eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HajnówkaUsługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Hajnowskim w roku szkolnym 2013/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Hajnówka: Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Hajnowskim w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 436138 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208051 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Hajnowski, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823371, faks 085 6824220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Hajnowskim w roku szkolnym 2013/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi ekspertów na potrzeby procesu doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w Powiecie Hajnowskim w roku szkolnym 2013/2014 w zakresie przygotowania i przeprowadzenia warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i spotkań w ramach sieci współpracy i samokształcenia oraz przygotowania materiałów szkoleniowych, w ramach projektu Wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Hajnowskim -Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się w 26 szkołach i 2 przedszkolach Powiatu Hajnowskiego, w okresie do końca marca 2014, w ramach ofert doskonalenia nauczycieli i dyrektorów oraz katalogu sieci przygotowanych przez ORE, dostosowanych do potrzeb szkoły/przedszkola i zawartych w Rocznych Planach Wspomagania (RPW) oraz w ramach 4 tematycznych sieci współpracy i samokształcenia. Planowana liczba uczestników: 415 nauczycieli/ek i dyrektorów/ek w ramach realizacji RPW oraz 80 uczestników sieci współpracy i samokształcenia. W ramach realizacji RPW realizowane są warsztaty podzielone na moduły oraz wykłady/konsultacje grupowe, natomiast w ramach sieci współpracy i samokształcenia - spotkania z ekspertem zewnętrznym. Warsztaty, wykłady, konsultacje grupowe oraz spotkania w sieci będą odbywały się w cyklach 3-godzinnych, przy czym jedna godzina zajęć to 45 minut. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 32 zadania: Zadanie1. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Przedszkolu nr 1 w Hajnówce Obszar wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas- bezpieczne przedszkole Miejsce wykonania: 17-200 Hajnówka, ul. W. Jagiełły 7 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014 konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty- marzec 2014. Liczba uczestników: 11 Temat wykładu: Rola i zadania wychowawcy grupy przedszkolnej. Tematy warsztatów - moduły: 1. Pedagogika zabawy w pracy nauczyciela przedszkola - metody aktywizujące. 2. Wspieranie adaptacji dzieci w przedszkolu - organizowanie pracy grupy. 3. Dziecko trudne - jak pomóc mu funkcjonować w grupie. 4. Jak efektywnie współpracować z rodzicami w przedszkolu. Zadanie 2. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Przedszkolu Nr 2 w Hajnówce. Obszar wsparcia: Praca z dzieckiem młodszym Miejsce wykonania: 17-200 Hajnówka, ul. Warszawska 2 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty- marzec 2014. Liczba uczestników: 10 Temat wykładu: Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jak pracować z dzieckiem z nadpobudliwością psychoruchową. 2. Jak radzić sobie z agresją u dzieci? 3. Dziecko nieśmiałe, zahamowane - jak uaktywnić takie dziecko. 4. Jak uwzględnić potrzeby dzieci z odchyleniami i zaburzeniami rozwojowymi na zajęciach edukacyjnych. Zadanie 3. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Białowieży. Obszar wsparcia: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny inernet Miejsce wykonania: 17-230 Białowieża, ul. Waszkiewicza 2 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty- marzec 2014. Liczba uczestników: 9 Temat wykładu: Jak wykorzystywać TIK w nauczaniu przedmiotów z uwzględnieniem bezpieczeństwa uczniów Tematy warsztatów - moduły: 1.Tworzenie prezentacji za pomocą aplikacji Prezi. 2. Przygotowanie animacji z wykorzystaniem zdjęć. 3. Zastosowanie tablicy interaktywnej w nauczaniu. 4. Zastosowanie tablicy interaktywnej w nauczaniu. Zadanie 4. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Czeremsze. Obszar wsparcia: Budowa koncepcji pracy szkoły Miejsce wykonania: 17- 240 Czeremcha, ul. Szkolna 2 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 13 Temat wykładu: Co to jest koncepcja pracy szkoły? Podstawy prawne. Budowa koncepcji pracy szkoły - główne zagadnienia wymagające uwzględnienia koncepcji. Tematy warsztatów - moduły: 1. Szablon koncepcji - planowanie zadań. 