eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żmigród › Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Żmigród

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Żmigród: Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Żmigród
Numer ogłoszenia: 435688 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Poznańska 6, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 071 3853031, faks 071 3853032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu gospodarki odpadami na terenie gminy Żmigród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I. Zorganizowanie i obsługa selektywnej zbiórki odpadów na terenie gminy Żmigród W zakres zadania i obowiązków wykonawcy wchodzi: 1. Opróżnianie i odbiór zawartości: a) 500 pojemników posegregowanych odpadów (szkła bezbarwnego, szkła kolorowego, makulatury, plastiku) o pojemności 1,5 m3, b) 75 pojemników posegregowanych odpadów (szkła bezbarwnego, szkła kolorowego, makulatury, plastiku ) o pojemności 2,5 m3, c) 60 pojemników posegregowanych odpadów (makulatury i plastiku) o pojemności 7,5 m3, d) 60 000 worków posegregowanych odpadów (szkła bezbarwnego, szkła kolorowego, makulatury, plastiku) o pojemności ok. 100 l, z terenu Miasta i Gminy Żmigród z chwilą ich napełnienia. 2. Utrzymanie pojemników oraz terenu wokół nich w należytym stanie sanitarnym, 3. Zbywanie pozyskanych surowców firmom, które zajmują się odzyskiem i utylizacją tych surowców. 4. Składanie wymaganych prawem sprawozdań z ilości zebranych i przekazanych surowców. 5. Opróżnianie i odbiór pojemników oraz worków z posegregowanymi odpadami będzie się odbywać zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego lub na awaryjne wezwanie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia worków o pojemności ok. 100 l. Zadanie II. Odbiór nie segregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu Gminy Żmigród dostarczonych przez Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Żmigrodzie W zakres zadania i obowiązków wykonawcy wchodzi: 1. Posiadanie punktu odbioru odpadów na terenie Gminy Żmigród. 2. Zamawiający dostarczy do punktu odpady komunalne własnym transportem. 3. Posiadanie wagi na terenie punktu odbioru odpadów. Podstawą rozliczenia pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym będzie waga dostarczonych odpadów komunalnych. 4. Zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 40 godzin tygodniowo. 5. Nieodpłatny odbiór odpadów typu zużyty sprzęt AGD i RTV pochodzących z gospodarstw indywidualnych z terenu gminy w celu przekazania ich do odzysku lub unieszkodliwiania. 6. Odbiór odpadów wielkogabarytowych (tekstylia, zużyty sprzęt AGD i RTV, zużyte opony, baterie i akumulatory, złom metalowy, przeterminowane lekarstwa, elementy z tworzyw sztucznych nie mieszczące się w pojemnikach do segregacji w tym wykładziny podłogowe, zużyte meble i elementy stolarki). 7. Pokrywanie kosztów związanych z działalnością punktu. 8. Wykonawca za każdym razem wystawi zamawiającemu kartę przekazania odpadów, uwzględniającą wszystkie przekazane odpady. 9. Wyposażenie punktu na czas obowiązywania umowy w dodatkowe narzędzia lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagać będzie tego asortyment odpadów odbieranych przez oferenta, a wyposażenie punktu nie będzie wystarczające. 10. Prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktów. 11. Składanie Zamawiającemu miesięcznego i rocznego sprawozdania zawierającego informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, Sprawozdanie stanowi podstawie wystawienia faktury. Sprawozdanie należy składać w ciągu siedmiu dni po zakończeniu realizacji zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Decyzję Burmistrza Gminy Żmigród zezwalająca na świadczenie usług w zakresie odbierania wysegregowanych i zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta i gminy Żmigród - aktualne na dzień składania oferty c) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ wymagane przepisami o odpadach z 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. Z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) - aktualne na dzień składania oferty. 2) W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony wg załącznika Nr 4 Wymagane jest wykazanie, że Wykonawca wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na obsłudze selektywnej zbiórki odpadów o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto w okresie rocznym. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmigrod.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Komunlanej, ul. Poznańska 6, 55-140 Żmigród.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Komunlanej, ul. Poznańska 6, 55-140 Żmigród - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.