eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oszczowaOchrona siedziby S±du Rejonowego we W³oszczowie



Og³oszenie z dnia 2009-12-21

W³oszczowa: Ochrona siedziby S±du Rejonowego we W³oszczowie
Numer og³oszenia: 436176 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: S±d Rejonowy, ul. Kusociñskiego 11, 29-100 W³oszczowa, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 0-41 39 43 107, faks 0-41 39 43 107.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Organ kontroli pañstwowej lub ochrony prawa, s±d lub trybuna³.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ochrona siedziby S±du Rejonowego we W³oszczowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Ochrona siedziby S±du Rejonowego we W³oszczowie przy ul. Kusociñskiego 11 obejmuje: okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2010r. ( 12 miesiêcy) 1.Ca³odobowe zapewnienie ochrony S±du : - w godzinach urzêdowania S±du - 2 osoby : Poniedzia³ek - pi±tek 7.30 -16.00 - po godzinach urzêdowania S±du : Poniedzia³ek - pi±tek od 16.00 - 1 osoba - soboty, niedziele i ¶wiêta - 1 osoba 2. Zakres obowi±zków w zakresie ochrony : - ochrona fizyczna budynku S±du Rejonowego we W³oszczowie w godzinach wskazanych w pkt. 1; - w godzinach urzêdowania S±du zapewnienie porz±dku i bezpieczeñstwa pracownikom oraz interesantom przebywaj±cym na terenie budynku S±du, pilnowanie aby zachowanie interesantów znajduj±cych siê w budynku i przed budynkiem S±du by³o stosowne do godno¶ci urzêdu, dogl±danie parkingów - wpuszczanie i wypuszczanie przyje¿d¿aj±cych ; - pod³±czenie istniej±cego systemu alarmowego Zamawiaj±cego do stacji monitorowania Wykonawcy ; - poddanie pracowników ochrony szkoleniu z zakresu instalacji alarmowych, telewizji dozorowanej i innych zamontowanych w budynku niezbêdnych do prowadzenia ochrony mienia; - kontrola ruchu osobowo- materia³owego na chronionym obiekcie ( min. otwieranie i zamykanie drzwi wej¶ciowych dla pracowników S±du oraz dla interesantów; kontrola wej¶cia pracowników i odbicia karty rejestracji czasu pracy; kontrola osób wchodz±cych do S±du w zakresie posiadanych uprawnieñ, z wykorzystaniem bramkowego wykrywacza metalu( w³asno¶æ Zamawiaj±cego) oraz rêcznego detektora metalu ( w³asno¶æ Zamawiaj±cego); kontrola polegaj±ca na zabezpieczeniu mienia s±dowego przed wynoszeniem na zewn±trz S±du przez osoby nieupowa¿nione - zgodnie z regulacjami wewnêtrznymi obowi±zuj±cymi u Zamawiaj±cego); - w czasie wykonywania obchodów chronionego budynku w godzinach pracy S±du musi byæ zapewniona obecno¶æ na portierni co najmniej jednego pracownika ochrony. Fakt dokonania kontroli musi byæ zarejestrowany na urz±dzeniu kontrolnym; - zabezpieczenie w depozycie poszczególnych przedmiotów oddanych przez osoby wchodz±ce do S±du; - ochrona skrzynek instalacyjnych mieszcz±cych siê na ¶cianach korytarzy, hydrantów ppo¿, przycisków awaryjnych oraz elementów systemu SWOR znajduj±cych siê na korytarzach i przed salami rozpraw przed wandalizmem interesantów, - w godzinach pracy S±du udzielanie dok³adnej i pe³nej informacji dotycz±cej czasu pracy i lokalizacji poszczególnych wydzia³ów i oddzia³ów, sal rozpraw; - pomoc w sytuacjach nadzwyczajnych : po¿ary, powodzie, zagro¿enie zdrowia i ¿ycia ludzi oraz inne zdarzenia losowe ; - w przypadku awarii, po¿aru , w³amania i innych zdarzeñ - natychmiastowe powiadomienie odpowiedniej s³u¿by ( stra¿y po¿arnej, policji, pogotowia lub innych w³a¶ciwych ) oraz upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego - Prezesa S±du, Kierownika Oddzia³u Administracyjnego; w ka¿dym z powy¿szych przypadków nale¿y dokonaæ stosownego zapisu w ksi±¿ce raportów; - obserwacja w trakcie dy¿uru obrazu z kamer zainstalowanych w jednostce, zapisywanie obrazu; - monitorowanie sygna³ów alarmowych generowanych przez system przeciwpo¿arowy , napadowy zainstalowany przez Zamawiaj±cego, - po zakoñczeniu pracy S±du