eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targoczyszczanie ścieków na Podhalu - 01A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-23

POZYCJA 43664

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Targ: oczyszczanie ścieków na Podhalu - 01A Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., do kontaktów: Marek Skrzypek Agnieszka Jarkiewicz, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2665242, 2640777, fax 018 2640779, e-mail: ppk@ppkpodhale.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oczyszczanie ścieków na Podhalu - 01A. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Województwo małopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi inwestycja pn. \Oczyszczanie ścieków na Podhalu - 01A\: Zakres Robót obejmuje: 1. Budowę oczyszczalni ścieków w Sromowcach Niżnych. 2. Modernizację oczyszczalni ścieków w Niedzicy. 3. Modernizację oczyszczalni ścieków w Czarnym Dunajcu. 4. Budowę kanalizacji sanitarnej - miejscowość Szczawnica. 5. Budowę kanalizacji sanitarnej - miejscowość Kąty Niwki. 6. Budowę kanalizacji sanitarnej - miejscowość Sromowce Niżne 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest : 1. Budowa kanalizacji sanitarnej w GMINIE CZORSZTYN, miejscowość Sromowce Niżne w tym: 1.1. Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej, c. wykonanie przyłączy w kanalizacyjnych, d. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, e. wykonanie przejść kolektorem grawitacyjnym w rurach ochronnych stalowych pod potokiem Macelowy, f. wykonanie przejść kolektorem grawitacyjnym w rurach ochronnych stalowych pod ciekiem Młynówki, g. wykonanie dostawy i ułożenia geowłókniny i zabezpieczenie skarp narzutem kamiennym lub płytami ażurowymi. h. wykonanie przewiertów rurami stalowymi, i. wykonanie przeciągania rur przewodowych w rurach ochronnych, j. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, k. wykonanie prób szczelności, l. demontaż istniejących przyłączy kanalizacyjnych, 1.2. Kanalizacja tłoczna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji tłocznej wraz z oznakowaniem trasy taśmą magnetyczną, c. dostawa i montaż przydomowej oczyszczalni ścieków, d. dostawa i montaż sieciowej oczyszczalni ścieków wraz systemem sterującym i monitoringu oraz z wykonaniem studzienki pomiarowej wraz z armaturą, ogrodzenia, zagospodarowania terenu przepompowni. e. wykonanie przejść kolektorem grawitacyjnym w rurach ochronnych stalowych pod ciekiem Młynówki, f. wykonanie dostawy i ułożenia geowłókniny i zabezpieczenie skarp płytami ażurowymi, g. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji tłocznej, h. wykonanie przewiertów rurami stalowymi, i. wykonanie przeciągania rur przewodowych w rurach ochronnych, j. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, k. wykonanie prób szczelności. 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w GMINIE SZCZAWNICA, miejscowość Szczawnica w tym : 2.1. Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie przejść kolektorem grawitacyjnym w rurach ochronnych pod potokami, e. wykonanie przewiertów rurami stalowymi, f. wykonanie przeciągania rur przewodowych w rurach ochronnych, g. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, h. wykonanie prób szczelności. 3. Budowa kanalizacji sanitarnej w GMINIE KROŚCIENKO, miejscowość Kąty Niwki w tym ; 3.1.Kanalizacja grawitacyjna: a. wykonanie zabezpieczeń sieci kolidujących, b. wykonanie dostawy i montażu rurociągów kanalizacji grawitacyjnej, c. wykonanie dostawy i montażu uzbrojenia sieci kanalizacji grawitacyjnej, d. wykonanie przejść kolektorem grawitacyjnym w rurach ochronnych stalowych pod potokami, e. wykonanie przeciągania rur przewodowych w rurach ochronnych, f. wykonanie włączeń do istniejącej kanalizacji, g. wykonanie prób szczelności. 4. Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Sromowce Niżne. 5. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Czarny Dunajec. 6. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedzica. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 250 000,00 PLN Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 80 pracowników w tym co najmniej 3 pracowników personelu kierowniczego, b) dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: Koparka samobieżna 0,25÷1,20 m3 - 2 szt.; Spycharka gąsienicowa 100÷150 KM - 1 szt.; Żuraw samojezdny 2-3 Mg - 1 szt.; Żuraw samojezdny 5-10 Mg - 1 szt.; Zestawy do odwadniania wgłębnego i powierzchniowego wykopów dł. min 6m i agregatem min 10 kVA - 4 komplety; Zgrzewarka do rur PE min. d 200 mm - 1 szt.; Betonomieszarka samochodowa 5÷10 m3 - 1 szt.; Samochodowa pompa do transportu mieszanki betonowej min. wysokość podnoszenia 4 m - 1 szt.; Walec gładki, samojezdny wibracyjny min. 2,5 t - 1 szt., c) wskazać do uczestniczenia w wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: i) Kierownik Budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy z zakresu budowy oczyszczalni ścieków i systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. ii) Kierownik Robót Sanitarnych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika robót sanitarnych z zakresu budowy oczyszczalni ścieków, systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. iii) Kierownik Robót Elektrycznych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lat doświadczenia (licząc od dnia uzyskania uprawnień)na stanowisku kierownika robót elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. iv) Kierownik Robót Drogowych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót drogowych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. v) Kierownik Robót Budowlanych - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 2 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót budowlanych, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. vi) Przedstawiciel Wykonawcy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata doświadczenia zawodowego w wykonywaniu prac z zakresu budowy oczyszczalni ścieków, systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej i zrealizowaną co najmniej jedną inwestycję o wartości robót budowlanych co najmniej 4.000.000 PLN jako Przedstawiciel Wykonawcy lub kierownik budowy. d) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem jest budowa systemów kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej o łącznej długości co najmniej 15.000 metrów i co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem jest budowa lub modernizacja oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 800 m3/d, o wartości każdej z tych robót co najmniej 4.000.000 PLN, 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roczne obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży w kwocie co najmniej 8.000.000 PLN, b) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.500.000 PLN, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 2.500.000 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. informacji dotyczącej przeciętnej liczby zatrudnianych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, 6. wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca; 7. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami z przebiegu pracy zawodowej wskazanych osób; 8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 9. rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów określających obroty rozumiane jako przychód netto ze sprzedaży za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 10. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej 11. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 12. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podhale.mggp.com.pl. Opłata: 1830 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata na konto Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.09.2006, godzina 12:00, Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp.z o.o. Al. Tysiąclecia 35A 34-400 Nowy Targ I pietro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Fundusz Spójności 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.