eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Annopolu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Puławy: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Annopolu
Numer ogłoszenia: 436222 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406656 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Annopolu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości nawierzchni i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) zwalczanie śliskości i odśnieżania dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego (Zał. nr 2 do Specyfikacji Technicznej), b) utrzymanie w gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji Umowy wraz z jego obsługą w terminie od dnia 30 października 2013 r. do zakończenia świadczenia usług objętych Umową. c) zapewnienie na każde wezwanie Zamawiającego dyżuru piaskarki w bazie Obwodu Drogowego; przez dyżur piaskarki należy rozumieć czas pozostawania piaskarki wraz z jej obsługą w bazie Obwodu Drogowego - od chwili przybycia do bazy do chwili rozpoczęcia świadczenia usług objętych Umową lub do zakończenia dyżuru. d) zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania Umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 Umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o: - aktualnym stanie przejezdności dróg, - czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg, - zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, - innych zdarzeniach zauważonych na drodze. e) uzyskanie pełnej gotowości do świadczenia usług objętych Umową w terminie do dnia 30 października 2013 r. zgodnie z pkt. II.7 Specyfikacji Technicznej. f) udostępnienie sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości, zgodnie z pkt. II.7 Specyfikacji Technicznej. g) zapewnienie na własny koszt i własnym staraniem obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych Umową, h) wykonanie na własny koszt i własnym staraniem konserwacji sprzętu Zamawiającego, jeżeli był wykorzystywany przy realizacji umowy (oczyszczenie z rdzy, malowanie) i zwrot do RDW w Puławach - baza Obwodu Drogowego Nr 2 w Annopolu, ul. Skały 24, w terminie do dnia 15 maja 2014 r.. Wydanie i zwrot sprzętu nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym. 3. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu lub osobom przez niego wskazanym, pojazdy mechaniczne, na których zostaną zamontowane piaskarki, w celu montażu urządzeń do lokalizacji satelitarnej sprzętu (GPS) a także zapewnić możliwości wymiany uszkodzonego urządzenia GPS. Od chwili zamontowania w pojazdach mechanicznych urządzeń GPS, Wykonawca zobowiązany jest zachować urządzenia GPS w stanie niepogorszonym, chronić je przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz chronić je przed dostępem osób niepowołanych. 4. Zamawiający z minimum 1 - dniowym wyprzedzeniem, zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu montażu urządzeń GPS. 5. W przypadku uszkodzenia urządzenia GPS z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą uszkodzonego urządzenia GPS. Do faktury obciążającej Wykonawcę dołączony zostanie stosowny protokół techniczny (ekspertyza). 6. Maksymalny czas wykonywania usług objętych Umową przez piaskarkę bez urządzenia GPS (w przypadku awarii bądź konieczności przemontowania urządzenia, np. przy zmianie pojazdu mechanicznego nie przekroczy 48 godzin. Po tym okresie Zamawiający nie dopuści do pracy piaskarki bez sprawnego urządzenia GPS. W przypadku zmiany (na wniosek Wykonawcy) pojazdu mechanicznego, na którym została zamontowana piaskarka, koszt przemontowania urządzenia GPS ponosi Wykonawca. 7. Po zakończeniu świadczenia przez Wykonawcę usług objętych umową Zamawiający z minimum 1 - dniowym wyprzedzeniem, zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu demontażu urządzeń GPS. 8. Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy zlokalizowane na placach składowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, materiały do zwalczania śliskości. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość składowania w/w materiałów na placach składowych Wykonawcy bez żadnego dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu, pod warunkiem wykazania, że wskazane place spełniają wymagania w zakresie ochrony środowiska. Ponadto, w przypadku składowania w/w materiałów na placach składowych Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem należytej ochrony w/w materiałów przed utratą i kradzieżą. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo: a) zmniejszenia ilości usług - podane w umowie ilości usług należy traktować jako maksymalne, b) zmiany ilości usług pomiędzy poszczególnymi jednostkami sprzętowymi objętymi umową (w ramach kilku zadań), bez zmiany wynagrodzenia maksymalnego. 10. Usługi realizowane będą zgodnie ze Specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą solarek, piaskarek, pługów i sprzętu do zimowego utrzymania dróg, stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie usług przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w ST, pod warunkiem, że jego parametry będą niegorsze niż określone w ST..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.63.00.00 - Usługi wykonywane przez statki kablowce 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - drogi nr: 855 (od km 0+000 do km 10+964), 857 (od km 7+082 do km 16+977) Piaskarka opłużona z załadunkiem materiałów uszorstniających (nośnik Wykonawcy, osprzęt RDW) Ilość godzin pracy sprzętu: 400; Ilość godzin dyżuru: 50

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. SOLID-BUD Zbigniew Ćwik, Linów Kolonia 80, 27-630 Zawichost, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76733,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82134,00

  • Oferta z najniższą ceną: 82134,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82134,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.