Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-27
Zakopane: ZP/341/9/09 bieżące wykonywanie remontów ulic i wszystkich elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane
Numer ogłoszenia: 43596 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/9/09 bieżące wykonywanie remontów ulic i wszystkich elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest sukcesywne wykonywanie remontów ulic i elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane. Zakres zlecanych prac będzie ustalany przez zamawiającego sukcesywnie podczas wspólnych objazdów ulic z wykonawcą z którym zostanie podpisana umowa i inspektorem nadzoru. Zadanie I - roboty budowlane związane z wykonywaniem remontów bieżących nawierzchni jezdni oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane Zakres robót zadania I obejmuje: - frezowanie nawierzchni, - wyrównanie nawierzchni, - wykonanie nakładki z asfaltobetonu grubości 6 cm, - remont nawierzchni asfaltobetonem na gorąco, - remont nawierzchni asfaltobetonem na zimno, - remont nawierzchni tłuczniowej, - remont nawierzchni modyfikowaną emulsją i grysami, - regenerację nawierzchni bitumicznej modyfikowaną emulsją i grysami, - wykonanie nowych rowów, - ułożenie rur pod zjazdami, - regulację pionowa studni, wraz z odbudową nawierzchni, - regulację pionową studni z wymianą włazu na właz z koszem wraz z odbudową - nawierzchni, - przebudowa studni wraz z wymianą włazu na właz z koszem, - wykonanie studni rewizyjnych, - uzupełnienie poboczy grubości 6 cm - ścięcie zawyżonych poboczy, - montaż poręczy sprężystych, - demontaż poręczy sprężystych, - demontaż słupków odgradzających, - inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia które będą rozliczane według składników cenotwórczych podanych w ofercie wykonawcy Zadanie II - roboty budowlane związane z wykonywaniem remontów bieżących chodników w ciągu dróg publicznych gminnych dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane Zakres robót zadania II obejmuje: - ułożenie krawężników betonowych, - ułożenie krawężników granitowych, - regulacja krawężników granitowych, - ułożenie obrzeży chodnikowych, - wykonanie w-wy odcinającej z piasku grubości 8 cm, - wykonanie dolnej w-wy podbudowy grubości 20 cm, - wykonanie górnej w-wy podbudowy grubości 15 cm, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej na podsypce piaskowej, - uzupełnienie poboczy grubości 6 cm - demontaż słupków odgradzających, - montaż słupków typu AMSTERDAM - montaż słupków odgradzających ocynkowanych, - malowanie barier ochronnych, - inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia które będą rozliczane według składników cenotwórczych podanych w ofercie wykonawcy Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedno wybrane zadanie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości ; Zadanie I - 75.000,00 ( słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) Zadanie II - 30.000,00 zł ( słownie; trzydzieści tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj.23 marca 2009r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.23 marca 2009r.do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 parter. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 4. ZWROT WADIUM : 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy. c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 2 lit. b i c jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: Zadanie I - roboty budowlane związane z wykonywaniem remontów bieżących nawierzchni jezdni oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty o tożsamym charakterze z przedmiotem zamówienia tj.: każda robota polegająca na wykonywaniu minimum: 5 tyś. m2 - odnowa nawierzchni; 2 tyś. m2 - remont cząstkowy nawierzchni; 1000 mb - wykonanie odwodnienia; 800 mb - umocnienie poboczy. - wykonawca musi wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował : 1)wytwórnią mas bitumicznych lub możliwością zakupu masy bitumicznej w ilości nie mniejszej niż 900 Mg, 2) rozściełaczem mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem, z podgrzewaną deską ze wstępnym systemem zagęszczania szer. od 3,5 do 7,5 m, 3) minimum dwoma walcami stalowymi o ciężarze przekraczającym 8 Mg, 4) 1 walcem ogumionym - wykonawca musi wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia w tym musi wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował kierownikami budowy o specjalnościach drogowo - mostowych i legitymujących się aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych W zakresie zadania II - roboty budowlane związane z wykonywaniem remontów bieżących chodników w ciągu dróg publicznych gminnych dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty każda o tożsamym charakterze z przedmiotem zamówienia tj.: każda robota polegająca na min 2000 m2 remontu lub wykonania nowej nawierzchni chodników - na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym wykonawca ma złożyć w druku oferty oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia - wykonawca musi wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia w tym musi wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia ogólno-budowlane i legitymującym się aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do siwz, 6. na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 5 do siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) który będzie potwierdzał, że wykonawca w zakresie : - Zadania I - wykonał co najmniej 2 roboty o tożsamym charakterze z przedmiotem zamówienia tj.: każda robota polegająca na wykonywaniu minimum: 5 tyś. m2 - odnowa nawierzchni; 2 tyś. m2 - remont cząstkowy nawierzchni; 1000 mb - wykonanie odwodnienia; 800 mb - umocnienie poboczy. Zadania II - wykonał co najmniej 2 roboty każda o tożsamym charakterze z przedmiotem zamówienia tj.: każda robota polegająca na min 2000 m2 remontu lub wykonania nowej nawierzchni chodników Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 7 .wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). 