Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-23
Jabłonka: świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 43631 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka , ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2011/2012. Ze względu na specyfikę usługi Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. oddzielnie na odśnieżanie w poszczególnych rejonach w miejscowościach na terenie Gminy Jabłonka: Zamawiający podzielił zamówienie na 12 zadań Zadanie Nazwa i numer rejonu Ilość km dróg w rejonie Liczba kursów 1 Rejon I - Chyżne 8,220 km 12 2 Rejon II - Jabłonka -Bory 11,875 km 10 3 Rejon III - Jabłonka - Góra 12,980 km 12 4 Rejon IV - Lipnica Mała 13,470 km 7 5 Rejon V - Lipnica Mała - Góra 12,840 km 14 6 Rejon VI - Zubrzyca Dolna 17,810 km 12 7 Rejon VII - Zubrzyca Górna 12,900 km 14 8 Rejon VIII - Zubrzyca Górna - Zimna Dziura 9,880 km 16 9 Rejon IX - Orawka 13,620 km Odśnieżanie 12,00 Posypywanie 20,00 10 Rejon X - Podwilk 7,890 km 11 11 Rejon XI - Podwilk 11,700 km 11 12 Rejon XII - Jabłonka Matonogi 7,260 km 8 Razem 156,385 km Zakres rzeczowy odśnieżania dróg gminnych określa załącznik graficzny - Nr 8 do SIWZ. -Określenie powyższej ilości kursów są szacunkowe. Zamawiający ma prawo zmienić wielkości ilości kursów w stosunku do ilości określonych w postępowaniu przetargowym. Faktyczna ilość wykonanych kursów będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. - Ilość kursów będących przedmiotem zamówienia będzie uzależniona od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania dróg. - Ilość kursów przyjęto szacunkowo. Zamawiający nie gwarantuje zrealizowania usługi w podanej ilości. Ilość kursów będzie wynikała z faktycznych potrzeb. - Liczba kursów jest liczbą przewidywaną, szacunkową (+/-) zapotrzebowania w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia liczby kursów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeśli wykaże się, że posiada lub dysponuje: - min dwa pojazdy w tym jeden pojazd z dwoma napędami na jedno zadanie - załącznik nr 6 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Inne dokumenty: 1.1. Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) 1.2.Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ); 1.3. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć szczegółową informację o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Załącznik nr 2a do SIWZ); 1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej 2. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki. 5. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3. - tylko na wezwanie Zamawiającego 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt III.4.2, niniejszej części dokumenty winien złożyć każdy Wykonawca. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 7.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiających w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 8. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 9. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, czy to indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. 10. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w Rozdziale 12 SIWZ na podstawie, których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w Rozdziale 11 SIWZ 11. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 12. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem zmian, o których mowa w niniejszej SIWZ. Możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy Zamawiający przewiduje tylko w następujących przypadkach: - niezgodności dokumentacji zgromadzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, który ujawni się w toku realizacji przez Wykonawcę zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego - siły wyższej, w wyniku, której nie jest możliwe zachowanie przez Wykonawcę określonego umową terminu realizacja zamówienia publicznego. - zmiana stawki podatku VAT w przypadku zmiany dokonanej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustaw o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym - wystąpienie zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzeb wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla zamawiającego, bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia. - gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia - W przypadku przedłużenia się sezonu zimowego, istnieje możliwość na wniosek Zamawiającego, przedłużenia terminu wykonania umowy. Ewentualne przedłużenie terminu wykonania umowy będzie miało formę Aneksu do umowy na obowiązujących z przetargu stawkach cenowych. - zmiana ilości kursów w stosunku do ilości określonych w postępowaniu przetargowym. Faktyczna ilość wykonanych kursów będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (warunków atmosferycznych) -Ilość kursów będących przedmiotem zamówienia będzie uzależniona od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania dróg. - Ilość kursów przyjęto szacunkowo. Zamawiający nie gwarantuje zrealizowania usługi w podanej ilości. Ilość kursów będzie wynikała z faktycznych potrzeb. - Liczba kursów jest liczbą przewidywaną, szacunkową (+/-) zapotrzebowania w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia liczby kursów Zmiana może dotyczyć tylko tych postanowień umowy, na których treść mają wpływ okoliczności określone w opisanych powyżej przypadkach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pokój nr 1 (sekretariat). Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pok. 110 (sala obrad), 02.03.2012r. o godz. 10.05.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia: Pan mgr inż. Józef Pieróg Pani inż. Marcelina Machaj 2. Termin wykonania zamówienia Określa się następujące terminy realizacji: Rozpoczęcie akcji: od dnia podpisania umowy (w zależności od warunków atmosferycznych) na wyraźne polecenie Wójta Gminy Jabłonka Zakończenie akcji: 15 kwietnia 2012 roku (w zależności od warunków atmosferycznych) W przypadku przedłużenia się sezonu zimowego, istnieje możliwość na wniosek Zamawiającego, przedłużenia terminu wykonania umowy. Ewentualne przedłużenie terminu wykonania umowy będzie miało formę Aneksu do umowy na obowiązujących z przetargu stawkach cenowych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2011/2012 -REJON NR I...
