rzeki Iłownicy ....
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.