Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-22
Leśnica: Przetarg nieograniczony na realizację zajęć wykraczających poza zakres podstawy programowej wychowania przedszkolnego, w ramach projektu pod nazwą: Gmina Leśnica przyjazna przedszkolakom II., współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 435668 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Oświaty , ul. Nad Wodą 15, 47-150 Leśnica, woj. opolskie, tel. 0-77 4048315, faks 0-77 4048316.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na realizację zajęć wykraczających poza zakres podstawy programowej wychowania przedszkolnego, w ramach projektu pod nazwą: Gmina Leśnica przyjazna przedszkolakom II., współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zajęć wykraczających poza zakres podstawy programowej wychowania przedszkolnego: wychowawczo - opiekuńczych prowadzonych określonymi metodami, logopedycznych, korekcyjno- kompensacyjnych, j. angielskiego, realizowanych w przedszkolach prowadzonych przez Gminę Leśnica w ramach projektu pod nazwą: Gmina Leśnica przyjazna przedszkolakom II., współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Godzina zajęć to godzina zegarowa tj. 60 minut. Celem głównym jest wsparcie 3 przedszkoli poprzez wydłużenie czasu pracy 7 oddziałów przedszkolnych wiejskich oraz wzbogacenie oferty 13 oddziałów przedszkolnych przyczyniające się do zwiększonego uczestnictwa dzieci w wychowaniu przedszkolnym w okresie od stycznia do kwietnia 2012 r. 1. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla wychowanków. 2. Obowiązki prowadzącego zajęcia wykraczające poza zakres podstawy programowej wychowania przedszkolnego a) prowadzenie zajęć (podział godzin w zależności od części), w terminie maksymalnym do 31 maja 2012 w grupie maksimum 25 uczestników b) dokumentowanie zajęć (kart czasu pracy, listy obecności, dzienniki) c) szczegółowe obowiązki ujęte zostały w zakresie obowiązków, stanowiącym załączniku do SIWZ, który będzie stanowić załącznik do umowy. Poniżej podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (adres placówki) oraz rodzaju zajęć: Części od 1 do 3 - miejsce wykonywania usługi - Publiczne Przedszkole im. Braci Grimm, ul. 1 Maja 34, 47- 150 Leśnica Część 1 - zajęcia logopedyczne - 64 godz. Część 2 - zajęcia korekcyjno - kompensacyjne - 64 godz. Część 3 - zajęcia z języka angielskiego - 64 godz. Części od 4 do 7 - miejsce wykonywania usługi - Oddział Zamiejscowy PP w Dolnej ul. Wiejska 30, 47 - 100 Strzelce Opolskie Część 4 - zajęcia logopedyczne - 16 godz. Część 5 - zajęcia korekcyjno - kompensacyjne - 16 godz. Część 6 - zajęcia z języka angielskiego - 16 godz. Część 7 - zajęcia wychowawczo - opiekuńcze realizowane metodami: pedagogiki zabawy KLANZA, Weronki Sherborn, Bati Strauss- 168 godz. Części od 8 do 11 - miejsce wykonywania usługi - Oddział Zamiejscowy w Kadłubcu, ul. Wiejska 50, 47 - 154 Góra św. Anny Część 8- zajęcia logopedyczne - 16 godz. Część 9- zajęcia korekcyjno - kompensacyjne - 16 godz. Część 10 - zajęcia z języka angielskiego - 16 godz. Część 11 - zajęcia wychowawczo - opiekuńcze realizowane metodami: pedagogiki zabawy KLANZA, Weronki Sherborn, Bati Strauss- 168 godz. Części od 12 do 15- miejsce wykonywania usługi -Oddział Zamiejscowy w Górze Św. Anny, ul. Szkolna 1, 47 - 154 Góra Św. Anny Część 12 - zajęcia logopedyczne - 16 godz. Część 13 - zajęcia korekcyjno - kompensacyjne - 16 godz. Część 14- zajęcia z języka angielskiego - 16 godz. Część 15 - zajęcia wychowawczo - opiekuńcze realizowane metodami: pedagogiki zabawy KLANZA, Weronki Sherborn, Bati Strauss- 168 godz. Części od 16 do 21- miejsce wykonywania usługi - Publiczne Przedszkole w Zalesiu Śl. ul. Dworcowa 4 47-150 Leśnica Część 16 - zajęcia logopedyczne- 32 godz. Część 17 - zajęcia korekcyjno- kompensacyjne - 32 godz. Część 18 zajęcia j. angielskiego - 32 godz. Część 19 zajęcia