Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Wrocław: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego we Wrocławiu i terenu przyległego do siedziby wraz z dostawą materiałów higienicznych.
Numer ogłoszenia: 436690 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3443641 do 49 w. 403, faks 071 3430731.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego we Wrocławiu i terenu przyległego do siedziby wraz z dostawą materiałów higienicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego we Wrocławiu i terenu przyległego do siedziby wraz z dostawą materiałów higienicznych. Wykaz powierzchni podlegającej sprzątaniu, częstotliwości i zakresu prac porządkowych stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)ze względu na zróżnicowane terminy zagospodarowywania poszczególnych pomieszczeń w nowo wybudowanej siedzibie Starostwa, powierzchnia podlegająca sprzątaniu będzie przekazywana Wykonawcy sukcesywnie, aż do wyczerpania wielkości powierzchni zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ, 2)przekazywanie Wykonawcy poszczególnych powierzchni w celu wykonania usługi odbywać się będzie protokołem zdawczo-odbiorczym, 3)usługa będącą przedmiotem zamówienia wykonywana będzie w dni robocze w godz. od 16:00 do 21:00 z zastrzeżeniem pkt. 4 i 5, 4)usługa sprzątania terenu przyległego do siedziby wykonywana będzie przez jedną osobę w dni robocze w godz. od 06:00 do 10:00, 5)usługa sprzątania w godzinach pracy Starostwa Powiatowego we Wrocławiu wykonywana będzie przez jedną osobę w dni robocze przez 4 godziny dziennie, 6)na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione zostaną nieodpłatnie Wykonawcy dwa pomieszczenia, 7)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 8)Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i rzetelnego wykonania zamówienia, 9)miejsce świadczenia usługi przez Wykonawcę - nowo wybudowana siedziba Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 129. 10)po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu celem podpisania protokołu wykonania umowy zgodnie z załącznikiem nr 4 do projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), 11)podstawą do rozliczeń pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonaną usługę będzie podpisany przez Zamawiającego wspomniany wyżej protokół wykonania usługi, 12)szczegółowe postanowienia dotyczące rozliczeń zobowiązań pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonany przedmiot zamówienia zawarto w projekcie umowy, który stanowi integralną część specyfikacji - załącznik nr 4. 3.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia swoimi pracownikami, za których działania jest odpowiedzialny, przy użyciu własnego sprzętu, maszyn, środków myjących, czyszczących i konserwujących. 2)Wykonawca zobowiązuje się do dostawy materiałów higienicznych. takich jak: kostki WC, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło do dozowników, worki na odpady, wkłady i baterie do elektronicznych odświeżaczy powietrza. 3)Zamawiający dopuszcza powierzenie wyodrębnionych prac podwykonawcom. Wykonawca jest odpowiedzialny za zlecone do podwykonania prace oraz skutki działania podwykonawcy, 4)usługa powinna być wykonana przy zastosowaniu atestowanych profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu ręcznego i mechanicznego, dostarczonego przez Wykonawcę, 5)dostarczone przez Wykonawcę i ewentualnych podwykonawców materiały higieniczne winny posiadać atesty, tzn. spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, nie stanowić zagrożenia dla życia, mienia, środowiska naturalnego oraz posiadać aktualny termin ważności, 6)Wykonawca jest zobowiązany do dostawy i bieżącego uzupełniania następujących materiałów higienicznych: a)kostki WC do muszli i pisuarów, b)papier toaletowy celulozowy, min. 2-warstwowy o maksymalnej średnicy 19 cm, do pojemników Merida, c)ręczniki papierowe Z-Z do pojemników Merida, d)mydło ph 5.5 do dozowników Merida o poj. 0.5 l, e)worki na odpady, f)wkłady i baterie do elektronicznych odświeżaczy powietrza typu Air Wick, 7)do realizacji wszelkich prac objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca zobowiązany jest skierować pracowników posiadających aktualne świadectwo niekaralności, 8)pracownicy Wykonawcy zatrudnieni na terenie budynku winni być ubrani jednolicie i posiadać umieszczone w widocznym miejscu identyfikatory, 9)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na obszarze objętym realizacją przedmiotu zamówienia należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż., 10)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu pracowników Zamawiającego, osób trzecich oraz w majątku Zamawiającego w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, 11)Zamawiający wymaga, aby usługa odbywała się na warunkach określonych w zawartej umowie, której projekt stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 12)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz rzetelne wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, 13)wymagana jest od Wykonawcy należyta staranność przy realizacji zamówienia, 4.Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: 1)Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części niniejszego zamówienia podwykonawcom. 2)Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty informację, którą cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. 3)partner składający ofertę wspólną nie jest podwykonawcą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 13543.31 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING Sp. z o. o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13543.31
- Oferta z najniższą ceną: 13543.31 oferta z najwyższą ceną: 25600.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.