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nazwa i numer rejonu Ilość km dróg w rejonie Liczba kursów 1 Rejon I - Chyżne 8,220 km 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2011/2012 -REJON NR II..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nazwa i numer rejonu Ilość km dróg w rejonie Liczba kursów 2 Rejon II - Jabłonka -Bory 11,875 km 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2011/2012 -REJON NR III..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nazwa i numer rejonu Ilość km dróg w rejonie Liczba kursów 3 Rejon III - Jabłonka - Góra 12,980 km 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2011/2012 -REJON NR IV..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nazwa i numer rejonu Ilość km dróg w rejonie Liczba kursów 4 Rejon IV - Lipnica Mała 13,470 km 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2011/2012 -REJON NR V..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 Rejon V - Lipnica Mała - Góra 12,840 km 14 Zadanie Nazwa i numer rejonu Ilość km dróg w rejonie Liczba kursów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2011/2012 -REJON NR VI..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 Rejon VI - Zubrzyca Dolna 17,810 km 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2011/2012 -REJON NR VII..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nazwa i numer rejonu Ilość km dróg w rejonie Liczba kursów 7 Rejon VII - Zubrzyca Górna 12,900 km 14.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2011/2012 -REJON NR VIII..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nazwa i numer rejonu Ilość km dróg w rejonie Liczba kursów 8 Rejon VIII - Zubrzyca Górna - Zimna Dziura 9,880 km 16.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2011/2012 -REJON NR IX...
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nazwa i numer rejonu Ilość km dróg w rejonie Liczba kursów 9 Rejon IX - Orawka 13,620 km Odśnieżanie 12,00 Posypywanie 20,00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2011/2012 -REJON NR X..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nazwa i numer rejonu Ilość km dróg w rejonie Liczba kursów 10 Rejon X - Podwilk 7,890 km 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2011/2012 -REJON NR XI..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nazwa i numer rejonu Ilość km dróg w rejonie Liczba kursów 11 Rejon XI - Podwilk 11,700 km 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2011/2012 -REJON NR XII..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nazwa i numer rejonu Ilość km dróg w rejonie Liczba kursów 12 Rejon XII - Jabłonka Matonogi 7,260 km 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI JABŁONKA
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jabłonka - 2025r.
- dostawa fabrycznie nowych maszyn i narzędzi do budowy, rozbudowy, modernizacji i konserwacji urządzeń i instalacji wodociągowych dla Gminy Jabłonka - Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jabłonka i podległych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2026 roku.
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Jabłonka
- Dostawa piasku.
więcej: przetargi JABŁONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- MUK.271.6.2024Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Zgierz
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
- Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg, chodników, parkingów, wiat, przystanków, zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie gminy Pisz, poza obszarem miasta Pisz
- Utrzymanie czystości targowiska miejskiego zlokalizowanego przy ul. Folwareckiej w Żorach.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.