Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-25
Suwałki: usługi żywienia podczas szkoleń realizowanych w ramach projektu pt.: Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12
Numer ogłoszenia: 436116 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi żywienia podczas szkoleń realizowanych w ramach projektu pt.: Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi żywienia podczas szkoleń realizowanych w ramach projektu pt.: Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12. Zadanie 1: usługa żywienia podczas szkolenia Ekokwalifikacje organizowanego w ramach projektu pt. Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12.Zadanie 2: usługa żywienia podczas szkolenia Firma w Internecie organizowanego w ramach projektu pt. Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12.Zadanie 3: usługa żywienia podczas szkolenia Skuteczny sprzedawca - skuteczna sprzedaż organizowanego w ramach projektu pt. Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12.Zadanie 4: usługa żywienia podczas szkolenia Ecodriving organizowanego w ramach projektu pt. Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12.Zadanie 5: usługa żywienia podczas szkolenia Pakiet szkoleń specjalistycznych z zakresu mechaniki i użytkowania organizowanego w ramach projektu pt. Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Projekt umowy stanowiący załącznik o nr 5 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na:a)zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,b)sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,c)zmianie liczebności uczestników na mniejszą (w przypadku nie podjęcia kursu przez osobę skierowaną na kurs, rezygnacji kandydata-tki z kursu mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa w kursie lub niestawienia się kandydata-tki na kursie pomimo wezwania Zamawiającego), d)zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy,w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: - gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;- zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, od poniedziałku do piątku, godziny urzędowania od 07:00 do 15:00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki,sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VIII Regionalne kadry gospodarki, Działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1 Wsparcie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa żywienia podczas szkolenia Ekokwalifikacje organizowanego w ramach projektu pt. Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r.), w ramach organizowanego szkolenia.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie, b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.), c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone; e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze, f.estetycznego podawania posiłków, g.dostarczania posiłków na miejsce wskazanie przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu; h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach. 4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 46 osób, łączna liczba dni szkoleniowych: 3 dni,szacunkowa ilość zestawów: 138 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8) miejsce świadczenia usługi: Suwałki 5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata-tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:przerwy kawowej 23% VAT;lunchu 8% VAT. 7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a) 1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b) 1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c) Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d) Cukier biały 20g, e) Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster,f) Mleko 30 ml ,g) Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt. 8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu: Dzień Zestawy obiadowe:1. Karkówka po myśliwsku 120g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z białej kapusty 150g os, Napój owocowy 300mlos. 2.Zrazy wieprzowe 200g os, Kasza gryczana 200g os, Buraczki czerwona na ciepło 150g os, Napój owocowy 300ml os. 3.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g os,Napój owocowy 300ml os. 9.Dania winny być podawane na gorąco.10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za catering podczas szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa żywienia podczas szkolenia Firma w Internecie organizowanego w ramach projektu pt. Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r.), w ramach organizowanego szkolenia. 3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazanie przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. Przed rozpoczęciem szkolenia/ kursu; h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach. 4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że: szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 6 osób, łączna liczba dni szkoleniowych: 13 dni,szacunkowa ilość zestawów: 78 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8), miejsce świadczenia usługi: Suwałki. 5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata/tki zeszkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata/tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:a) przerwy kawowej 23% VAT;b) lunchu 8% VAT. 7. W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a) 1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b) 1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c) Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. Każdego rodzaju);d) Cukier biały 20g, e) Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster,f) Mleko 30 ml g) Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu: Dzień Zestawy obiadowe:1. Karkówka po myśliwsku 120g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os,Surówka z białej kapusty 150g os, Napój owocowy 300ml os,2.Zrazy wieprzowe 200g os, Kasza gryczana 200g os, Buraczki czerwona na ciepło 150g os, Napój owocowy 300ml os. 3.Baba ziemniaczana w sosie śmietanowo - grzybowym, Surówka z kapusty czerwonej 150g os, Napój owocowy 300ml os. 4.