Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-23
Żary: DOSTAWA I SPRZEDAŻ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA POTRZEB KOTŁOWNI OLEJOWEJ GIMNAZJUM NR 3 W ŻARACH
Numer ogłoszenia: 436142 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 3 w Żarach , ul. Okrzei 19, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 68 4704577, faks 68 4704577.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim3.zary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gimnazjum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I SPRZEDAŻ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA POTRZEB KOTŁOWNI OLEJOWEJ GIMNAZJUM NR 3 W ŻARACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i sprzedaż oleju opałowego lekkiego I klasy jakości dla potrzeb kotłowni olejowej Gimnazjum nr 3 w Żarach w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2012 roku spełniającego poniższe warunki: a) gęstość: w 15 0C max 0,86g/ml b) wartość opałowa min. 42,00 J/kg c) zawartość siarki max 0,2% d) lepkość kinetyczna w temp. 20 0C nie większa niż max 8,00 m2/s 2) Zamawiana ilość oleju opałowego ma charakter planowany i będzie dostosowana do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, jednak nie więcej niż do 25 000 litrów. 3) Przedmiot zamówienia każdorazowo będzie zlecany przez Zamawiającego Dostawcy na podstawie zamówień pisemnych lub telefonicznych w terminie nie krótszym niż 2 dni do daty dostawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.50.00 - Oleje opałowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: nie dotyczy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: nie dotyczy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: nie dotyczy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: nie dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z formularzem oferty, sporządzonym zgodnie z rozdziałem II niniejszej SIWZ, Wykonawca składa również następujące dokumenty: 1)Informacja ogólna o Wykonawcy wg Załącznika nr 1 do oferty, 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli dotyczy. 3)Świadectwo jakości na oferowany olej opałowy, potwierdzające spełnienie wymagań określonych w przedmiocie zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, w przypadkach określonych w ust. 2. 2.Zmiana umowy może być dokonana w następujących okolicznościach: 1)zmiany ceny netto 1 litra paliwa przez producenta 2)urzędowej zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim3.zary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 3 w Żarach, 68-200 Żary, ul. Okrzei 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2012 godzina 08:45, miejsce: Gimnazjum nr 3 w Żarach, 68-200 Żary, ul. Okrzei 19, sekretariat szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Sukcesywna dostawa odczynników do oznaczeń wirusologicznych i innych badań wraz z dzierżawą analizatora.
- Sukcesywna dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia do wykonywania testów.
- Żywienie pacjentów Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2.
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Mirostowice Dolne (2 odcinki)"
- "Cyberbezpieczny samorząd - zakup i montaż sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Żarach"
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Lubomyśl dz. nr 193, 195, 200/2, 214/5, 218/1"
więcej: przetargi w Żarach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.