eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiasecznoZorganizowanie zimowiska dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Piaseczno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Piaseczno: Zorganizowanie zimowiska dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Piaseczno.
Numer ogłoszenia: 435648 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno , ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, faks 022 70 17 692.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie zimowiska dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Piaseczno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zimowiska dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych ze szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piaseczno Część, turnus I Polskie góry 15.02.2014r. - 22.02.2014r. - 2 x 45 osób dopuszcza się zimowisko w dwóch ośrodkach, w każdym po 45 osób Część, turnus II Polskie góry 22.02.2014r. - 01.03.2014r. - 2 x 45 osób dopuszcza się zimowisko w dwóch ośrodkach, w każdym po 45 osób Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolnie wybraną część, turnus..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające. W skład zamówienia uzupełniającego wejdzie możliwość rozszerzenia ilości dzieci do 15 osób do wszystkich części

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 98.34.00.00-8, 92.00.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3.000 zł wprzypadku składania ofert na 2 części. W przypadku składania ofert na: I część wysokość wadium - 1.500 zł II część wysokość wadium - 1.500 zł

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla części I II Wykonawca winien przedstawić w wykazie po minimum 2 usługi których przedmiot jest związany z przedmiotem zamówienia to jest zorganizowaniem zimowiska o wartości minimum 45.000 zł brutto każda na każdą z części wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Uwaga. W przypadku składania ofert tylko na jedną cześć wystarczy przedstawić tylko 2 referencje. W przypadku składania ofert na wszystkie części wymagane są łącznie 4 referencje Doświadczenie winno być poparte załączeniem dowodu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie poprzez załączenie odpowiednio do wyboru referencji, protokołów odbioru, poświadczeń. Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 5.2. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stwierdzający, że osoby te posiadają stosowne uprawnienia do opieki nad dziećmi. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: W przypadku części I i II przedstawią wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stwierdzających, że osoby te posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie. Fachowa kadra opiekuńcza zimowiska to : kierownik - min 2 lata doświadczenia ( nie dopuszcza się możliwości pełnienia innych funkcji), wychowawcy - minimum 2 lata doświadczenia (na jednego wychowawcę nie więcej niż 10 dzieci ),na każdym turnusie przewodnik, psycholog, ( posiadający uprawnienia do realizacji programów profilaktycznych) pielęgniarka, psycholog (obecność w placówce - 24 godz. na dobę w każdym z zaproponowanych ośrodków) - po 1 osobie na wybrany ośrodek. W przypadku pobytu w jednym ośrodku po 1 osobie na daną cześć Dokumenty kadry zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21.01.1997r. ( Dz. U. Nr 12 poz. 66 i 67) Opieka pielęgniarki i psychologa (obecność w placówce - 24 godz. na dobę w każdym z zaproponowanych ośrodków) oraz lekarza na telefon. Zgodnie z założeniami wymienionymi w zał. A Osoby te będą odpowiedzialne za świadczenie usługi, przedstawią stosowne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności a wykonawca przedstawi informacje o podstawie dysponowania taką osobą. Powyższe winno być udokumentowane oświadczeniem zgodnie z pkt 5.2.3 SIWZ a dokumenty przedłożone przed podpisaniem umowy zgodnie z pkt 13.6 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej mają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000 zł niezależnie od ilości części na którą składana jest oferta. Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 5.2.5 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) przedstawią wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1; 2) dowód wpłaty - wniesienia wadium - zgodnie z pkt. 10.9.7 SIWZ; W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy - należy przedstawić dowód wpłaty. Wadium wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, należy złożyć w oryginale w depozycie w kasie Urzędu Miasta i Gminy. W ofercie należy pozostawić kserokopię i dowód wniesienia do depozytu kasy Gminy. Dopuszcza się dołączenie w odrębnej kopercie tylko dowodu wniesienia wadium. 3) W przypadku składania oferty na część I , II , założenia do programu zimowiska(w tym program poszczególnych dni, godziny posiłków) wraz z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży zgodnie z wymogami wymienionymi w zał. A Wykonawca przedstawi założenia do programu zimowiska z programem profilaktycznym, lokalizację terenu w proponowanych ośrodkach, propozycję dodatkowych atrakcji. Szczegółowy program zimowiska na odpowiednią ilość dni. Propozycja dodatkowych atrakcji np. zajęcia sportowe, turnieje, gry, zabawy, wycieczki autokarowe, i inne zgodnie z założeniami wymienionymi w zał. A. 4). Zakwaterowanie w budynku z podaniem dokładnego adresu (zdjęcia i foldery budynku). Aktualne zdjęcia, foldery obiektu i przylegającego terenu mają uwzględniać pokoje z łazienkami, stołówki, świetlice, teren i inne pomieszczenia obiektu w którym będą przebywać dzieci. Standard obiektu przy założeniu minimum, który jest opisany w zał. A. Zamawiający zastrzega sobie możliwość osobistej oceny standardu obiektu przed rozstrzygnięciem przetargu po wcześniejszym uzgodnieniu z wykonawcą oraz zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli w trakcie trwania turnusów. 5). W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, należy załączyć załącznik nr 5. z zastrzeżeniem pkt 9.8 SIWZ. W innym przypadku dołączyć druk i wpisać -nie dotyczy 6). Oświadczenie wykonawcy, że budynek w którym będą zakwaterowane dzieci będzie dopuszczony do wypoczynku dzieci i młodzieży wraz z powiadomieniem kuratora oświaty o tym fakcie. Zakwaterowanie musi być w budynku, który posiada opinię Sanepidu i opinię p.poż. 7) Oświadczenie wykonawcy, ze obiekt oraz teren wokół niego, na którym będą przebywać dzieci będzie ogrodzony, strzeżony i bezpieczny.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Program zimowiska - 20
  • 3 - Standard i położenie ośrodka - 15
  • 4 - Propozycja dodatkowych atrakcji - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego w związku z brzmieniem art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub innych opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi, 2) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego 3) W ramach złożonej oferty Zamawiający dopuszcza korektę ilości wyjeżdżających dzieci.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaseczno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno, pok 75 osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, materiały przetargowe - 16 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno, pok 75.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie zimowiska dla dzieci i młodzieży ze szkół i gimnazjum z terenu Gminy Piaseczno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polskie góry, termin I turnusu -15.02.2014r. - 22.02.2014r. 2x45 osób dopuszcza się zimowisko w dwóch ośrodkach, w każdym po 45 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 98.34.00.00-8, 92.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.02.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Program zimowiska - 20
    • 3. Standard i położenie ośrodka - 15
    • 4. Propozycja dodatkowych atrakcji - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie zimowiska dla dzieci i młodzieży ze szkół i gimnazjum z terenu Gminy Piaseczno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polskie góry, termin II turnusu - 22.02.2014r. - 01.03.2014r. 2x45 osób dopuszcza sie zimowisko w dwóch ośrodkach, w każdym po 45 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 98.34.00.00-8, 92.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. program zimowiska - 20
    • 3. standard i położenie ośrodka - 15
    • 4. Prpozycja dodatkowych atrakcji - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.