dokonywanie obchodu budynku , sprawdzanie jego zabezpieczeñ oraz pomieszczeñ przed wszelkimi zagro¿eniami, wygaszanie ¶wiate³ w razie stwierdzenia, ¿e w pomieszczeniach biurowych pali siê ¶wiat³o, a pomieszczenia te zosta³y opuszczone przez urzêdników; - ustalanie uprawnieñ do przebywania na terenie chronionym pracowników firmy sprz±taj±cej , prowadzenie w tym zakresie ewidencji oraz strze¿enie budynku i pomieszczeñ S±du podczas wykonywania us³ug sprz±tania ; - wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeñ biurowych - prowadzenie w tym zakresie ewidencji. Wydawanie kluczy do pomieszczeñ s±dowych pracownikom po godzinach urzêdowania lub w dniach wolnych od pracy mo¿e nast±piæ tylko ³±cznie z odnotowaniem w ksi±¿ce raportów (z podaniem nazwiska pracownika, numeru pokoju oraz godziny pobrania i zwrotu klucza), z przestrzeganiem zasad gospodarki kluczami obowi±zuj±cymi u Zamawiaj±cego ; - w³±czanie o¶wietlenia sterowanego z portierni; - zamawiaj±cy powierza a Wykonawca przyjmuje na siebie obowi±zek strze¿enia mienia i osób (pracowników obiektu) Zamawiaj±cego na terenie obiektu przy ul. Kusociñskiego przed kradzie¿± z w³amaniem powoduj±c± zniszczenie mienia Zamawiaj±cego. Przez w³amanie rozumie siê bezprawne wtargniêcie do strze¿onego obiektu osób nieupowa¿nionych, które pozostawiaj± ¶lady zaboru mienia, materia³ów lub urz±dzeñ bêd±cych przedmiotem strze¿enia. Poza faktem stwierdzenia zaboru mienia musi byæ stwierdzone, ¿e sprawca dzia³a³ z zewn±trz a nie by³ pracownikiem Zamawiaj±cego. Stwierdzenie czy sprawca dzia³a³ z zewn±trz ustala siê w porozumieniu z Zamawiaj±cym; - wykonywanie innych czynno¶ci zleconych przez zamawiaj±cego a mieszcz±cych siê w szeroko rozumianym zakresie us³ugi ochrony, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami oraz uregulowaniami wewnêtrznymi obowi±zuj±cymi u Zamawiaj±cego; 2. Zakres obowi±zków w zakresie transportowania warto¶ci pieniê¿nych i innych przedmiotów warto¶ciowych : - kwota przewo¿onych jednorazowo warto¶ci pieniê¿nych i innych przedmiotów warto¶ciowych nie przekroczy warto¶ci 1 jednostki obliczeniowej ; - 1 raz dziennie: od wtorku do pi±tku o godz. 15.00, a w poniedzia³ek o godz. 15.30 - zapewnienie transportu samochodem kasjerce do Banku Spó³dzielczego we W³oszczowie mieszcz±cego siê przy ul. Partyzantów 5 ( w jedn± stronê); - zapewnienie przewozu kasjerce w razie potrzeby - na wezwanie Kasjera, G³ównej Ksiêgowej lub zastêpcy G³ównego Ksiêgowego w godzinach od 7.45 do 15.00 do banków : Banku Zachodniego WBK SA 1 Oddzia³ mieszcz±cego siê przy ul. Partyzantów 48 we W³oszczowie; Banku Spó³dzielczego we W³oszczowie ul. Partyzantów 5; PKO BP SA O/W³oszczowa ul. Sienkiewicza 32 - transport w obie strony (dowóz kasjera do wskazanego banku oraz z banku do S±du); - transport samochodem 1 raz dziennie w jedna stronê - wraz z kasjerem - pracownika biura podawczego, celem dorêczania korespondencji do instytucji lokalnych lub przewiezienia urz±dzenia do frankowania korespondencji wychodz±cej z S±du do Urzêdu Pocztowego we W³oszczowie przy ul. Ko¶ciuszki 13; - w/w transporty musz± byæ potwierdzane w ewidencji przez przewo¿onego pracownika i pracownika ochrony..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .

II.1.5) Ca³kowita koñcowa warto¶æ zamówienia (bez VAT) obejmuj±ca wszystkie zamówienia i czê¶ci: 130819.67 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Czê¶æ NR: 1   

Nazwa: Ochrona siedziby S±du Rejonowego we W³oszczowie

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DAK Dariusz Kiciak, ul.Z³ota 23/101, 25-015 Kielce, kraj/woj. ¶wiêtokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJ¡CYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡
I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 130819.67
  • Oferta z najni¿sz± cen±: 130819.67 oferta z najwy¿sz± cen±: 130819.67
  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.