eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › MODERNIZACJA ORAZ WYKONANIE KLIMATYZACJI I WENTYLACJI WNĘTRZ LABORATORIUM ZAKŁADU HEMATOLOGII DOŚWIADCZALNEJ W CENTRUM ONKOLOGII-INSTYTUCIE IM. MARII SKŁODOWSKIEJ CURIE W WARSZAWIE ZNAK SPRAWYZZP-25/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-04

Warszawa: MODERNIZACJA ORAZ WYKONANIE KLIMATYZACJI I WENTYLACJI WNĘTRZ LABORATORIUM ZAKŁADU HEMATOLOGII DOŚWIADCZALNEJ W CENTRUM ONKOLOGII-INSTYTUCIE IM. MARII SKŁODOWSKIEJ CURIE W WARSZAWIE ZNAK SPRAWY: ZZP-25/08
Numer ogłoszenia: 43611 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia, Al. Jerozolimskie 155/115, 02-326 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8833512, 8833552, fax 022 8833513, 8833552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzpprzymz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA ORAZ WYKONANIE KLIMATYZACJI I WENTYLACJI WNĘTRZ LABORATORIUM ZAKŁADU HEMATOLOGII DOŚWIADCZALNEJ W CENTRUM ONKOLOGII-INSTYTUCIE IM. MARII SKŁODOWSKIEJ CURIE W WARSZAWIE ZNAK SPRAWY: ZZP-25/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oraz wykonanie klimatyzacji i wentylacji wnętrz Laboratorium Zakładu Hematologii Doświadczalnej w Centrum Onkologii-Instytucie im. Marii Skłodowskiej - Curie przy ul. Roentgena 5 w Warszawie. Laboratorium zlokalizowane jest w budynku naukowym na parterze. DANE OGÓLNE Powierzchnia całkowita 204,3m2 Wysokość netto 3,30m Wysokość w stropie podwieszonym 3,00m (lokalne obniżenia do 2,90m) Kubatura netto 612,9m3 Zakres robót obejmuje:1.Zakres prac budowlanych.Planowana jest przebudowa laboratorium w celu poprawienia standardu i spełnienia wymagań technicznych i funkcjonalnych dla tego typu obiektów.Planowane jest :· wyburzenie ściany dzielącej laboratorium od korytarza wokół trzonu budynku i wymurowanie jej w nowej lokalizacji zapewniając korytarzowi ogólnodostępnemu szer. 140cm oraz przełożenie i modernizacja istniejących pionów instalacyjnych,· modernizacja posadzki na korytarzu wzdłuż przemurowanej ściany laboratorium zapewniając istniejącą, kamienną posadzkę,· wyburzenie części istniejących ścian działowych i wybudowanie nowych odpowiadających projektowanemu podziałowi na pomieszczenia wewnątrz laboratorium,· demontaż starej i montaż nowej wewnętrznej i zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej z uwzględnieniem nowego wejścia do części brudnej laboratorium. · demontaż zbędnej, modernizacja istniejącej i poprowadzenie nowych instalacji wg projektów branżowych.· wykonanie robót wykończeniowych tzn. posadzki, ściany i sufity podwieszone.Zachowany zostanie:· wygląd zewnętrzny obiektu,· układ konstrukcyjny obiektu, bez ingerencji. 2. Zakres prac instalacji sanitarnych2.1 Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji· instalację klimatyzacji w części czystej laboratorium;· instalację klimatyzacji w części biurowej i socjalnej laboratorium;· instalację wentylacji wywiewnej z sanitariatów laboratorium;2.2. Instalacja wod-kan, kanalizacji, gazów medycznych, gazu ziemnego, instalacji technicznych.Projekt obejmuje:· instalacja wod-kan, instalacje technologiczne w modernizowanym laboratorium· przebudowa instalacji kanalizacyjnej pod stropem pomieszczeń laboratorium· przebudowa instalacji wod-kan, gazów medycznych, gazu ziemnego, instalacji technicznych tj wody destylowanej i wody demineralizowanej, oraz wody lodowej.· demontaż instalacji c.o. w przebudowywanych pomieszczeniach3. Zakres prac elektrycznych Projekt obejmuje:· instalację oświetlenia;· instalację gniazd 1-faz.;· instalację gniazd 1-faz.zasilającą komputery;· instalację zasilającą wentylatory i klimatyzatory;· kabel zasilający rozdzielnicę w laboratorium;· rozdzielnię zasilającą gniazda 1-faz. i 3-faz., oznaczoną RL;· rozdzielnię zasilającą gniazda komputerowe i ogólne zasilane z UPS, oznaczoną RL K-D Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w:a) dokumentacji projektowej - załącznik do SIWZ; b) przedmiarze robót - załącznik do SIWZ;c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik do SIWZ;Zaoferowanie wykonania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia należy wykazać włączeniem do oferty, jako kolejny załącznik do Druku oferty, sporządzonego przez Wykonawcę Kosztorysu Ofertowego na podstawie Przedmiaru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 112.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) Wymagane wadium: 22 000 PLN Jako gwarancję wykonania umowy Kupujący na czas trwania realizacji kontraktu będzie żądać od Wykonawcy, którego ofertę wybrano, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej ( ceny za całość przedmiotu zamówienia podanej w ofercie )..