To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-26
Karsin: Modernizacja 142 zestawów komputerowych.
Numer ogłoszenia: 43662 - 2016; data zamieszczenia: 26.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311448 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Karsinie, ul. Długa 222, 83-440 Karsin, woj. pomorskie, tel. 058 6873322, faks 058 6873120.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja 142 zestawów komputerowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja 142 stacjonarnych zestawów komputerowych, która polegać będzie na dostawie następujących podzespołów komputerowych: a) Dysk twardy SSD zgodny ze specyfikacją Zamawiającego -142 szt.; b) Karta graficzna zgodna ze specyfikacją Zamawiającego - 142 szt.; c) Klawiatura zgodna ze specyfikacją Zamawiającego - 142 szt.; d) Mysz zgodna ze specyfikacją Zamawiającego - 142 szt.; oraz montażu w jednostce centralnej i wykonaniu czynności zgodnych z zakresem podanym przez Zamawiającego, bezpośrednio w miejscu zamieszkania 71 beneficjentów projektu oraz w 6 siedzibach jednostek podległych Gminy Karsin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ. Lokalizacja zestawów komputerowych - dane adresowe zawiera Załączniki Nr 5 do SIWZ. 2. Modernizacja dotyczyć będzie 142 poniżej wymienionych zestawów komputerowych: a) 60 komputerów stacjonarnych NTT Business W 594M; b) 60 komputerów stacjonarnych NTT Business W 594M II; c) 22 komputery stacjonarne Zoneo Standard. Szczegółową specyfikację modernizowanych zestawów zawiera załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Wszystkie urządzenie i sprzęt musza posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole. Wszystkie elementy przedmiotu dostawy muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania przez Sanepid, muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania w szkole. Nie mogą zawierać elementów, które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników. 4. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z prawem. Na każde żądanie Zamawiającej Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów całą dokumentację techniczną wraz ze wszystkimi deklaracjami zgodności, atestami, certyfikatami, w tym certyfikatem CE. 5. Wyposażenie powinno zapewnić funkcjonalność i standard oraz tworzyć jednolitą stylistyczna całość, estetyczny wygląd wnętrza odpowiadającego jego charakterowi i funkcji. 6. Wymagany okres gwarancji: minimum 24 miesiące. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten winien określać warunki serwisowania gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego. 7. Wymagany termin realizacji zamówienia: 21 dni od podpisania umowy. 8. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami: 30 21 33 00-8, 48 00 00 00-8. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. 11. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie towarów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 12. Na realizację zamówienia Zamawiający planuje wykorzystać środki pozabudżetowe. Niniejsze zadanie sfinansowane zostanie w ramach projektu Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu Gminy Karsin w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zadanie sfinansowane zostanie w ramach projektu Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu Gminy Karsin w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TREMARK Sp. z o.o., ul. Modlińska 129 lok. U22, 03-186 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93119,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98220,42
Oferta z najniższą ceną: 98220,42 / Oferta z najwyższą ceną: 112830,36
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych z terenu Gminy Pionki w ramach Rządowego Programu "Aktywna tablica"
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" Część I
- Dostawa urządzeń serwerowych oraz sieciowych wraz z wdrożeniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach realizacji projektu "Dobra edukacja w Gminie Miastko."
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.