Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wadowice: kontrakt II Budowa nowych kanalizacji - nowe kanały i pompownia z przejściem pod rzeką Skawą. Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w położonych na terenie Gminy Wadowice w miejscowościach Jaroszowice, Ponikiew-Chobot, oraz sieci kanalizacji sanitarnej doprowadzającej ścieki z Wadowic-Zaskawia do istniejącej kanalizacji sanitarnej w Wadowicach, w tym przejścia kolektorami tłocznymi pod rzeką Skawą wraz z budową przepompowni ścieków Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wadowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Bogusława Macięga, ul. Młyńska 110, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8235626, fax 033 8234638, e-mail: inwest.wpwik@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wpwik.com Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kontrakt II Budowa nowych kanalizacji - nowe kanały i pompownia z przejściem pod rzeką Skawą. Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w położonych na terenie Gminy Wadowice w miejscowościach Jaroszowice, Ponikiew-Chobot, oraz sieci kanalizacji sanitarnej doprowadzającej ścieki z Wadowic-Zaskawia do istniejącej kanalizacji sanitarnej w Wadowicach, w tym przejścia kolektorami tłocznymi pod rzeką Skawą wraz z budową przepompowni ścieków. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto Wadowice i okoliczne wsie: Jaroszowice i Ponikiew-Chobot. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w położonych na terenie Gminy Wadowice w miejscowościach Jaroszowice, Ponikiew -Chobot oraz sieci kanalizacji sanitarnej doprowadzającej ścieki z Wadowic-Zaskawia do istniejącej kanalizacji sanitarnej w Wadowicach, w tym przejścia kolektorami tłocznymi pod rzeką Skawą wraz z budową przepompowni ścieków. Zakres zadania obejmuje budowę: 1.kanalizacji sanitarnej w Wadowicach - Zaskawiu, Jaroszowicach, w tym: a)kanalizacji sanitarnej w Jaroszowicach o długości ok. 8628 m, z rur tworzywowych o średnicach od 200 mm do 400 mm, wraz ze 355 kpl. studzienek kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych o średnicach wewnętrznych od 425 do 1000 mm, b)kanalizacji sanitarnej w Wadowicach -Zaskawiu - kolektory główne i boczne o długości ok. 4406 m, z rur tworzywowych o średnicach od 200 mm do 600 mm, wraz ze 155 kpl. studzienek kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych o średnicach wewnętrznych od 315 do 1000 mm, c)kanalizacji sanitarnej - sieci rozdzielczej w miejscowości Wadowice, o długości ok. 6835 m, z rur tworzywowych o średnicach od 200 mm do 500 mm, wraz ze 289 kpl. studzienek kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych o średnicach wewnętrznych od 315 do 1000 mm, 2.przejścia kanalizacją sanitarną pod rzeką Skawą - 2 biegnące równolegle rurociągi tłoczne z rur PE o średnicy 250 mm o długości łącznej 1514 m (2 x757 m), w tym 1265 m (2x 632,5 m) umieszczone w wykonanej przewiertem sterowanym rurze osłonowej o średnicy 400 i długości 1265 m (2x 632,5 m), 3.przepompowni ścieków składającej się z parterowego budynku pompowni o kubaturze 203,12 m3 (węzeł armaturowy, hala maszyn), zbiornika ścieków o kubaturze 411,8 m3 z 2 komorami czerpnymi oraz pomieszczenia agregatu prądotwórczego i sterowni o kubaturze 108,24 m3 wraz z 4 pompami i 2 rozdrabniarkami, węzłem armaturowym, aparaturą kontrolno-pomiarową i wentylacją mechaniczną, i obiektów towarzyszących (łapacz kamieni, ogrodzenie pompowni z bramą wjazdową, plac manewrowy, kanalizacja deszczowa na terenie pompowni o średnicy 250 mm i długości 35 m, sieci elektryczne oraz zewnętrzne oświetlenie pompowni, zieleń izolacyjna, wodociąg o średnicy 110 mm i 90 mm z rur tworzywowych o długości 73 m, 4.kanalizacji sanitarnej (kolektor główny \A\ w Wadowicach) z rur tworzywowych o średnicy 600 mm i długości ok. 691 m wraz z 14 kpl. studzienek kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych o średnicy 1000 mm, 5.kanalizacji sanitarnej we wsi Ponikiew - Chobot - o długości ok. 4801m z rur tworzywowych o średnicy 200 mm, w tym 124 m izolowane termicznie, wraz z 214 kpl. studzienek kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych o średnicach wewnętrznych od 425 do 1000 mm. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Jak w punkcie III.2 C. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wybudowanie ok. 27 km sieci kanalizacyjnej i przepompowni ścieków wraz z przejściem pod rzeką. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 18
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100.000 PLN. Wadium zostanie wniesione wyłącznie przez Wykonawców zaproszonych przez Zamawiającego do składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A. Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1.Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien spełnić wszystkie wymienione w niniejszym punkcie warunki. Brak spełnienia któregokolwiek z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 1)Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19,poz.177 z póź. zmianami). 2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki ( w przypadku wspólnego ubiegania się o dwóch lub więcej Wykonawców o udzie-lenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy): a)Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej następujące osoby posiadające znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie (Zamawiający dopuszcza zmianę tego warunku na zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumaczy języka polskiego), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownika Budowy - specjalista w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych, posiadający: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - minimum 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (licząc do dnia wyznaczonego przez zamawiającego do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ), Kierownika Robót - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadający: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (licząc do dnia wyznaczonego przez zamawiającego do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ), Kierownika Robót - specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki; posiadający: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (licząc do dnia wyznaczonego przez zamawiającego do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Kierownika Robót - specjalista w zakresie robót drogowych, posiadający: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (licząc do dnia wyznaczonego przez zamawiającego