wychowawczo - opiekuńcze realizowane metodami: pedagogiki zabawy KLANZA -168 godz. Część 20 zajęcia wychowawczo - opiekuńcze - realizowane metodami: pedagogiki zabawy Weronki Sherborn, godz. - 100 godz. Część 21 zajęcia wychowawczo - opiekuńcze - realizowane metodami: pedagogiki zabawy Bati Strauss - 68 godz. Części od 22 do 25 - miejsce wykonywania usługi - Oddział Zamiejscowy w Lichyni ul. Daszyńskiego 28 47-150 Leśnica Część 22 zajęcia logopedyczne - 16 godz. Część 23 zajęcia korekcyjno- kompensacyjne -16 godz. Część 24 zajęcia j. Angielskiego -16 godz. Część 25 zajęcia wychowawczo - opiekuńcze realizowane metodami: pedagogiki zabawy Bati Strauss, R. Labana i K. Orffa - 168 godz. Części od 26 do 28 miejsce wykonywania usługi Publiczne Przedszkole w Raszowej ul. Kościelna 7 Część 26 zajęcia logopedyczne - 32 godz. Część 27 zajęcia korekcyjno- kompensacyjne - 32 godz. Część 28 zajęcia j. Angielskiego - 32 godz. Części od 29 do 32 miejsce wykonywania usługi Oddział Zamiejscowy w Łąkach Kozielskich ul. 1 Maja 21, 47-150 Leśnica Część 29 zajęcia logopedyczne - 16 godz. Część 30 zajęcia korekcyjno- kompensacyjne - 16 godz. Część 31 zajęcia j. Angielskiego - 16 godz. Część 32 zajęcia wychowawczo - opiekuńcze realizowane metodami: pedagogiki zabawy KLANZA, Bati Strauss - 168 godz. 3. Zamówienie realizowane jest na potrzeby Projektu Gmina Leśnica przyjazna przedszkolakom II. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 4. Wartość zamówienia została ustalona na kwotę brutto brutto - całość zamówienia wynosi 78.240,00 zł Poniżej przedstawiono podział nr części, ilość godzin x stawka godzinowa brutto brutto* = kwota zł brutto: Część 1. 64x50,00zł=3200,00zł; Część 2. 64x50,00zł=3200,00 zł; Część 3. 64x50,00zł=3200,00zł; Część 4. 16x50,00zł=800,00 zł; Część 5. 16x50,00zł=800,00 zł; Część 6. 16x50,00zł=800,00; Część 7. 168x40,00zł=6720,00zł; Część 8. 16x50,00zł =800,00zł; Część 9. 16x50,00zł=800,00zł; Część 10. 16x50,00zł=800,00zł; Część 11. 168x40,00zł=6720,00zł; Część 12. 16x50,00zł=800,00zł; Część 13. 16x50,00zł=800,00zł; Część 14. 16x50,00zł=800,00zł; Część 15. 168x40,00zł=6720,00zł; Część 16. 32x50,00zł= 1600,00zł; Część 17. 32x450,00zł=1600,00zł; Część 18. 32x50,00zł=1800,00zł; Część 19. 168x40,00zł=6720,00zł; Część 20. 100x40,00zł=4000,00zł; Część 21. 68x40,00zł=2720,00zł; Część 22. 16x50,00zł=800,00zł; Część 23. 16x50,00zł=800,00 zł; Część 24. 16x50,00zł= 800,00zł; Część 25. 168x40,00zł=6720,00zł; Część 26. 32x50,00zł=1800,00zł; Część 27. 32x50,00zł=1800,00zł; Część 28. 32x50,00zł=1800,00zł; Część 29. 16x50,00zł=800,00zł; Część 30. 16x50,00zł=800,00zł; Część 31. 16x50,00zł=800,00 zł; Część 32. 168x40,00zł= 6720,00zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dopuszcza się możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego w wysokości do 20% zamówienia podstawowego w przypadku uzyskania dodatkowych środków na realizację zajęć.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje zespołem zdolnym do realizacji zamówienia. Szczegółowo rozpisane wykształcenie zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, wg załącznika 1 do SIWZ. Wymagane kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400) zwanym dalej rozporządzeniem. 1. Zajęcia logopedyczne - części: 1, 4, 8, 12, 16, 22, 26, 29 - studia pierwszego stopnia w zakresie logopedii oraz przygotowanie pedagogiczne lub studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz przygotowanie pedagogiczne. 2. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne - części 2, 5, 9, 13, 17, 23, 27, 30 - studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami oraz przygotowanie pedagogiczne lub studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, oraz przygotowanie pedagogiczne, lub studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony wyżej i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz przygotowanie pedagogiczne, np. wykształcenie wyższe pedagogiczne lub pedagogika specjalna z terapią pedagogiczną lub studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej z terapią pedagogiczną lub wychowanie przedszkolne z terapią pedagogiczną lub edukacja elementarna z terapią pedagogiczną, itp. 3. Zajęcia z języka angielskiego - części: 3, 6, 10, 14, 18, 24, 28, 31 - Kwalifikacje do nauczania języków obcych w przedszkolach posiada osoba, która ukończyła studia pierwszego stopnia: na kierunku filologia w specjalności danego języka obcego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub w specjalności danego języka obcego lub lingwistyki stosowanej w zakresie danego języka obcego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub ukończyła nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności odpowiadającej danemu językowi obcemu, lub ukończyła studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się: świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka obcego stopnia II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia, lub świadectwem znajomości danego języka obcego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. Kwalifikacje do nauczania języków obcych w przedszkolach posiada również osoba, która: ukończyła zakład kształcenia nauczycieli w dowolnej specjalności oraz legitymuje się: świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka obcego stopnia I lub II, o którym mowa w załączniku do ww. rozporządzenia, lub świadectwem znajomości danego języka obcego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub legitymuje się świadectwem dojrzałości i świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka obcego stopnia I lub II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia. Kwalifikacje do nauczania języków obcych w przedszkolach posiada również osoba, która ma kwalifikacje do pracy w przedszkolach lub klasach I-III szkół podstawowych określone w § 4 ust. 1 lub 2, a ponadto legitymuje się świadectwem znajomości danego języka obcego w stopniu co najmniej podstawowym, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia, i która ukończyła studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie wczesnego nauczania danego języka obcego. 4. Zajęcia wychowawczo - opiekuńcze - części: 7, 11, 15, 19, 20, 21, 25, 32 kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w przedszkolach posiada osoba, która ukończyła: studia wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym, lub zakład kształcenia nauczycieli w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub wczesnoszkolnym, a ponadto posiada kursy doskonalące związane z wymienionymi metodami pracy z dzieckiem w poszczególnych częściach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, 2. pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego). 3. w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika prawo do reprezentacji.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zarząd Oświaty ul. Nad Wodą 15, 47-150 Leśnica pokój kierownika.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zarząd Oświaty ul. Nad Wodą 15, 47-150 Leśnica pokój kierownika.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Gmina Leśnica przyjazna przedszkolakom II., współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkolenia z warsztatami pn."Działania łagodzące skutki zmian klimatu pod kątem retencji wody opadowej i poprawy bilansu wodnego oraz regeneracji gleb w obszarach rolniczych"
- Świadczenie usług w zakresie: Część 1: usługa w zakresie organizacji 8 spotkań informacyjno - warsztatowych; Część 2: usługa informacyjno - edukacyjna, składająca się z III komponentów:...
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Cyberbezpieczna gmina Sypniewo
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - II ".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.