Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Częstochowa: Dostawa ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO BADAŃ GAZOMETRYCZNYCH KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ DWÓCH APARATÓW DO W/W BADAŃ DLA LABORATORIUM BIOCHEMICZNO-ANALITYCZNEGO ORAZ ODDZIAŁU NEONATOLOGICZNEGO
Numer ogłoszenia: 435950 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego , ul. PCK 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3721990, faks 034 3721990.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO BADAŃ GAZOMETRYCZNYCH KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ DWÓCH APARATÓW DO W/W BADAŃ DLA LABORATORIUM BIOCHEMICZNO-ANALITYCZNEGO ORAZ ODDZIAŁU NEONATOLOGICZNEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO BADAŃ GAZOMETRYCZNYCH KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ DWÓCH APARATÓW DO W/W BADAŃ DLA LABORATORIUM BIOCHEMICZNO-ANALITYCZNEGO ORAZ ODDZIAŁU NEONATOLOGICZNEGO w asortymencie i ilości określonych w Załączniku Nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 38.43.45.20 - Analizatory krwi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - treść oświadczenia stanowi Załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 2)aktualnego (pod pojęciem -aktualny, Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. 4.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie -spełnia-nie spełnia. 5.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenia o dostarczeniu wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki substancji niebezpiecznej dla odczynników posiadających w składzie substancje niebezpieczne - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, 3)wypełnionych arkuszy asortymentowo-cenowych dot. odczynników, akcesoriów, części zużywalnych, kalibratorów, surowic kontrolnych itp. (wzór - Załącznik Nr 3 do SIWZ), 4)wypełnionych tabeli zawierających parametry techniczne aparatów (wzór Załącznik Nr 4 do SIWZ), 5)wypełnionych tabeli zawierających parametry oceny jakości aparatów (wzór Załącznik Nr 4 do SIWZ), 6)oświadczenia o dostarczeniu wraz z pierwszą dostawą opisów, ulotek metodycznych w języku polskim oferowanych odczynników - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, 6.Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1)wypełnionego druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Parametry techniczne - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. prof. dr W. Orłowskiego 42-200 Częstochowa, ul. PCK 1 Dział Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 08:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. prof. dr W. Orłowskiego w Częstochowie, ul. PCK 1- (Pawilon A - I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa pojazdu hybrydowego typu Plug-in dla Politechniki Częstochowskiej w ramach Projektu ,,Rozwój kompetencji kluczem dla rozwoju gospodarki FERS.01.05-IP.08-0053/23"
- "Wymiana stolarki okiennej i balkonowej w budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, zarządzanych i administrowanych przez ZGM TBS w Częstochowie Spółka z o.o."
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego 2025-2028 r.
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Utrzymanie obiektów mostowych w latach 2025-2028
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA SZKOLEŃ DLA PROJEKTU REALIZOWANEGO PRZEZ ŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W CZĘSTOCHOWIE W RAMACH INTERWENCJI I.14.1 DOSKONALENIE ZAWODOWE ROLNIKÓW
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów i odczynników do analizy przeciwciał anty-HLA i anty- MICA oraz zestawów do oznaczania antygenów HLA metodą Real Time PCR
- Dostawa odczynników i akcesoriów do badań laboratoryjnych wraz z analizatorami dla Poradni Żywieniowej oraz Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą trzech analizatorów parametrów krytycznych
- ZP 65/24 Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora na czas obowiązywania umowy tj. 24 miesiące - 2 pakiety
- Produkty lecznicze.
- Odczynniki do badania krwi.
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.