8 . wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 6 do siwz) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Z wykazu lub pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać ,że: W zakresie zadania I - że dysponuje lub będzie dysponował kierownikami budowy o specjalnościach drogowo - mostowych i legitymujących się aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa W zakresie zadania II - kierownikiem budowy będzie osoba posiadająca uprawnienia ogólno- budowlane i legitymująca się aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć kserokopie uprawnień kierownika budowy wraz z kserokopią jego aktualnej przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. na potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga załączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż: Dla Zadania I - 500.000,- zł ( słownie: pięćset tysięcy złotych ) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Dla zadania II - 200.000,- zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych ) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym koniecznym do prawidłowego wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz sprzętu - należy wypełnić załącznik nr 9 do siwz Z wykazu lub pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać ,że: W zakresie zadania I - wykonawca dysponuje lub będzie dysponował 1)wytwórnią mas bitumicznych lub możliwością zakupu masy bitumicznej w ilości nie mniejszej niż 900 Mg, 2) rozściełaczem mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem, z podgrzewaną deską ze wstępnym systemem zagęszczania szer. od 3,5 do 7,5 m, 3) minimum dwoma walcami stalowymi o ciężarze przekraczającym 8 Mg, 4) 1 walcem ogumionym W zakresie zadania II - wykonawca musi złożyć oświadczenie w druku oferty ,że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia. 11. wykonawca do oferty ma załączyć wypełniony przedmiar robót ( na wybrane przez niego zadanie) oraz wypełniony formularz ofertowo-cenowy dla wybranego zadania ,stanowiący załącznik do druku oferty. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pktXIII siwz 1) pkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Przetargi - postępowania poniżej progów unijnych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Drogownictwa i Transportu ( pok. 216)
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych (pok.8) Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: roboty budowlane związane z wykonywaniem remontów bieżących nawierzchni jezdni oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - roboty budowlane związane z wykonywaniem remontów bieżących nawierzchni jezdni oraz elementów pasa drogowego dróg publicznych gminnych dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane Zakres robót zadania I obejmuje: - frezowanie nawierzchni, - wyrównanie nawierzchni, - wykonanie nakładki z asfaltobetonu grubości 6 cm, - remont nawierzchni asfaltobetonem na gorąco, - remont nawierzchni asfaltobetonem na zimno, - remont nawierzchni tłuczniowej, - remont nawierzchni modyfikowaną emulsją i grysami, - regenerację nawierzchni bitumicznej modyfikowaną emulsją i grysami, - wykonanie nowych rowów, - ułożenie rur pod zjazdami, - regulację pionowa studni, wraz z odbudową nawierzchni, - regulację pionową studni z wymianą włazu na właz z koszem wraz z odbudową - nawierzchni, - przebudowa studni wraz z wymianą włazu na właz z koszem, - wykonanie studni rewizyjnych, - uzupełnienie poboczy grubości 6 cm - ścięcie zawyżonych poboczy, - montaż poręczy sprężystych, - demontaż poręczy sprężystych, - demontaż słupków odgradzających, - inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia które będą rozliczane według składników cenotwórczych podanych w ofercie wykonawcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.23.33.30-1, 45.23.32.23-8, 45.23.32.90-8, 45.23.32.22-1, 45.23.20.00-2, 45.22.11.19-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: roboty budowlane związane z wykonywaniem remontów bieżących chodników w ciągu dróg publicznych gminnych dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - roboty budowlane związane z wykonywaniem remontów bieżących chodników w ciągu dróg publicznych gminnych dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane Zakres robót zadania II obejmuje: - ułożenie krawężników betonowych, - ułożenie krawężników granitowych, - regulacja krawężników granitowych, - ułożenie obrzeży chodnikowych, - wykonanie w-wy odcinającej z piasku grubości 8 cm, - wykonanie dolnej w-wy podbudowy grubości 20 cm, - wykonanie górnej w-wy podbudowy grubości 15 cm, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej na podsypce piaskowej, - uzupełnienie poboczy grubości 6 cm - demontaż słupków odgradzających, - montaż słupków typu AMSTERDAM - montaż słupków odgradzających ocynkowanych, - malowanie barier ochronnych, - inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia które będą rozliczane według składników cenotwórczych podanych w ofercie wykonawcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.23.33.30-1, 45.23.32.23-8, 45.23.32.90-8, 45.23.32.22-1, 45.23.20.00-2, 45.22.11.19-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
- Remont drogi powiatowej nr 1649K Łysa Polana - Morskie Oko w km od 3+680,00 do km 5+980,00 w miejscowości Brzegi, Powiat Tatrzański
- Sukcesywny zakup paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów na stacji paliw Wykonawcy
- Budowa mediów w Dolinie Kościeliskiej - część I
- "Dostawę fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka - rok produkcji 2025"
- Wymiana nawierzchni asfaltowej na odcinku od "startej dyżurki" do szlabanu wjazdowego na parking pracowniczy "P" wraz z robotami uzupełniającymi w Szpitalu Powiatowym w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- "Budowa boisk przyszkolnych w Roczynach - etap III" w zakresie budowy budynku szatni, bieżni oraz zagospodarowania terenu
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.