eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NowinkaDożywianie dzieci w szkołach z terenu Gminy Nowinka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-20

Nowinka: Dożywianie dzieci w szkołach z terenu Gminy Nowinka.
Numer ogłoszenia: 435764 - 2009; data zamieszczenia: 20.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nowinka , 16-304 Nowinka, woj. podlaskie, tel. 087 6419520, 6419541, faks 087 6419660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w szkołach z terenu Gminy Nowinka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie posiłków do: - Szkoły Podstawowej im. Ks. Stanisława Chmielewskiego w Monkiniach- 25 posiłków dziennie; - Szkoły Podstawowej im. gen. Pilota Witolda Urbanowicza w Olszance-12 posiłków dziennie; - Zespołu Szkół Podstawowych im. Powstańców Styczniowych w Nowince- 53 posiłków dziennie. Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to 90 uczniów. Liczba ta w trakcie okresu dożywiania może uleć zmianie, W przypadku zmiany liczby posiłków, usługodawca będzie obowiązany do uwzględnienia w tym zakresie zgłaszanych na bieżąco potrzeb zarówno mających wpływ na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków. Przewidywana ilość posiłków w okresie obowiązywania umowy wynosi 16 830 szt. Realizacja powyższego zadania polegała będzie na przygotowaniu i dostarczaniu jednodaniowych, ciepłych posiłków dzieciom w szkołach. Posiłki będą serwowane w naczyniach jednorazowych ze sztućcami jednorazowymi. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia naczyń i sztućców jednorazowych do serwowania posiłków. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia, tj. posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności., wg wymogów sztuki kulinarnej i sanitarnej (zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. tj. Dz. U. z 2006r., nr 171, poz. 1225 z póź. zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, że posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu. Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia (5 dni). Ustala się obowiązującą gramaturę posiłków na nie mniej niż: mięso- 80g, ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż lub inne)- 200g. i surówka- 60g. Posiłki powinny być dostarczane do szkół w godz. 9.45 - 11.00 Posiłki oferent dostarczać będzie własnym transportem, na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku. O czystość termosów zadba Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany do wydawania posiłków uprawnionym uczniom. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami szkół i Kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowince. Harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali z dyrektorami szkół. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Udokumentuje posiadanie doświadczenia w realizacji usług objętych zamówieniem Posiada zezwolenie na przygotowywanie i dostawę posiłków wydane przez właściwy terenowo oddział sanepidu. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg. zasady spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkowało będzie odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Decyzję właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego,dotyczącą spełniania warunków do przygotowywania posiłków i właściwego mycia opakowań transportowych wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dot. spełniania w/w warunków. Podpisany załącznik nr 2 (oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24ustawy PZP) załączony do niniejszej SIWZ, Wykaz usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie ( dołączyć opinie, referencje zamawiających) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, Za spełnienie warunku uznane zostanie udokumentowanie zrealizowania minimum dwóch usług polegających na wytworzeniu i dostarczeniu 70 posiłków dziennie przez okres minimum pół roku. . Dokumenty wymienione powyżej, muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kopii oświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.nowinka.wrotapodlasia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowinka 16-304 Nowinka 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowinka 16-304 Nowinka 33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.