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ustawy P.z.p. i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., oprócz stosownego oświadczenia musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. SPOSÓB OCENY WNIOSKU : - Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy wyżej wymienione, żądane przez zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3, (z zastrzeżeniem 26 ust. 3 ustawy P.z.p.) oraz - Obiektywne kryterium wyboru ograniczonej liczby kandydatów : Potwierdzony oświadczeniem złożonym przez Wykonawcę czas obecności na rynku /data rozpoczęcia działalności (za każdy pełny rok - 1 punkt) .2. Zaproszenie do złożenia ofert w przetargu ograniczonym otrzymają ci Wykonawcy, których wnioski są kompletne i uzyskały największą liczbę punktów za lata działania na rynku. W przypadku uzyskania przez kilka wniosków takiej samej liczby punktów, o zaproszeniu decydować będzie kolejność złożenia wniosków.2.1 Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert 20 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków;2.2. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia;2.3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki;2.4. O wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełnienia tych warunków, Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz2. Zgodnie z § 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy ( z uwzględnieniem § 2, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ) wymagany jest:a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.c) Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 3 lat zrealizowanej minimum 1 inwestycji o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. Wykaz musi zawierać co najmniej:- nazwę i adres odbiorcy zrealizowanej inwestycji, zawierającej robotę budowlaną (datę rozpoczęcia i datę zakończenia inwestycji),- przeznaczenie budynku/budynków, których dotyczyła inwestycja,- całkowita wartość zrealizowanej inwestycji,d) Oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje osobami, które posiadają stosowne uprawnienia i będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.e) Polisa wykazująca, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej dotyczącej prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia min. 250 000, 00 zł. Polisa ma być zgodna z ustawą z dnia 22.05.2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz.1151 z późn. zm.);Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.Wykonawcy składają oryginał lub kserokopie dokumentu-dokumentów potwierdzone (poświadczone) za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę/osoby uprawniona/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 94
  • 2. Czas realizacji zamówienia - 6

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ ZOSTANIE PRZEKAZANA WYKONAWCOM WRAZ Z ZAPROSZENIEM DO SKŁADANIA OFERT.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ ZOSTANIE PRZEKAZANA WYKONAWCOM WRAZ Z ZAPROSZENIEM DO SKŁADANIA OFERT..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia 02 - 326 Warszawa, Al. Jerozolimskie 155, pokój 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert:Data: 03-04-2008 Godzina: 11 00 Miejsce: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia 02 - 326 Warszawa, Al. Jerozolimskie 155, sala 113Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Instrukcja sporządzenia wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (na życzenie Wykonawcy) jest dostępna w siedzibie Zamawiającego w godz. 08.00 - 16.00, pokój 105 (I piętro) do dnia 19.03.2008r. do godz. 09.30.Pod pojęciem (czas obecności na rynku) rozumie się okres liczony od daty pierwszej rejestracji (wydania uprawnień) Wykonawcy uprawniającej go do wykonywania przedmiotowej działalności.Zamawiający udostępni do wglądu (Wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym), po upływie terminu ich składania, na pisemny wniosek uczestnika postępowania.Pod pojęciem (Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym) rozumie się komplet dokumentów, jakie Wykonawca musi złożyć Zamawiającemu, zgodnie z ogłoszeniem.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, protesty oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie i faksem; Z zastrzeżeniem, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, protesty oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dająca się odczytać dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu (godziny pracy Zamawiającego - godz. 800-1600 w dni robocze) i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie przez przekazującego.Zamawiający nie dopuszcza drogi elektronicznej jako formy przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, protestów oraz informacji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.Informacja o złożeniu wniosku może być przekazana telefonicznie (w myśl art. 27 ust. 5 ustawy P.z.p.) przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i Zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków.Telefoniczną informację o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca przekazuje pod nr 022 883 35 53. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za informacje, które zostały przekazane pod inny nr telefonu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.