Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Mysłowice: Remonty bieżące chodników gminnych. Remonty bieżące chodników powiatowych w Mysłowicach
Numer ogłoszenia: 435626 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg , ul. Wielka Skotnica 39, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 714 42 16, faks 032 714 42 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące chodników gminnych. Remonty bieżące chodników powiatowych w Mysłowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje między innymi: wykonanie remontów cząstkowych i średnich chodników o nawierzchniach brukowych w mieście Mysłowice. Zamówienie dotyczy bieżącego utrzymaniu w należytym stanie technicznym nawierzchni chodników i polega na naprawie istniejących oraz nowopowstających ubytków, deformacji, zniszczonych nawierzchni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 uPzp Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy MZD Mysłowice Bank PKO SA Nr rach. 36124042271111000056900529. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna przyjmowane jest przez pracowników Miejskiego Zarządu Dróg w Mysłowicach ul. Wielka Skotnica 39, Panią Joannę Grzywacz, pokój nr 3, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 -14.00. 4. Wadium - wniesione na pełny okres związania ofertą - musi znajdować się na koncie Zamawiającego bądź złożone w depozyt osobie upoważnionej nie później niż w dniu wyznaczonym na składanie ofert. 5. Za przetrzymywanie wadium wniesione w pieniądzu będą zwracane odsetki na warunkach określonych w ustawie. Zwrot wadium następuje wg przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zaleca się załączenie do oferty uwierzytelnionej adnotacją za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu dotyczącego wadium przetargowego, przy czym nie załączenie w/w dokumentu nie będzie skutkować odrzuceniem złożonej oferty. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: wykażą, iż:: 1.2.1. wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. w zakresie remontów chodników o nawierzchniach brukowanych, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda (wykazaną w zał. nr 2 do siwz), 1.2.2. dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj.: - koparka - 2 szt., - płyta wibracyjna - 2 szt., - samochód samowyładowczy - 2 szt., - piła do cięcia asfaltu- 2 szt. (wykazanymi w zał. nr 3 do siwz); 1.2.3. dysponują co najmniej 10 pracownikami, w tym: - jedną osobą (pełniącą funkcję kierownika robót) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, - czterema brukarzami (wykazanymi w zał. nr 4 do siwz), Wykonawca wskaże w załączniku nr 4 do SIWZ podział na dwie brygady remontowe, składające się z co najmniej jednej osoby zatrudnionej jako kierownik brygady oraz dwóch brukarzy; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą: 1.3.1. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) . W przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, Zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski z dnia otwarcia ofert; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w ppkt 1 nastąpi na podstawie załączonych do oferty: oświadczenia (zał. nr 1 lub 1A do siwz) oraz dokumentów, o których mowa w pkt 6 siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 22 uPzp, wykonawca składa wraz z ofertą: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do siwz), oraz 1.1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, następujące dokumenty: 1.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(ne) nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.2. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujące dokumenty: 1.2.1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. w zakresie remontów chodników o nawierzchniach brukowanych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 2 do siwz), oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 1.2.2. wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (zał. nr 3 do siwz), wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w wykazie o którym mowa poniżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia innego podmiotu, którymi będzie dysponował 1.2.3. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 4 do siwz), wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby innego podmiotu, którymi będzie dysponował. 1.2.4. dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) - należy załączyć także aktualne zaświadczenie potwierdzające, iż osoba ta jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.); 1.3. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujące dokumenty: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot niniejszego zamówienia. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub jej fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu (jeśli polisa była opłacona przelewem. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 2.1. składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1A do siwz), 2.2. oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp. Na potwierdzenie ww. warunku każdy z wykonawców z osobna składa dokumenty, o których mowa w ppkt 1.1., 2.3. wspólnie wykazują, iż: 2.3.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunków wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt 1.2., 2.3.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunku wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt 1.3. 2.4. obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę /osoby/ uprawnioną(e) do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1.1: 1) ppkt 1.1.1, 1.1.2. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument niniejszy powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument niniejszy powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument niniejszy powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączaniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę /osoby/ uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 lub 1A do siwz),wykaz robót budowlanych (zał. nr 2 do siwz), wykaz narzędzi i urządzeń (zał. nr 3 do siwz), wykaz osób i podmiotów (zał. nr 4 do siwz) muszą być podpisane przez osobę /osoby/ uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.4 należy złożyć w oryginale lub w kopii potwierdzonej notarialnie. 7. Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: 7.1. wypełniony formularz oferty - załącznik nr 5, 7.2. zaparafowany na każdej stronie wzór umowy - załącznik nr 6, 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 siwz należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem podpisem i pieczęcią imienną osoby /osób/ uprawnionej(ych) do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: Spełnia - Nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzd.myslowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg
ul. Wielka Skotnica 39, 41-400 Mysłowice, pok. 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg ul. Wielka Skotnica 39, 41-400 Mysłowice, pok. 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO: URZĄDZENIE BIOFEEDBACK + ZESTAW KOMPUTEROWY + MEBLE.
- "Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem"
- Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Remont budynku stacji pośredniej PT609 dla PGG S.A. Oddział KWK Mysłowice-Wesoła
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Bytomskiej 27a
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych na terenie Domu Pomocy Społecznej ORRSz w Dobiegniewie, ul. Gdańska 17
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" i modernizacja bieżni okrężnej wraz z zintegrowaną z nią bieżnią prostą w Kolbudach przy ul. Wybickiego.
- Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z Ośrodkiem Usług Senioralnych w Teresinie
- Budowa chodników na terenie Gminy Głogów Małopolski
- "Rozwój infrastruktury sportowej i drogowej oraz parkingów w Sandomierzu" z podziałem na 4 części (...)
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.