eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › modernizacja Falochronu Północnego narzutowego we Władysławowie



Ogłoszenie z dnia 2006-08-23

POZYCJA 43645

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdynia: modernizacja Falochronu Północnego narzutowego we Władysławowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Morski w Gdyni, do kontaktów: Janusz Karolak; Jacek Adamski, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 620-69-11 w 219, fax (058) 620 67 43, e-mail: zam_pub@umgdy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umgdy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Falochronu Północnego narzutowego we Władysławowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Władysławowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1.remontu falochronu narzutowego 2.zabezpieczenie wypełnienia między falochronami 3.odtworzenie zniszczonych fragmentów konstrukcji żelbetowej 4.odtworzenie istniejącej nawierzchni asfaltowej - nawierzchnią betonową 5.rozbiórka istniejącej, nieczynnej wieży światła nawigacyjnego 6.wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z prac rozbiórkowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.35.00 - Falochrony Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.35.00 - Roboty budowlane w zakresie wałów nadmorskich 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy zł. ) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 3)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 30 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW. b)wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Kierownik Budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub hydrotechnicznej bez ograniczeń - niniejsza osoba ma posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata udokumentowanego doświadczenia w wykonywaniu robót hydrotechnicznych, wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Przez roboty podobne należy rozumieć co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł każda. Dopuszcza się również wykonanie jednej roboty o wartości co najmniej 2.000.000 zł. c)wykonać w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty hydrotechniczne morskie o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł. każda. 4)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a)Wykonawca osiągnął: średnioroczne obroty związane z działalnością budowlaną z ostatnich trzech latach obrotowych minimum 15.000.000,00 zł (dotyczy lat 2003; 2004; 2005). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć następujące elementy sprawozdania finansowego: bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł. c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartosć nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, c)stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, d)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. e)dowód wniesienia wadium, f)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego g)Informację dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych pracowników, sporządzona na podstawie wzoru h)Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie i)bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. j)dokumet potwierdzający posiadane środki finansowe lub dokument potwierdzający zdolność kredytową, k)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej l)wykaz robót budowlanych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl. Opłata: 72,45 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zamawiający prześle SIWZ za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2006 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.09.2006, godzina 09:00, Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10, pokój nr 39.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny Rybołówstwo i przetwórstwo ryb 2004 - 2006 2) Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 139 u.p.z.p. umowa w sprawie niniejszego zamówienia: 1)zostanie zawarta w formie pisemnej; 2)mają do niej zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwienia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.), jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej; 3)jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej; 4)zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie; 5)jest zawarta na okres wskazany w części II niniejszej SIWZ; 6)jest nieważna: a)jeżeli zachodzą przesłanki określone w art. 146 u.p.z.p., b)w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialnośc za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.Sprawy nieuregulowane w punkcie 32 IDW zostaną zawarte we wzorze umowy stanowiącej część II SIWZ. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedstawią umowę konsorcjum zgodnie z 10.3 IDW najpóźniej w dniu podpisania umowy 5.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie musiał dostarczyć kosztorys ofertowy przed podpisaniem umowy. Wartość robót przedstawiona w kosztorysie musi być zgodna z ceną jaką Wykonawca poda w swojej ofercie. 6.Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.Wykonawca w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy dostarczy dokument o ubezpieczeniu budowy. 8.Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy harmonogram robót zgodny z ofertą, kosztorysem ofertowym oraz niniejszą SIWZ 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.