eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowywydanie materiałów promocyjnych dla projektu pn.Rydułtowskie spotkania kulturalne na pograniczu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 201



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Rydułtowy: wydanie materiałów promocyjnych dla projektu pn.: Rydułtowskie spotkania kulturalne na pograniczu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 436204 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rydułtowskie Centrum Kultury , ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. 0-32 4537-537, faks 0-32 4537410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rck.rydultowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wydanie materiałów promocyjnych dla projektu pn.: Rydułtowskie spotkania kulturalne na pograniczu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wydawnicza obejmująca przygotowanie i korektę tekstu, skład oraz druk wraz z dostarczeniem wymaganej liczby egzemplarzy wydawnictw do siedziby Zamawiającego. 2.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się również do: 1)przygotowania tekstu, 2)korekty tekstu, 3)składu oraz druku, 4)przygotowania płyt DVD, 5)dostarczenia wydawnictw na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. 3.Przedmiot zamówienia podzielono na trzy etapy w ramach, których realizowane będą poszczególne zadania. 4.Zamawiający podzielił zamówienie na trzy etapy: 1)etap I obejmuje wydanie I folderu z terminem dostarczenia 20.06.2010 r. 2)etap II obejmuje wydanie książki w miękkiej oprawie z terminem dostarczenia na 30.07.2010 r. i II folderu z terminem dostarczenia na 24.09.2010 r. 3)etap III obejmuje wydanie III folderu i książki w okładce twardej z DVD z terminem dostarczenia 25.02.2011 r. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określone w Dziale II SIWZ. 6.Treść merytoryczną i materiał zdjęciowy poszczególnych wydawnictw dostarczy Zamawiający. 7.Materiały promocyjne muszą stosować się wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.12.00.00 - Wydawnictwa 22.85.20.00 - Foldery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków Wykonawca przedstawi dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII SIWZ w pkt 1-3; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3.Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa wykonanie co najmniej 1 usługi wydawniczej o wartości co najmniej 30 000,00 zł. oraz wykonanie co najmniej 1 usługi z zakresu promocji projektów dofinansowanych ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych usług, o którym mowa w rozdziale VII SIWZ pkt 4; 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku należy dołączyć oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII SIWZ pkt 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do oferty. 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do oferty. 3.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do oferty. 4.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa wykonanie co najmniej 1 usługi wydawniczej o wartości co najmniej 30 000,00 zł. oraz wykonanie co najmniej 1 usługi z zakresu promocji projektów dofinansowanych ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej - załącznik nr 4 do oferty. VIII. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia art. 23 ustawy Pzp. (np. konsorcjum/spółka cywilna) 1.Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2.Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo zawierające zakres (tj. określenie do jakich czynności pełnomocnik jest upoważniony), podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli (wszyscy wspólnicy/członkowie konsorcjum), w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie lub inne dokumenty, z których wynika umocowanie pełnomocnika (np. umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum). 3.Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika lub wszystkich partnerów. 4.Oferta Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w rozdziale VII SIWZ, z zastrzeżeniem, iż dokumenty określone w rozdziale VII pkt 1-3 składa każdy podmiot osobno we własnym imieniu, przy czym na oświadczeniu o spełnieniu warunków udział w postępowaniu wystarczy, że podpis złoży pełnomocnik w imieniu konsorcjum/spółki cywilnej. Pozostałe dokumenty będą traktowane, jako wspólne. 5. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp - Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy, regulującej współprace tych Wykonawców. IX. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1.Składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ w rozdziale VII pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione, w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Wszystkie dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rck.rydultowy.pl , www.rydultowy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rydułtowskie Centrum Kultury, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z wykorzystaniem aukcji elekt. oraz udzielenia zam. uzupełniających.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Rydułtowskiego Centrum Kultury, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, ani zawarcia umowy ramowej.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet IV Kultura, Działanie 4.3 Promocja Kultury.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.