Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-02-28
Bia³ystok: AZP/261/D/20/AI/P/1/2014 - dostawa sprzêtu komputerowego
i oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB
Numer og³oszenia: 43631 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: nieobowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Bia³ymstoku , ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: AZP/261/D/20/AI/P/1/2014 - dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB (wraz z wniesieniem, monta¿em, instalacj±, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik Nr 2 dotycz±cy - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY, stanowi±cy integraln± czê¶æ SIWZ..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przeno¶ne 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 38.65.21.00 - Projektory 32.42.00.00 - Urz±dzenia sieciowe 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 31.21.33.00 - Szafy kablowe 48.50.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne 48.90.00.00 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki 32.32.12.00 - Urz±dzenia audiowizualne 32.35.13.00 - Akcesoria do urz±dzeñ audio 32.32.00.00 - Sprzêt telewizyjny i audiowizualny .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postêpowaniu wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce:posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, tj: Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ dostawy w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia. Przez dostawy w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia Zamawiaj±cy rozumie minimum 1 dostawê sprzêtu odpowiadaj±c± swoim rodzajem dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia, przy czym warto¶æ zrealizowanej dostawy winna wynosiæ minimum - 35 000,00 z³ brutto, Wykonawca wska¿e w wykazie dostaw - warto¶æ, przedmiot zamówienia, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, na druku stanowi±cym Za³±cznik Nr 6 do SIWZ, oraz za³±czy dowody potwierdzaj±ce, ¿e wykazane dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie; Sposób dokonania oceny spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców nast±pi na podstawie dokumentów z³o¿onych przez Wykonawców i oparty bêdzie na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
W CELU POTWIERDZENIA, ¯E OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJ¡ WYMAGANIOM OKRE¦LONYM PRZEZ ZAMAWIAJ¡CEGO, WYKONAWCA WINIEN ZA£¡CZYÆ DO OFERTY: 1) o¶wiadczenie, ¿e zaoferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania oceny zgodno¶ci wyrobu, certyfikatu na znak bezpieczeñstwa oraz posiada oznakowanie zgodno¶ci CE, a tak¿e posiada deklaracje producenta o zgodno¶ci z dyrektywami 73/23/EEC oraz 89/336/EEC - na Formularzu ofertowym - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ; 2) o¶wiadczenie, ¿e zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa ¶wiadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodno¶ci, itp. oraz spe³nia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeñstwa obs³ugi, oraz, ¿e dokumenty te Wykonawca dostarczy na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego - na Formularzu ofertowym - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ; 3) prospekty (foldery, zdjêcia, itp.) producenta - tylko w przypadku z³o¿enia ofert równowa¿nych - potwierdzaj±ce spe³nienie wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia. Wskazane jest aby parametry techniczne prezentowane w za³±czonych prospektach odpowiada³y parametrom technicznym opisanym w Za³±cznikach Nr 2 do SIWZ. Je¿eli w prospekcie urz±dzenia brak jest opisu danej funkcji urz±dzenia lub warto¶ci parametru, dopuszcza siê za³±czenie do oferty innych dokumentów (np. czê¶æ instrukcji obs³ugi), na podstawie których Zamawiaj±cy bêdzie w stanie zweryfikowaæ zgodno¶æ opisu funkcji lub warto¶ci danego parametru. Uwaga. W przypadku w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ dodatkowych dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie parametrów/warunków, które zosta³y okre¶lone w Za³±czniku Nr 2 do SIWZ. Dokumenty zostan± udostêpnione przez Wykonawców na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego. W przypadku rozwi±zañ równowa¿nych wskazaæ (podaæ dokumenty tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty art. potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ proponowanych przez Wykonawcê rozwi±zañ w trybie art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, do³±czaj±c wykaz w/w dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydaj±cego przedmiotowy dokument - tylko w przypadku sk³adania oferty równowa¿nej z opisem przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
INNE DOKUMENTY: 1) wype³niony przez Wykonawcê Formularz ofertowy - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ; 2) wype³niony przez Wykonawcê Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy - Za³±cznik Nr 2 do SIWZ; 3) pe³nomocnictwo do podpisywania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt 2) - w oryginale lub po¶wiadczone notarialnie, 4) wykaz czê¶ci zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom (je¿eli s± przewidywani - za³±czyæ Za³±cznik Nr 6 do SIWZ), 6) wype³niony Za³±cznik Nr 8 do SIWZ - (tylko w przypadku sk³adania oferty równowa¿nej z opisem przedmiotu zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Zmiana umowy jest mo¿liwa w sytuacji gdy: a) konieczno¶æ zmiany wynika z okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ w dacie zawarcia umowy, b) zmieni³y siê przepisy, których regulacje wp³ywaj± na prawa i obowi±zki Stron, c) zmiana jest korzystna dla Kupuj±cego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. 231 (lewe skrzyd³o Pa³acu Branickich, I piêtro)
ul. Jana Kiliñskiego 1
15-089 Bia³ystok.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kiliñskiego 1, 15-089 Bia³ystok (lewe skrzyd³o Pa³acu Branickich, parter).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia w poz. nr 1 (1 szt.) Opisu przedmiotu zamówienia finansowany jest ze ¶rodków projektu pn. Opracowanie metody wykrywania markerów wskazuj±cych na predyspozycjê do rozwoju insulinooporno¶ci (umowa nr UDA-POIG.01.03.01-00-128/08-00)..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Wymiana dwóch kabin windowych wraz z niezbêdnymi pracami remontowymi w budynkach Wydzia³u Nauk o Edukacji i Wydzia³u Prawa
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Bia³ystok w 2025 - 2028 3 czê¶ci
- Dostawa oprogramowania systemowego do POZ
- Dostawa dwóch samochodów specjalnych typu bus z zabudow± biurow± oraz wyposa¿eniem
- Dostawa systemu minip³ytek do zakotwieñ ca³kowitych szczêki i ¿uchwy oraz materia³ów do odbudowy tkanki kostnej
- Budowa schodów zewnêtrznych z platform± dla osób niepe³nosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudow± i zagospodarowaniem terenu na dzia³ce przy ul. Dojlidy Górne.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu komputerowego
- D/30/2025/A Zakup i dostawa sprzêtu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposa¿enia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kszta³cenie zawodowe kluczem do rozwoju m³odzie¿y w powiecie opolskim
- Sprzeda¿ i dostawa komputerów oraz urz±dzenia mobilnego jako doposa¿enie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jako¶ci edukacji w I Liceum Ogólnokszta³c±cym w Rzeszowie
- ,,Doposa¿enie bazy dydaktycznej szkó³ w ramach projektu: Edukacja dla przysz³o¶ci uczniów gminy Jarocin"
- Dostawa laptopów poleasingowych
wiêcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.