To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-07
Warszawa: Dostawa oraz montaż mebli III
Numer ogłoszenia: 435680 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366302 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Zofii w Warszawie Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5369328, faks 022 5369378.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz montaż mebli III.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje 4 Zakresy: Zakres nr 1 - Kanapy i sofy Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 39100000-3 Meble, 39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane, 39516100-3 - Meble tapicerowane Zakres nr 2 - Krzesła, fotele biurowe i stoły Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 39100000-3 Meble, 39113000-7 Różne siedziska i krzesła, 39121200-8 Stoły, 39112000-0 - Krzesła, 39113200-9 - Taborety, 39130000-2 - Meble biurowe. Zakres nr 3 - Sofy i Fotele wypoczynkowe Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 39113100-8 - Fotele, 39516100-3 - Meble tapicerowane Zakres nr 4 - Krzesełka i stolik dla dzieci Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 39112000-0 - Krzesła, 39121200-8 - Stoły..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.31.10-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kanapy i sofy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro-Meble, ul. Siemianowicka 5a, Katowice, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9780,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11773,56
Oferta z najniższą ceną: 11773,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12792,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Krzesła, fotele biurowe i stoły
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jard Sp. z o. o., Al. Na skarpie 21/11, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7528,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7175,82
Oferta z najniższą ceną: 7175,82 / Oferta z najwyższą ceną: 10731,75
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sofy i fotele wypoczynkowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro-Meble, ul. Siemianowicka 5a, Katowice, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14851,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18068,70
Oferta z najniższą ceną: 14391,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24869,37
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach zadania: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Starym Lubotyniu o punkt przedszkolny
- CP-24-631/2025 Dostawa i montaż mebli biurowych, socjalnych i bibliotecznych
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Utworzenie Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposażenia)
- Sukcesywne dostawy foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.