Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Kraśnik: PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ POŻAROWEJ nr DR /10/1,2,3,4
W LEŚNICTWIE KLUCZKOWICE
Numer ogłoszenia: 436460 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik , ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8252041, 8252042, faks 081 8843709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ POŻAROWEJ nr DR /10/1,2,3,4 W LEŚNICTWIE KLUCZKOWICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych z podziałem na 2 etapy: I etap w km 0+000÷0+734 (termin realizacji do 30.09.2010r.) Projektuje się wykonać: 1. Utwardzenie drogi leśnej na dł. 734 mb, szerokość korony 5,00m; szer. nawierzchni 3,50m w technologii: - warstwa mrozochronna - z kruszywa naturalnego grubości 20 cm, - warstwa podbudowy należy wykonać z kruszywa łamanego grubości 16cm po zagęszczeniu, - warstwa ścieralna - nawierzchnia tłuczniowa grubości 12 cm. W km 0+016 zaprojektowano przepust z rur PEHD O80 cm dł. 12,00 mb. W km 0+315 zaprojektowano przepust z rur PEHD O 80 cm dł. 14,00 mb. W km 0+710 zaprojektowano przepust z rur PEHD O 60 cm dł. 9,00 mb. Ponadto zaprojektowano przepusty z rur PEHD pod zjazdami na drogi leśne i szlaki zrywkowe w ilości: w km 0+173,19 - O 40 cm długości 7,00 mb - zjazd na drogę leśną, w km 0+488,7 - O 40 cm długości 7,00 mb - zjazd na drogi leśne. II etap w km km 0+734 ÷ 2+299,31 (termin realizacji do 30.09.2011r.) 1.Utwardzenie drogi leśnej na dł. 1 565,31 mb, szerokość korony 5,00 m; szer. nawierzchni 3,50m w technologii : - warstwa mrozochronna - z kruszywa naturalnego grubości 20 cm, - warstwa podbudowy należy wykonać z kruszywa łamanego grubości 16cm po zagęszczeniu, - warstwa ścieralna - nawierzchnia tłuczniowa grubości 12 cm. Dodatkowo podłoże gruntowe należy wzmocnić poprzez rozłożenie geowłókniny TYPAR SF-37 na całej szerokości korony w km: 1+900, 2+150; -W km 0+857,17; 1+635,00; 2+083 zaprojektowano przepust z rur PEHD O60 cm dł. 9,00 mb. Pod przepustami należy wykonać ławy fundamentowe i ścianki czołowe z betonu B - 15. Połączenie ścianki czołowej z rurą przepustu PEHD należy wykonać przy użyciu pianki montażowej lub masy plastycznej. Ponadto zaprojektowano przepusty z rur PEHD o średnicy O 40 cm pod zjazdami na drogi leśne w ilości 6 sztuk o łącznej długości 42,00mb. Geodezyjna obsługa inwestycji Wykonawca musi zapewnić na swój koszt geodezyjna obsługę budowy przez geodetę posiadającego odpowiednie uprawnienia. Obsługa geodezyjna obejmuje wytyczenie obiektów w terenie, założenie reperów roboczych, ewentualne zmiany i inne czynności w trakcie wykonywania robót oraz inwentaryzacje powykonawczą. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza powinna być wykonywana przed zakryciem (zasypaniem) inwentaryzowanych obiektów oraz po zakończeniu robót poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Obsługa geotechniczna Wykonawca musi zapewnić obsługę realizacji robót w zakresie badań geotechnicznych przez jednostkę specjalistyczną. Obsługa geotechniczna obejmuje: - badania gruntu wbudowanego w nasyp pod względem składu mechanicznego i wilgotności - badania zagęszczenia nasypu Szczegółowy zakres robót i wymagań co do ich jakości, a także innych zobowiązań wobec zamawiającego w ramach niniejszego zamówienia określają: - przedmiar robót, kosztorys ofertowy - projekt budowlany, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, -BIOZ - ustalenia zwarte w s.i.w.z. wraz z załącznikami. Proponuje się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania ofert. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z zamawiającym. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium (za dwa etapy) o wartości 25000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 18 1020 3235 0000 5102 0023 4799. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienie) wadium należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tak aby w dniu otwarcia ofert było w posiadaniu zamawiającego. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 16 (kasa) w siedzibie zamawiającego zaś kopię dołączyć do ofertyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają wymogi art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym; b) wykonali co najmniej pięć prac w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze i rozmiarze jak w niniejszym zamówieniu za cenę nie mniej niż 600 tys. zł odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie; c) dysponują kierownikiem budowy robót z uprawnieniami budowlanymi w zakresie budownictwa drogowego bez ograniczeń lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. W przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w pkt 1 muszą spełnić oddzielnie poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, pozostałe warunki przy ocenie będą podlegały sumowaniu. Potwierdzenie spełnienia powyższych warunków zamawiający uzyska na podstawie analizy dokumentów i załączników wymienionych w dziale VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia (s.i.w.z.) oraz sprawdzenia na gruncie, niektórych obiektów wskazanych w tych dokumentach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ kopię dokumentów stwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia w zakresie budownictwa drogowego bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 4/ wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych z podaniem: miejsca wykonania, rodzaju robót, ich wartości, dat wykonania - zał. nr 4 do s.iw.z. oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, opinie itp.), 5/ podstawowe dokumenty dotyczące firmy każdy z partnerów (we wspólnej ofercie) powinien złożyć z osobna, 6/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (potwierdzające spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 i potwierdzające niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) - zał. nr 8 do s.i.w.z..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, 23-200 Kraśnik, ul. Janowska 139, pokój nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2010 godzina 11:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, 23-200 Kraśnik, ul. Janowska 139, pokój nr 3 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% maksymalnej wartości zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy. 2. Zgodnie z art. 27 ust. 1 i 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski i zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy będą przekazywać: a) pisemnie w zakresie wszelkiej korespondencji między stronami, b) faksem w zakresie wszelkiej korespondencji między stronami z zastrzeżeniem, że jego treść zostanie niezwłocznie potwierdzona w formie pisemnej z wyłączeniem złożenia oferty, dla której wymagana jest forma pisemna. Jeżeli zamawiający lub wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej ma obowiązek niezwłocznego potwierdzenia faktu ich czytelnego otrzymania. 3. Zamawiający złożył wniosek o finansowanie zamówienia z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania - Odtworzenie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzania instrumentów zapobiegawczych, schemat II.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2735L Stróża-Sulów na terenie gminy Kraśnik
- Budowa drogi gminnej ul. Modrzewiowej w Kraśniku wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Roboty konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Utwardzenie terenu, skwer i monitoring na ul. Franciszkańskiej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: B021BD)
- Przebudowa drogi gminnej- ul. Polna w Orzyszu
- Remont salki gimnastycznej w Zespole Szkół w Trzcianie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.