do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ), b)posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat , licząc od daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu , a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie , w wysokości nie mniej niż 20 pracowników, c)dysponować narzędziami i sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: koparka 8 szt, minikoparka 2 szt., systemowe obudowy wykopów 20 kpl., dźwig 1 szt., zagęszczarki 10 szt., walce wibracyjne 2 szt., agregaty prądotwórcze 3 szt., urządzenia do kierunkowych przewiertów 1 kpl., zgrzewarki do rur 2 szt., piła do asfaltu 3 szt., igłofiltry 3 kpl (1 kpl. 50 m), d)wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia , a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem jest budowa kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 5 km każda, przy czym wartość umowna każdej z robót wynosiła netto nie mniej niż 1.000.000,00 zł oraz wykonać co najmniej 20 km sieci kanalizacji sanitarnej, 3)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia . Wykonawca musi spełniać następujące warunki ( w przypadku wspólnego ubiegania się o dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a)Wykonawca osiągnął średnią sprzedaż netto w kwocie nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł rocznie - w okresie ostatnich 3 lat , a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres, b)posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł, c)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. na kwotę minimum 1.000.000,00 zł . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oznacza to, że brak wykazania we wniosku spełniania któregokolwiek z wymaganych warunków lub brak któregokolwiek z dokumentów potwierdzającego spełnienie warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 7, zaproszeni do złożenia oferty zostaną Wykonawcy, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunków posiadanego doświadczenia. Ocena zostanie dokonana w następujący sposób: - Wykonawca, który spełni warunki określone w ogłoszeniu (pkt A pkt 2), otrzyma 1 pkt . pomocniczy za każdą wykonaną w okresie ostatnich 5 lat robotę budowlaną której przedmiotem była budowa kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 5 km i wartości umownej nettonie mniejszej niż 1.000.000,00 zł, Za robotę wykonaną w okresie ostatnich 5 lat uznaje się robotę zakończoną w okresie 5 lat licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. Siedmiu Wykonawców, którzy uzyskają największą ilość punktów zostanie zaproszonych do złożenia ofert. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców uzyska taką samą liczbę punktów kwalifikujących Wykonawcę na siódme miejsce, o zaproszeniu zdecyduje łączna wartość robót budowlanych których przedmiotem była budowa kanalizacji sanitarnej o wartości umownej netto nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł Dopuszczalne jest składanie wniosków przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale określające jego zakres. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone /za zgodność z oryginałem/ przez mocodawcę lub notarialnie. Złożone pełnomocnictwo powinno zawierać uiszczoną i skasowaną opłatę skarbową, zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 9 września 2000 roku o opłacie skarbowej (tekst jednolity: Dz. U. z 2004 r. Nr 253, poz. 2532 z późn. zm.). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien złożyć następujące dokumenty: 1) Status prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich), b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich), c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (pzp), , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy pzp, , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich), e) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ,o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokument może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających wniosek wspólne), f) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt C pkt 1): (i) lit. a, b, d - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (ii) lit. c - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. Dokumenty, o których mowa w pkt (i) tiret pierwsze i trzecie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt (i) tiret drugie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. g) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt f), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ostatni akapit pkt f) należy stosować odpowiednio. 2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty a) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich ), b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich ), c) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich ), Wszelkie wartości podane w innej walucie niż PLN Zamawiający przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzonych dokumentami stwierdzającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej i drogowej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych, (aktualnych na dzień składania wniosku do dopuszczenie do udziału w postępowaniu), b) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, c) wykaz niezbędnych do wykonania zmówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Wszelkie wartości podane w innej walucie niż PLN Zamawiający przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; \Gospodarka wodno-ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej\ nr Projektu wg Decyzji Komisji Europejskiej 2004/PL/16/C/PE/026-Fundusz Spójności 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.08.2006.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1742K w km od 4+636 do km 5+740 w miejscowości Roczyny, Powiat Wadowicki
- Remont zabytkowej elewacji budynku, remont zabytkowej sali rozpraw nr 33 oraz remont toalet publicznych na II piętrze budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego ZZOZ w Wadowicach
- Zakup i dostawa urządzenia UPS dla Urzędu Miejskiego w Wadowicach
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1788K w km ok. 0+227 do km 0+433 w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną w m. Kopytówka"
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Budowa obiektu pomocy psychologiczno - pedagogicznej przy Szkole Podstawowej w Przejazdowie
- Przebudowa drogi gminnej w Gorzewie dz. nr 196, nr 193/3
- Przebudowa drogi gminnej w Niechłoninie na działce nr 921
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Michałów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.