Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-15
Ogłoszenie nr 43626 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.
Błażowa:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Numer ogłoszenia o zamówieniu w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, którego podwykonawstwo dotyczy:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarka Komunalna w Błażowej sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
69068963600000, ul.
ul. 3 Maja
35,
36-030
Błażowa, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
17 2301444 do 55, faks
17 2301450, e-mail
pmaciolek@gkblazowa.itl.pl.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.gkblazowa.itl.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
pocztą tradycyjną
adres:
Gospodarka Komunalna w Błażowej Sp. z o.o.; ul. 3- go Maja 35; 36-030 Błażowa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne:
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo:
"Dostawa worków foliowych z foli polietylenowej HDPE"
Numer referencyjny: PM/BZP/1/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań): 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków foliowych z taśmą ściągającą umieszczoną w górnym tunelu worka, ze zgrzewami bocznymi, bez zgrzewu dolnego z foli polietylenowej HDPE. a) Worki powinny posiadać jednostronny nadruk o treści: Gospodarka Komunalna w Błażowej Sp. z o.o. ul. 3-go Maja 35, 36-030 Błażowa tel. 17 230 14 44 nazwa odpadu ( np. Makulatura) b) Wytrzymałość worka na rozerwanie min. 25kg sprawdzana poprzez wypełnienie worka ciężarem 25 kg. c) Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych. d) Worki będą poddane badaniu poprzez porównanie próbek o parametrach nominalnych (długość, szerokość, waga 1 sztuki) będących w posiadaniu firmy. e) Ilość poszczególnych rodzajów worków, ich pojemność i grubość folii. Lp. Asortyment Pojemność worka w litrach Grubość folii Ilość szt. 1. Worek czarny - Odpady zmieszane 120 0,06 150 000 2. Worek żółty - Plastik 120 0,04 130 000 3. Worek zielony - Szkło 80 0,06 7 000 4. Worek niebieski - Makulatura 80 0,04 12 000 5. Worek brązowy - Bioodpady 80 0,06 8 500 6. Worek szary - Popiół 80 0,06 9 500
Krótki opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
II.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.6) Główny kod CPV:
19520000-7
Dodatkowe kody CPV:II.7) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia:
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.8) Dopuszcza się złożenia oferty wariantowej: nie
II.9) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
II.10) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
data rozpoczęcia: 01/04/2017
data zakończenia: 31/03/2018
W przypadku zawierania umowy ramowej na okres dłuższy niż 7 lat należy podać uzasadnienie dla konieczności zawarcia na taki okres umowy ze względu na wystąpienie nadzwyczajnych okoliczności:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w innych państwach niż jedno z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień nie
Przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia: nie
Przewiduje się następujące wymagania dotyczące bezpieczeństwa dostaw związane z realizacja zamówienia:: nie
Przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia: nie
III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań Zamawiającego.
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań Zamawiającego.
Informacje dodatkowe:
III.2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnianie wymagań Zamawiającego.
Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników wykonawcy, osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.3) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.3.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 131e ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 131e ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp:
nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia (należy wypełnić w przypadku zaznaczenia odpowiedzi "tak"):
III.3.3) Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od obowiązku wykluczenia z postępowania wykonawców:
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP
III.5.1) Wykaz dokumentów i oświadczeń:
Oświadczenie Wykonawcy załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
III.5.2) W zakresie wykazania spełniania przez podwykonawcę, o którym mowa w art. 131n ust. 2 ustawy Pzp, wymagań dotyczących realizacji części zamówienia należy przedłożyć:
III.5.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy Pzp, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy przedłożyć:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.6.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie Wykonawcy załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
III.6.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.9) Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, u których % (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł.(pięć tysięcy złotych 00/100)
W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium,
Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
1. Zasady wnoszenia wadium
Przy wnoszeniu wadium należy podać znak sprawy: PM/BZP/1/2017
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, wpłaty należy dokonać przelewem na konto Gospodarka Komunalna w Błażowej Sp. z o.o., nr rachunku. 34 9158 0001 2001 0003 1118 0001, a w innych formach przez złożenie oryginału dokumentu w pokoju nr 2 w nieprzekraczalnym terminie do godz. 8:00 w dniu przetargu.
Do oferty należy dołączyć kopię gwarancji (poręczenia).
Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca:
w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie oferty o brakujące lub zawierające błędy dokumenty, oświadczenia, lub pełnomocnictwo, nie złożył ich w określonym terminie, oraz że nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, lub
odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub
nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną lub kilkoma ww. form wadium, zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zasady zwrotu wadium
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wykonawcy na jego rachunek, zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 pzp, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny.
3. Utrata wadium
Zgodnie z art. 46 ust.4a pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,
o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zgodnie z art. 46 ust. 5 pzp, zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca,którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni odpowiednio do składania ofert, do składania ofert wstępnych lub do udziału w dialogu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)
Liczba wykonawców
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu:
IV.1.4 Przewidziane jest prowadzenie postępowania w następujących po sobie etapach
(dotyczy negocjacji z ogłoszeniem oraz dialogu konkurencyjnego)
Należy podać informacje na temat etapów dialogu (kryteria kwalifikacji do kolejnych etapów):
IV.1.5 Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek odrzucenia ofert, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp
Określenie przesłanek odrzucenia ofert:
IV.1.6 Przewidziane jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek unieważnienia postępowania, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 i 1a ustawy Pzp
Określenie przesłanek unieważnienia postępowania:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin dostawy | 30 |
termin płatności | 10 |
IV.2.2) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.3) NEGOCJACJE Z OGŁOSZENIEM I DIALOG KONKURENCYJNY
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji:
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji:
Informacje dodatkowe:
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Czy przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia dialogu:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań :
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) PODWYKONAWSTWO
Przewidziane jest zobowiązanie wykonawcy do zawarcia umowy o podwykonawstwo
Przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo
IV.7) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.7.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
23/03/2017 godzina: 08:45,
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.7.2) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.7.3) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI BŁAŻOWA
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kąkolówka - Ujazdy
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Działowej i Zielonej oraz sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. 3-go Maja w miejscowości Błażowa
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Działowej i Zielonej oraz sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. 3-go Maja w miejscowości Błażowa
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowy Borek
więcej: przetargi BŁAŻOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.