eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów SandomierskiPrzebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Baranów Sandomierski uszkodzonych na skutek powodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Baranów Sandomierski: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Baranów Sandomierski uszkodzonych na skutek powodzi.
Numer ogłoszenia: 43602 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów Sandomierski , ul. gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie, tel. 015 8118581 w. 112; 8118583, faks 015 8118582.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Baranów Sandomierski uszkodzonych na skutek powodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przebudowę drogi nr 100057R (droga Marki - Kaczaki) poprzez: a) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) nawierzchni na odcinku o długości 2400 m i szerokości 5 m oraz rozjazdu o powierzchni 20 m2, b) skropienie nawierzchni drogowej emulsja asfaltową na powierzchni 12020 m2, c) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej, warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 3 cm, warstwa ścieralna o grubości 3 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 12020 m2, d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego na odcinku 2400 m i szerokości 0,5 m po obu stronach drogi, o średniej grubości warstwy 5 cm. 2) Przebudowę drogi do Stacji PKP do Agromy w miejscowości Skopanie poprzez: a) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 2960 m2 , b) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego na powierzchni 1160 m2, c) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej, warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 3 cm, warstwa ścieralna o grubości 3 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 2265 m2, d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego na odcinku 695 m i szerokości 0,5 m po obu stronach drogi, o średniej grubości warstwy 5 cm. e) regulacja pionowa 20 szt. studzienek dla włazów kanałowych. 3) Przebudowę drogi nr 100002R obok Babińskiego w Dymitrowie Małym poprzez: a) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej, warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 3 cm, warstwa ścieralna o grubości 3 cm po zagęszczeniu, na odcinku 650 m i szerokości 3,5 m oraz rozjazdów powierzchni 15 m2, b) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego na odcinku 650 m i szerokości 0,5 m po obu stronach drogi, o średniej grubości warstwy 5 cm. 4) Przebudowę drogi nr 100001R obok dawnego sklepu GS w Dymitrowie Małym poprzez: a) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) nawierzchni na odcinku o długości 560 m i szerokości 4 m oraz rozjazdu o powierzchni 15 m2, b) skropienie nawierzchni drogowej emulsja asfaltową na powierzchni 2255 m2, c) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej, warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 3 cm, warstwa ścieralna o grubości 3 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 2255 m2, d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego na odcinku 560 m i szerokości 0,5 m po obu stronach drogi, o średniej grubości warstwy 5 cm. 5) Przebudowę drogi nr 100001R (T) droga do wodowskazu KOŁO w Dymitrowie Małym poprzez: a) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) nawierzchni na odcinku o długości 1040 m i szerokości 4 m oraz rozjazdu o powierzchni 15 m2, b) skropienie nawierzchni drogowej emulsja asfaltową na powierzchni 1475 m2, c) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej, warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 3 cm, warstwa ścieralna o grubości 3 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 1475 m2, d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego na odcinku 1040 m i szerokości 0,5 m po obu stronach drogi, o średniej grubości warstwy 5 cm. 6) Przebudowę drogi nr 100005R droga za Madejem w Dymitrowie Dużym poprzez: a) mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) nawierzchni na odcinku o długości 375 m i szerokości 4 m oraz rozjazdu o powierzchni 10 m2, b) skropienie nawierzchni drogowej emulsja asfaltową na powierzchni 1510 m2, c) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej, warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 3 cm, warstwa ścieralna o grubości 3 cm po zagęszczeniu, na powierzchni 3665 m2, d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego na odcinku 910 m i szerokości 0,5 m po obu stronach drogi, o średniej grubości warstwy 5 cm. Szczegółowy zakres robót określa Przedmiar robót, załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku uzyskania dodatkowych środków, Zamawiajacy zamierza udzielić zamówień uzupełniajacych dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiacych nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20 000 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca zobowiazany jest przedstawić wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi o specjalności roboty drogowe, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załaczyć do swojej oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załaczyć do swojej oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załaczyć do swojej oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załaczyć do swojej oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.90
  • 2 - Gwarancja - 010

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje między innymi następujące możliwości dokonania zmian w umowie: 1. Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku: a) klęski żywiołowej; b) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; c) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne; d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; e) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., f) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; 2. Zmiana zakresu robót w przypadku: a) ograniczenia zakresu robót wynikające z braku środków finansowych lub z wprowadzenia przez Zamawiającego zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, b) zmiany finansowania robót w poszczególnych latach, c) wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, d) likwidacji lub rozwiązania firmy, 3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 4. Inne: a) zmiana harmonogramu w zakresie rzeczowo - finansowym z uwzględnieniem zapisów j/w, c) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, d) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach, e) zmiany w dokumentacji projektowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baranowsandomierski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, 39-450 Baranów Sandomierski, ul. Okulickiego 1, pokój nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski, 39-450 Baranów Sandomierski, ul. Okulickiego 1, pokój nr 5 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.