2. Diagnoza potrzeb szkoły. Analiza SWOT. 3. Pomysł na szkołę - budowanie koncepcji pracy szkoły. 4. Pomysł na szkołę - budowanie koncepcji pracy szkoły. Zadanie 5. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Czyżach. Obszar wsparcia: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny Miejsce wykonania: 17- 207 Czyże 64 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 10 Temat wykładu: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? - czynniki wzmacniające sukces ucznia. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jak rozpoznać indywidualne możliwości ucznia?- diagnoza słabych i mocnych stron. 2. Jak rozpoznać indywidualne możliwości ucznia? - narzędzia pomocne w pracy. 3. Jak wspierać proces uczenia się ucznia? - poznanie technik angażujących uczniów w pracę na lekcji oraz tworzących w klasie atmosferę wzmacniającą poczucie wartości uczniów. 4. Jak rozwijać kreatywność uczniów? - skuteczne metody i formy pracy rozwijające zdolności i kreatywność ucznia. Zadanie 6. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Dubiczach Cerkiewnych. Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 204 Dubicze Cerkiewne, ul. Parkowa 30 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 9 Temat wykładu: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jak skutecznie motywować do nauki ucznia z trudnościami szkolnymi? 2. Jak uczyć dzieci szybkiego czytania? 3. Metody i techniki przyspieszonego uczenia się. 4. Metody i techniki przyspieszonego uczenia się. Zadanie 7. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Dubinach. Obszar wsparcia: Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną ? Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, Dubiny, ul. Główna 1B Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 13 Temat wykładu: Ewaluacja wewnętrzna jako sposób badania pracy szkoły - podstawy prawne. Tematy warsztatów - moduły: 1. Projekt ewaluacyjny - etap ewaluacji - harmonogram, pytania kluczowe, wskaźniki. 2. Metodologia badań - narzędzia badawcze. 3. Analiza zgromadzonego materiału ewaluacyjnego. 4. Sporządzenie sprawozdania wraz z wnioskami i rekomendacjami. Zadanie 8. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Kleszczelach. Obszar wsparcia: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet Miejsce wykonania: 17- 250 Kleszczele, ul. Plac Parkowy 4 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 12 Temat wykładu: Nowoczesne technologie w edukacji. Bezpieczny Internet. Tematy warsztatów - moduły: 1. Materiały edukacyjne w Internecie (Otwarte Zasoby Edukacyjne). Ich wyszukiwanie i możliwość użycia. Serwisy edukacyjne, które warto znać. 2. Wykorzystanie tablicy interaktywnej - podstawy użytkowania 3. Tworzenie własnych plansz, prezentacji multimedialnych. 4. Tworzenie własnych plansz, prezentacji multimedialnych. Zadanie 9. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej im. Aleksandra Wołkowyckiego w Narewce. Obszar wsparcia: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Miejsce wykonania: 17- 220 Narewka, ul. Nowa 4 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 18 Temat wykładu: Specjalne potrzeby edukacyjne i ich uwarunkowania. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jak pracować z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną? 2. Jak pracować z uczniem z nadpobudliwością psychoruchową? 3. Uczeń z inteligencją niższą niż przeciętna - sposoby realizacji podstawy programowej. 4. Jak uwzględniać potrzeby edukacyjne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na zajęciach edukacyjnych. Zadanie 10. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej im. Gen. Zygmunta Berlinga w Narwi. Obszar wsparcia: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Miejsce wykonania: 17- 210 Narew, ul. Mickiewicza 81 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 20 Temat wykładu: Praca z uczniem z zaburzeniami zachowania. Tematy warsztatów - moduły: 1. Czynniki wzmacniające i wygaszające zaburzenia zachowania. 2. Skuteczne metody pracy z uczniem z zaburzeniami zachowania. 3. Metoda konstruktywnej konfrontacji jako sposób radzenia sobie z trudnymi zachowaniami uczniów w szkole. 