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g os,Napój owocowy 300ml os. 5. Gulasz wieprzowy z warzywami 120 g os, Kasza gryczana 200g os,Ogórek kiszony 150 g os, Napój owocowy 300 ml os. 6. Schabowy panierowany 150 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Kapusta zasmażana 200 g os, Napój owocowy 300 ml os.7. Filet rybny panierowany 150 g os, Ryż na sypko 200g os, Surówka z kapusty kiszonej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.8.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z kapusty pekińskiej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.9. Karkówka po myśliwsku 120g os Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z białej kapusty 150g os, Napój owocowy 300ml os.10.Zrazy wieprzowe 200g os.Kasza gryczana 200g os. Buraczki czerwona na ciepło 150g os, Napój owocowy 300ml os. 11.Baba ziemniaczana w sosie śmietanowo - grzybowym, Surówka z kapusty czerwonej 150g os,Napój owocowy 300ml os. 12. Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g os, Napój owocowy 300ml os. 13. Gulasz wieprzowy z warzywami 120 g os, Kasza gryczana 200g os, Ogórek kiszony 150 g os, Napój owocowy 300 ml os. 9.Dania winny być podawane na gorąco.10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za catering podczas szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługa żywienia podczas szkolenia Skuteczny sprzedawca - skuteczna sprzedaż organizowanego w ramach projektu pt. Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r.), w ramach organizowanego szkolenia. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a) przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,b) rzestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c) świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d) dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e) zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,f) estetycznego podawania posiłków,g) dostarczania posiłków na miejsce wskazanie przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu; h) zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4. Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 17 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 15 dni, - szacunkowa ilość zestawów: 255 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8)- miejsce świadczenia usługi: Suwałki 5. W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata/tki zeszkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata/tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6. W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania: a) przerwy kawowej 23% VAT; b) lunchu 8% VAT.7. W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a) 1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b) 1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml; c) Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d) Cukier biały 20g e) Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f) Mleko 30 ml , g) Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8. W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu: Dzień Zestawy obiadowe:Dzień Zestawy obiadowe:1. Karkówka po myśliwsku 120g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os,Surówka z białej kapusty 150g os, Napój owocowy 300ml os,2.Zrazy wieprzowe 200g os, Kasza gryczana 200g os, Buraczki czerwona na ciepło 150g os, Napój owocowy 300ml os. 3.Baba ziemniaczana w sosie śmietanowo - grzybowym, Surówka z kapusty czerwonej 150g os, Napój owocowy 300ml os. 4.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g os,Napój owocowy 300ml os. 5. Gulasz wieprzowy z warzywami 120 g os, Kasza gryczana 200g os,Ogórek kiszony 150 g os, Napój owocowy 300 ml os. 6. Schabowy panierowany 150 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Kapusta zasmażana 200 g os, Napój owocowy 300 ml os.7. Filet rybny panierowany 150 g os, Ryż na sypko 200g os, Surówka z kapusty kiszonej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.8.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z kapusty pekińskiej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.9. Karkówka po myśliwsku 120g os Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z białej kapusty 150g os, Napój owocowy 300ml os.10.Zrazy wieprzowe 200g os.Kasza gryczana 200g os. Buraczki czerwona na ciepło 150g os, Napój owocowy 300ml os. 11.Baba ziemniaczana w sosie śmietanowo - grzybowym, Surówka z kapusty czerwonej 150g os,Napój owocowy 300ml os. 12. Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g os, Napój owocowy 300ml os. 13. Gulasz wieprzowy z warzywami 120 g os, Kasza gryczana 200g os, Ogórek kiszony 150 g os, Napój owocowy 300 ml os. 14. Schabowy panierowany 150 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Kapusta zasmażana 200 g os, Napój owocowy 300 ml os, 15. Filet rybny panierowany 150 g os, Ryż na sypko 200g os, Surówka z kapusty kiszonej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.9.Dania winny być podawane na gorąco.10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za catering podczas szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługa żywienia podczas szkolenia Ecodriving organizowanego w ramach projektu pt. Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096/12..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.2.