eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiêtoch³owiceDostawa materia³ów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla potrzeb Urzêdu Miejskiego w ¦wiêtoch³owicach.



Og³oszenie z dnia 2011-12-23

¦wiêtoch³owice: Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla potrzeb Urzêdu Miejskiego w ¦wiêtoch³owicach.
Numer og³oszenia: 436188 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 320825 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiêtoch³owice reprezentowana przez Prezydenta Miasta ¦wiêtoch³owice, ul. Katowicka 54, 41-600 ¦wiêtoch³owice, woj. ¶l±skie, tel. 32 3491 800, faks 32 349 18 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla potrzeb Urzêdu Miejskiego w ¦wiêtoch³owicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych, fabrycznie nowych nieregenerowanych materia³ów eksploatacyjnych wyprodukowanych przez producenta do kserokopiarek, drukarek i faksów dla potrzeb Urzêdu Miejskiego w ¦wiêtoch³owicach wskazanych szczegó³owo w za³±czniku nr 1do specyfikacji. Wszystkie oferowane materia³y winny byæ opatrzone znakiem firmowym producenta. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci zaoferowania tonerów i materia³ów eksploatacyjnych nape³nionych powtórnie w zwi±zku z zagro¿eniem utraty uprawnieñ gwarancyjnych urz±dzenia. W przypadku sk³adania ofert na produkty równowa¿ne, w porównaniu do zalecanych przez producenta urz±dzenia, Wykonawca zobowi±zany jest do potwierdzenia równowa¿no¶ci oferowanego artyku³u z wymaganym przez Zamawiaj±cego, poprzez przed³o¿enie o¶wiadczenia producenta (za³±czonego do oferty). Wykonawca oferuj±cy produkty równowa¿ne, w razie wybrania jego oferty, ponosi³ bêdzie odpowiedzialno¶æ za ewentualne uszkodzenia urz±dzeñ eksploatowanych przez Zamawiaj±cego powsta³e na skutek zastosowania w nich produktu równowa¿nego. Jako¶æ oferowanych produktów równowa¿nych musi pozwoliæ na uzyskanie porównywalnych wydajno¶ci oraz jako¶ci wydruków w porównaniu do materia³ów zalecanych do stosowania w urz±dzeniach przez producentów urz±dzeñ. W za³±czniku nr 1 do specyfikacji w kolumnie 4 pod has³em: Ilo¶æ Zamawiaj±cy poda³ ilo¶ci szacunkowe, które w trakcie realizacji umowy mog± ulec zmianie. Ilekroæ w specyfikacji i za³±cznikach, przedmiot zamówienia zosta³ okre¶lony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencj± Zamawiaj±cego by³o przedstawienie typu materia³u, urz±dzenia. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych, jednak¿e zachowane musz± byæ normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzuj± siê wyspecyfikowane przez Zamawiaj±cego wymagania okre¶lone specyfikacj±. Wykonawca oferuj±cy materia³y o parametrach równowa¿nych parametrom wskazanym przez Zamawiaj±cego ma obowi±zek wykazaæ równowa¿no¶æ oferowanych materia³ów w odniesieniu do parametrów których spe³nienia wymaga Zamawiaj±cy poprzez za³±czenie do oferty w formie tabeli ich porównania. Parametry uznawane za równowa¿ne nie mog± byæ ni¿sze (gorsze) ni¿ wskazane w opisie przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.00 - Wk³ady barwi±ce 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO OFFICE Sp. z o. o, Al. Korfantego 179 B, 40-153 Katowice, kraj/woj. ¶l±skie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 55750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 66709,05

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 66709,05 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 99553,67

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.