4. Jak radzić sobie z uczniem z zaburzeniami zachowania? - szkolna procedura postępowania z uczniem z zaburzeniami zachowania. Zadanie 11. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Nowokorninie. Obszar wsparcia: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, Nowokornin Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 9 Temat wykładu: Specjalne potrzeby edukacyjne, ze szczególnym uwzględnieniem uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i uczniów zdolnych. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jak rozpoznać specyficzne trudności w uczeniu się? 2. Jak uwzględnić specyficzne trudności w uczniu się na zajęciach edukacyjnych? 3. Jak pracować z uczniem zdolnym w czasie lekcji i zajęć pozalekcyjnych? 4. Jak rozwijać kreatywność u uczniów? Zadanie 12. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej Nr 3 w Hajnówce. Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. Działowa 1 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 12 Temat wykładu: Przegląd technik uczenia się i metod motywujących do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Nauczanie metodą projektu edukacyjnego. 2. Nauczanie metodą projektu edukacyjnego - opracowanie planu projektu edukacyjnego w szkole. 3. Techniki efektywnego uczenia się i notowania. Mnemotechniki. 4. Jak zaplanować lekcje z wykorzystaniem technik angażujących uczniów? - poznanie technik angażujących uczniów w pracę na lekcji. Zadanie 13. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Janusza Kusocińskiego w Hajnówce. Obszar wsparcia: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. 3 Maja 54 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 19 Temat wykładu: Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Tematy warsztatów - moduły: 1. Analiza potrzeb specjalnych ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i planowanie pracy (analiza konkretnego przypadku ). 2. Analiza potrzeb specjalnych ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego i planowanie pracy (analiza konkretnego przypadku ). 3. Jak pracować z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. 4. Jak pracować z uczniem z nadpobudliwością psychoruchową. Zadanie 14. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej Nr 6 w Hajnówce. Obszar wsparcia: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. Nowowarszawska 20 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 21 Temat wykładu: Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny, z uwzględnieniem ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych (SPE). Tematy warsztatów - moduły: 1. Czynniki wzmacniające sukces ucznia - wzmocnienie czynników związanych ze szkołą. 2. Praca z uczniem zdolnym - rozpoznawanie indywidualnych możliwości ucznia (diagnoza mocnych i słabych stron ucznia) 3. Metody, sposoby pracy z uczniem przejawiającym zaburzenia zachowania w środowisku szkolnym. 4. Ocena efektywności pomocy psychologiczno - pedagogicznej udzielanej uczniom o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Zadanie 15. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Białowieży. Obszar wsparcia: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet Miejsce wykonania: 17- 230 Białowieżą, ul. Waszkiewicza 2 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 10 Temat wykładu: Jak motywować uczniów do nauki stosując TIK? Tematy warsztatów - moduły: 1. Arkusz kalkulacyjny w pracy nauczyciela (program Excel) 2. Jak tworzyć i wykorzystywać film w praktyce szkolnej. 3. Jak tworzyć i wykorzystywać film w praktyce szkolnej. 4. Tablica interaktywna w nauczaniu. Zadanie 16. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Czeremsze. Obszar wsparcia: Doradztwo zawodowe w szkole - aspekty prawne (podstawa programowa). Miejsce wykonania: 17- 240 Czeremcha, ul. Duboisa 12 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 8 Temat wykładu: Doradztwo zawodowe w szkole- aspekty prawne (podstawa programowa). Tematy warsztatów - moduły: 1. Jak planować i organizować system doradztwa zawodowego w szkole? 2. Jak planować i organizować system doradztwa zawodowego w szkole? 3. Kompetencje doradcze nauczycieli - metody pracy, ogólnodostępne narzędzia w zakresie doradztwa zawodowego. 4. Grupowe poradnictwo zawodowe w szkole. Zadanie 17. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Czyżach. Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 207 Czyże 64 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 10 Temat wykładu: Przegląd technik uczenia się i metod motywujących do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Nauczanie metodą rozwiązywania problemów (PBL) 2. Jak zaplanować lekcje z wykorzystaniem technik angażujących uczniów? - poznanie technik angażujących uczniów w pracę na lekcji. 3. Praca na lekcji z wykorzystaniem technik szybkiego czytania i map myśli jako metod efektywnego uczenia się. 4. Jak korzystać z technik pamięciowych w procesie nauczania? - zastosowanie mnemotechniki na lekcji. Zadanie 18. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Dubiczach Cerkiewnych. Obszar wsparcia: Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną Miejsce wykonania: 17- 204 Dubicze Cerkiewne, ul. Parkowa 30 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 11 Temat wykładu: Ewaluacja wewnętrzna jako forma oceny pracy szkoły. Tematy warsztatów - moduły: 1. Tworzenie projektu ewaluacyjnego. 2. Dobór i opracowanie narzędzi badawczych - kwestionariuszy ankiet, wywiad, arkusze obserwacji itp. 3. Opracowanie i interpretacja zebranych danych, pogłębiona analiza wyników ewaluacji. 4. Przygotowanie raportu z ewaluacji wewnętrznej - wnioski - rekomendacje. Zadanie 19. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Dubinach. Obszar wsparcia: Wykorzystanie Edukacyjnej Wartości Dodanej w ewaluacji wewnętrznej szkoły Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, Dubiny, ul. Główna 1B Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 11 Temat wykładu: Koncepcja EWD. Tematy warsztatów - moduły: 1. Analiza informacji z wykorzystaniem platformy EWD i kalkulatora EWD. 2. Analiza informacji z wykorzystaniem platformy EWD i kalkulatora EWD. 3. Interpretacja wyników EWD. 4. Jak planować rozwój szkoły pod kątem wykorzystania informacji o EWD? Zadanie 20. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum w Kleszczelach. Obszar wsparcia: Rodzice są partnerami szkoły Miejsce wykonania: 17- 250 Kleszczele, ul. Plac Parkowy 4 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 9 Temat wykładu: Rodzice partnerami szkoły. Aspekty prawne. Tematy warsztatów - moduły: 1. Dialog z rodzicami - złote reguły w porozumiewaniu się z rodzicami w sytuacjach związanych z naruszaniem bezpieczeństwa w szkole. 2. Jak pozyskać rodzica do współpracy w zakresie bezpieczeństwa. 3. Postawy negocjacji. 4. Jak uatrakcyjnić tradycyjną wywiadówkę. Zadanie 21. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum im. Tamary Sołoniewicz w Narewce. Obszar wsparcia: Rodzice są partnerami szkoły Miejsce wykonania: 17- 220 Narewka, ul. Nowa 4 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 15 Temat wykładu: Rodzice partnerami szkoły. Tematy warsztatów - moduły: 1. Co ułatwia, a co utrudnia współpracę miedzy rodzicami i nauczycielami w naszej szkole - analiza. 2. Jak skutecznie komunikować się z rodzicami? 3. Jak rozmawiać z rodzicami uczniów sprawiających trudności wychowawcze. 4. Partnerska wywiadówka - jak uatrakcyjnić tradycyjną wywiadówkę? Zadanie 22. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum im. Abp. gen. dyw. Mirona Chodakowskiego w Narwi. Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 210 Narew, ul. Mickiewicza 81 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 14 Temat wykładu: Przegląd technik uczenia się i metod motywujących do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jak zaplanować lekcje z wykorzystaniem technik angażujących uczniów? - poznanie technik angażujących uczniów w pracę na lekcji. 2. Jak korzystać z technik pamięciowych w procesie nauczania? - zastosowanie mnemotechnik na lekcji. 3. Formułowanie pytań wspierających rozwój ucznia. 4. Zastosowanie technik komunikacyjnych na lekcjach - sztuka wywierania pozytywnego wpływu. Zadanie 23. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum Nr 1 w Hajnówce. Obszar wsparcia: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul.3 Maja 54 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 20 Temat wykładu: Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Tematy warsztatów - moduły: 1. Jakimi metodami pracować z uczniem słabym, by uzyskać efekty. 2. Metody i techniki przyspieszonego uczenia się. 3. Metody i techniki przyspieszonego uczenia się. 4. Jak skutecznie motywować do nauki ucznia z trudnościami szkolnymi? Zadanie 24. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Hajnówce. Obszar wsparcia: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. Nowowarszawska 20 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 20 Temat wykładu: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? Tematy warsztatów - moduły: 1. Nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów - praca z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze. 2. Dyscyplina w klasie - jak wprowadzić dyscyplinę w klasie? 3. Metody motywowania uczniów, w tym sprawiających problemy wychowawcze, do nauki. 4. Efektywna współpraca wychowawców z rodzicami uczniów. Zadanie 25. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Publicznym Gimnazjum z DNJB w Hajnówce. Obszar wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 3 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 21 Temat wykładu: Bezpieczna szkoła - bezpieczeństwo w klasie, podczas przerw, wycieczek szkolnych. Tematy warsztatów - moduły: 1. Doskonalenie umiejętności interpersonalnych - skuteczna komunikacja. 2. Jak sobie radzić z agresywnymi zachowaniami uczniów? 3. Wykorzystanie mediacji i negocjacji w praktyce szkolnej. 4. Jak rozmawiać z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze; zawieranie kontraktu. Zadanie 26. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w I Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej - Curie w Hajnówce. Obszar wsparcia: Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 7 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 18 Temat wykładu: Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. Tematy warsztatów - moduły: 1. Zasady powoływania zespołów nauczycielskich, przydział zadań, planowanie pracy. 2. Komunikacja interpersonalna. 3. Komunikacja interpersonalna. 4. Zarządzanie emocjami. Zadanie 27. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Liceum Ogólnokształcącym z DNJB w Hajnówce. Obszar wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Miejsce wykonania: 17- 200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 3 Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 22 Temat wykładu: Cechy dobrego wychowawcy. Tematy warsztatów - moduły: 1. Skuteczna komunikacja w pracy wychowawcy. 2. Jak uatrakcyjniać lekcje wychowawcze? 3. Wybrane metody pracy z grupą, budujące zgrany zespół klasowy. 4. Co ułatwia i co utrudnia współpracę miedzy rodzicami i nauczycielami? Jak pozyskać rodzica do współpracy? Zadanie 28. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Technikum Leśne w Białowieży. Obszar wsparcia: Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła Miejsce wykonania: 17- 230 Białowieża, ul. Park Dyrekcyjny 1A Łączny czas trwania: 21 godz. w tym: warsztaty - 4 moduły po 3 godz., wykład - 3 godz. w okresie październik 2013 - styczeń 2014; konsultacje grupowe - 2 spotkania x 3 godz. w okresie luty - marzec 2014. Liczba uczestników: 24 Temat wykładu: Zadania i obowiązki wychowawcy klasy - bezpieczeństwo w szkole. Tematy warsztatów - moduły: 1. Metody pracy wychowawczej z grupą klasową - wzmocnienie warsztatu pracy nauczyciela 2. Oddziaływania wychowawcze wobec ucznia eksperymentującego z substancjami psychoaktywnymi. 3. Agresja, przemoc ucznia - co robić by zachować bezpieczeństwo ucznia, klasy, nauczyciela. 4. Efektywna współpraca z rodzicami uczniów - zasady prowadzenia zebrań z rodzicami. Zadanie 29. Realizacja wsparcia eksperckiego dla sieci współpracy i samokształcenia: Sieć dyrektorów - Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły Tematy spotkań: 1. Aktualne przepisy prawne w kontekście pracy dyrektora szkoły 2.Bezpieczeństwo w szkole i tworzenie przydatnych procedur 3.Organizacja pracy zespołów nauczycieli jako ważne zadanie dyrektora szkoły. Miejsce wykonania: Starostwo Powiatowe w Hajnówce 17- 200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, sala konferencyjna nr 12/Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna, 17-200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 10a, sala konferencyjna Łączny czas trwania: 9 godz. w tym: 3 spotkania x 3 godz. w okresie listopad 2013 - marzec 2014. Liczba uczestników: 20 Zadanie 30. Realizacja wsparcia eksperckiego sieci współpracy i samokształcenia: Nauczyciele pracują zespołowo Tematy spotkań: 1. Praca z uczniem z problemami wychowawczymi. 