Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Gliwice: usługi serwisowe wraz z naprawą urządzeń i oprogramowania sieci LAN oraz usługi konsultacyjne w zakresie wydajności, bezpieczeństwa, administracji oraz innych zagadnień związanych z użytkowaniem urządzeń i oprogramowania sieci LAN
Numer ogłoszenia: 436694 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi serwisowe wraz z naprawą urządzeń i oprogramowania sieci LAN oraz usługi konsultacyjne w zakresie wydajności, bezpieczeństwa, administracji oraz innych zagadnień związanych z użytkowaniem urządzeń i oprogramowania sieci LAN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi serwisowe wraz z naprawą urządzeń i oprogramowania sieci LAN oraz usługi konsultacyjne w zakresie wydajności, bezpieczeństwa, administracji oraz innych zagadnień związanych z użytkowaniem urządzeń i oprogramowania sieci LAN; poniżej 206 tys euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 tejże ustawy a także wymagania określone w SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa dokumenty odpowiednio potwierdzające, że 1. posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący załącznik do SIWZ, 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia: 1) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Spełnienie warunku nastąpi poprzez wykazanie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował nie mniej niż: a. 2 osobami posiadającymi udokumentowaną przez producenta wiedzę na poziomie inżynierskim w zakresie routingu i switchingu urządzeń Cisco; b. 1 osobą posiadającą udokumentowaną przez producenta wiedzę na poziomie eksperta w zakresie bezpieczeństwa sieci komputerowych w oparciu o rozwiązania firmy Cisco; c. 1 osobę posiadającą udokumentowaną przez producenta wiedzę na poziomie profesjonalisty w zakresie bezpieczeństwa sieci komputerowych w oparciu o rozwiązania firmy Fortinet; Dokumenty o których mowa w pkt. 1 to a. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, poświadczeń zdanych egazminów, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; b. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; c. Kopie zdanych egzaminów dedykowanych szkoleń Cisco w zakresie routingu i switchingu d. Kopie zdanych egzaminów ze szkoleń Cisco dotyczących bezpieczeństwa sieci komputerowych w zakresie: - monitorowania i analizy zdarzeń pojawiających się w sieci komputerowej - bezpieczeństwa sieci w oparciu o urządzenia warstwy 2 i 3 modelu OSI - bezpieczeństwa sieci w oparciu o rozwiązanie firewall e. Kopia zdanego egzaminu szkolenia Fortinet w zakresie obsługi urządzenia Fortigate 2. Dokumentów stwierdzających wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na min. 12-miesięcznym serwisie gwarancyjnym lub pogwarancyjnym poniższych urządzeń/oprogramowania z gwarantowanym, max. 3-dniowym czasem usunięcia usterki: a. Cisco Catalyst 6500, innych przełączników Cisco Catalyst, a także routerów Cisco - co najmniej 3 usługi; b. Cisco ASA - co najmniej 1 usługa; c. Cisco MARS - co najmniej 1 usługa; d. Cisco LMS - co najmniej 1 usługa; e. Cisco ACS - co najmniej 1 usługa f. FortiGate - co najmniej 1 usługa. g. Powyższe warunki (a-f) mogą być spełnione w tych samych, bądź różnych zamówieniach. 3. Dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie usług wymienionych w pkt 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień pok. 2001 (Budynek techniczny, 2 piętro, wejście od strony parkingu głównego).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień pok. 2001 (Budynek techniczny, 2 piętro, wejście od strony parkingu głównego).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa automatycznych, jednostanowiskowych toalet publicznych - w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- ZP/G/25/25Wykonanie i instalacja dedykowanego oprogramowania do sterowania modułami które będzie uzupełnieniem ciągu technologicznego urządzenia do nanoszenia nanowłókien
- Remont wybranych pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w siedzibie Prokuratury Rejonowej w Zabrzu przy ul. Pawliczka 1 - drugi etap
- [4WOG-1200.2712.28.2025] Wycinka drzew i krzewów, frezowanie korzeni, nasadzenia zastępcze, cięcia pielęgnacyjne, wycinka samosiejek oraz porządkowanie terenu - 4 WOG Gliwice - 2 części.
- ZP/G/9/25Dostawa reaktora chemicznego o pojemności całkowitej 1.0 m3 do siedziby Zamawiającego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
- 2025 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usług telekomunikacyjnych (łącza)
- Świadczenie usługi dostępu do Internetu na rzecz PARP
- Świadczenie usługi dostępu do łącz internetowych wraz z siecią wewnętrzną dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni (2 części)
- Świadczenie usługi transmisji danych w postaci bezpiecznej i dyspozycyjnej sieci dostępowej WAN VPLS zgodnej z protokołem Ethernet
- dostawa i usługa z zakresu informatyki w podziale na 2 zadania
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.