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r.), w ramach organizowanego szkolenia.3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie, b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazanie przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu;h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 8 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 2 dni,- szacunkowa ilość zestawów: 16 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8) - miejsce świadczenia usługi: Suwałki.5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata-tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:a) przerwy kawowej 23% VAT;b) lunchu 8% VAT. 7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a) 1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b) 1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c) Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d) Cukier biały 20g, e) Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f) Mleko 30 ml ,g) Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt. 8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu: Dzień Zestawy obiadowe:1.Karkówka po myśliwsku 120g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z białej kapusty 150g os Napój owocowy 300ml os. 2.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g os.Ziemniaki z koperkiem 200g os. Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g os.Napój owocowy 300ml os. 9.Dania winny być podawane na gorąco. 10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za catering podczas szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: usługa żywienia podczas szkolenia Pakiet szkoleń specjalistycznych z zakresu mechaniki i użytkowania organizowanego w ramach projektu pt. Business class podlaskiego biznesu nr WND-POKL.08.01.01-20-096-12..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.2.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r.), w ramach organizowanego szkolenia.3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazanie przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu;h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 10 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 16 dni, - szacunkowa ilość zestawów: 160 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8) - miejsce świadczenia usługi: Suwałki. 5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata-tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:a) przerwy kawowej 23% VAT;b) lunchu 8% VAT.7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej: a) 1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b) 1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c) Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d) Cukier biały 20g, e) Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f) Mleko 30 ml g) Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu: Dzień Zestawy obiadowe:1. Karkówka po myśliwsku 120g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os,Surówka z białej kapusty 150g os, Napój owocowy 300ml os,2.Zrazy wieprzowe 200g os, Kasza gryczana 200g os, Buraczki czerwona na ciepło 150g os, Napój owocowy 300ml os. 3.Baba ziemniaczana w sosie śmietanowo - grzybowym, Surówka z kapusty czerwonej 150g os, Napój owocowy 300ml os. 4.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g os,Napój owocowy 300ml os. 5. Gulasz wieprzowy z warzywami 120 g os, Kasza gryczana 200g os,Ogórek kiszony 150 g os, Napój owocowy 300 ml os. 6. Schabowy panierowany 150 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Kapusta zasmażana 200 g os, Napój owocowy 300 ml os.7. Filet rybny panierowany 150 g os, Ryż na sypko 200g os, Surówka z kapusty kiszonej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.8.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z kapusty pekińskiej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.9. Karkówka po myśliwsku 120g os Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z białej kapusty 150g os, Napój owocowy 300ml os.10.Zrazy wieprzowe 200g os.Kasza gryczana 200g os. Buraczki czerwona na ciepło 150g os, Napój owocowy 300ml os. 11.Baba ziemniaczana w sosie śmietanowo - grzybowym, Surówka z kapusty czerwonej 150g os,Napój owocowy 300ml os. 12. Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g os, Napój owocowy 300ml os. 13. Gulasz wieprzowy z warzywami 120 g os, Kasza gryczana 200g os, Ogórek kiszony 150 g os, Napój owocowy 300 ml os. 14. Schabowy panierowany 150 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Kapusta zasmażana 200 g os, Napój owocowy 300 ml os, 15. Filet rybny panierowany 150 g os, Ryż na sypko 200g os, Surówka z kapusty kiszonej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.16.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g os, Ziemniaki z koperkiem 200g os, Surówka z kapusty pekińskiej 150 g os, Napój owocowy 300 ml os.9.Dania winny być podawane na gorąco. 10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za catering podczas szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0, 55.52.00.00-1, 55.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1150B oraz drodze gminnej nr 102006B w msc. Płociczno - Tartak
- Ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Szypliszki wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wymiana utwardzenia terenu na dojazdach do istniejących budynków warsztatowych wraz z wykonaniem instalacji odprowadzenia wód opadowych
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech obozów resocjalizacyjno-terapeutycznych dla 150 uczestników projektów, pn.: "Wykluczenie - nie ma MOWy! 2 - etap I" oraz "Trampolina 4 - etap I
- "Organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego z zarządzania projektami w oparciu o funkcjonalności oprogramowania MS Project"
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz osób uprawnionych przebywających w ośrodkach wsparcia, wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 6 części
- Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu dwóch krajowych wizyt studyjnych dla przedstawicieli gmin województwa kuj.-pom. oraz przedstawicieli Zamawiającego
- obsługa gastronomiczna spotkania networkingowego po konferencji SRC2025 w Krakowie wraz z najmem sali bankietowej dla projektu NAWA UNIVERSEH Plus! - DE-dzp.272-230/25
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.