2. Wystąpienie publiczne- autoprezentacja. 3. Współpraca z rodzicami. Miejsce wykonania: Starostwo Powiatowe w Hajnówce 17- 200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, sala konferencyjna nr 12/Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna, 17-200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 10a, sala konferencyjna Łączny czas trwania: 9 godz. w tym: 3 spotkania x 3 godz. w okresie listopad 2013 - marzec 2014. Liczba uczestników: 20 Zadanie 31. Realizacja wsparcia eksperckiego sieci współpracy i samokształcenia: Praca z uczniem młodszym Tematy spotkań; 1. Wykorzystanie techniki komputerowej w pracy z uczniem młodszym. 2. Jak rozwijać kreatywność uczniów? 3. Praca z uczniem zdolnym. Miejsce wykonania: Starostwo Powiatowe w Hajnówce 17- 200 Hajnówka, ul. A. Zina 1, sala konferencyjna nr 12/Poradnia Pedagogiczno-Psychologiczna, 17-200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 10a, sala konferencyjna Łączny czas trwania: 9 godz. w tym: 3 spotkania x 3 godz. w okresie listopad 2013 - marzec 2014. Liczba uczestników: 20 Zadanie 32. Realizacja wsparcia eksperckiego sieci współpracy i samokształcenia: Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet (rok II). Tematy spotkań: 1. Tworzenie aplikacji do tablicy interaktywnej. 2. Tworzenie aplikacji do tablicy interaktywnej. 3. Tworzenie aplikacji do tablicy interaktywnej. Miejsce wykonania: sala komputerowa w szkole Łączny czas trwania: 9 godz. w tym: 3 spotkania x 3 godz. w okresie listopad 2013 - marzec 2014. Liczba uczestników: 20.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie1. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Przedszkolu nr 1 w Hajnówce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HARMONIA, ul. Czerniakowska 34/3,, 00-715 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2808,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3045,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3045,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3045,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Przedszkolu Nr 2 w Hajnówce.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HARMONIA, ul. Czerniakowska 34/3, 00-715 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2808,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3045,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3045,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3045,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie 5. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Czyżach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HARMONIA, ul. Czerniakowska 34/3, 00-715 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2808,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3045,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3045,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3045,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie 10. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej im. Gen. Zygmunta Berlinga w Narwi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HARMONIA, ul. Czerniakowska 34/3, 00-715 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2808,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3045,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3045,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3045,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie 11. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej w Nowokorninie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HARMONIA, ul. Czerniakowska 34/3, 00-715 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2808,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3045,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3045,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3045,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: Zadanie 14. Realizacja Rocznego Planu Wspomagania w Szkole Podstawowej Nr 6 w Hajnówce.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HARMONIA, ul. Czerniakowska 34/3, 00-715 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2808,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3045,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3045,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3045,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.