Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-14
Baranów Sandomierski: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Baranów Sandomierski uszkodzonych na skutek powodzi.
Numer ogłoszenia: 43602 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów Sandomierski , ul. gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie, tel. 015 8118581 w. 112; 8118583, faks 015 8118582.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Baranów Sandomierski uszkodzonych na skutek powodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przebudowę drogi nr 100057R (droga Marki - Kaczaki) poprzez: a) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) nawierzchni na odcinku o długości 2400 m i szerokości 5 m oraz rozjazdu o powierzchni 20 m2, b) skropienie nawierzchni drogowej emulsja asfaltową na powierzchni 12020 m2, c) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej, warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 3 cm, warstwa ścieralna o grubości 3 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 12020 m2, d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego na odcinku 2400 m i szerokości 0,5 m po obu stronach drogi, o średniej grubości warstwy 5 cm. 2) Przebudowę drogi do Stacji PKP do Agromy w miejscowości Skopanie poprzez: a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 2960 m2 , b) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego na powierzchni 1160 m2, c) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej, warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 3 cm, warstwa ścieralna o grubości 3 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 2265 m2, d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego na odcinku 695 m i szerokości 0,5 m po obu stronach drogi, o średniej grubości warstwy 5 cm. e) regulacja pionowa 20 szt. studzienek dla włazów kanałowych. 3) Przebudowę drogi nr 100002R obok Babińskiego w Dymitrowie Małym poprzez: a) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej, warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 3 cm, warstwa ścieralna o grubości 3 cm po zagęszczeniu, na odcinku 650 m i szerokości 3,5 m oraz rozjazdów powierzchni 15 m2, b) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego na odcinku 650 m i szerokości 0,5 m po obu stronach drogi, o średniej grubości warstwy 5 cm. 4) Przebudowę drogi nr 100001R obok dawnego sklepu GS w Dymitrowie Małym poprzez: a) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) nawierzchni na odcinku o długości 560 m i szerokości 4 m oraz rozjazdu o powierzchni 15 m2, b) skropienie nawierzchni drogowej emulsja asfaltową na powierzchni 2255 m2, c) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej, warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 3 cm, warstwa ścieralna o grubości 3 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 2255 m2, d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego na odcinku 560 m i szerokości 0,5 m po obu stronach drogi, o średniej grubości warstwy 5 cm. 5) Przebudowę drogi nr 100001R (T) droga do wodowskazu KOŁO w Dymitrowie Małym poprzez: a) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) nawierzchni na odcinku o długości 1040 m i szerokości 4 m oraz rozjazdu o powierzchni 15 m2, b) skropienie nawierzchni drogowej emulsja asfaltową na powierzchni 1475 m2, c) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej, warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 3 cm, warstwa ścieralna o grubości 3 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 1475 m2, d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego na odcinku 1040 m i szerokości 0,5 m po obu stronach drogi, o średniej grubości warstwy 5 cm. 6) Przebudowę drogi nr 100005R droga za Madejem w Dymitrowie Dużym poprzez: a) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) nawierzchni na odcinku o długości 375 m i szerokości 4 m oraz rozjazdu o powierzchni 10 m2, b) skropienie nawierzchni drogowej emulsja asfaltową na powierzchni 1510 m2, c) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej, warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 3 cm, warstwa ścieralna o grubości 3 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 3665 m2, d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego na odcinku 910 m i szerokości 0,5 m po obu stronach drogi, o średniej grubości warstwy 5 cm. Szczegółowy zakres robót określa Przedmiar robót, załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku uzyskania dodatkowych środków, Zamawiajacy zamierza udzielić zamówień uzupełniajacych dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiacych nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20 000 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca zobowiazany jest przedstawić wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi o specjalności roboty drogowe, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załaczyć do swojej oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załaczyć do swojej oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załaczyć do swojej oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załaczyć do swojej oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.90
- 2 - Gwarancja - 010
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje między innymi następujące możliwości dokonania zmian w umowie: 1. Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku: a) klęski żywiołowej; b) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; c) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne; d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; e) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., f) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; 2. Zmiana zakresu robót w przypadku: a) ograniczenia zakresu robót wynikające z braku środków finansowych lub z wprowadzenia przez Zamawiającego zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, b) zmiany finansowania robót w poszczególnych latach, c) wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, d) likwidacji lub rozwiązania firmy, 3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 4. Inne: a) zmiana harmonogramu w zakresie rzeczowo - finansowym z uwzględnieniem zapisów j/w, c) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, d) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach, e) zmiany w dokumentacji projektowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baranowsandomierski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, 39-450 Baranów Sandomierski, ul. Okulickiego 1, pokój nr 11..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, 39-450 Baranów Sandomierski, ul. Okulickiego 1, pokój nr 5 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi gminnej nr 373060 T Jachimowice - Stara Wieś w msc. Jachimowice od km 0+000 do km 0+447"
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- Wykonanie zadania pn: "Konserwacja oznakowania poziomego w ulicach miasta Skierniewice".
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.