To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Dębica: Świadczenie usług porządkowych oraz ochrona fizyczna i monitoring w Urzędzie Skarbowym w Dębicy w okresie od stycznia 2010r. do grudnia 2010r.
Numer ogłoszenia: 436720 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390828 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dębicy, ul. Kolejowa 21, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 68 05 215, faks 0-14 68 05 226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowych oraz ochrona fizyczna i monitoring w Urzędzie Skarbowym w Dębicy w okresie od stycznia 2010r. do grudnia 2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych ( kod CPV 90910000-9, 90914000-7, 90620000-9, 77310000-6, 90911300-9) oraz ochrona fizyczna i monitoring ( kod CPV 79710000-4) budynku Urzędu Skarbowego w Dębicy składającego się z trzech kondygnacji nadziemnych (parter, I piętro, II piętro) i jednej kondygnacji podziemnej oraz terenu wokół budynku (nie ogrodzonego). ZAKRES PRAC: a) świadczenie usług porządkowych wewnątrz i na zewnątrz budynku polegać będzie na utrzymaniu w należytym stanie sanitarno- porządkowym powierzchni poziomych i pionowych tj. w pokojach biurowych, sali obsługi podatnika, sanitariatach, pomieszczeniach socjalnych, sali konferencyjnej, ciągach komunikacyjnych, archiwach, piwnicach z uwzględnieniem, że: - w pokojach biurowych, archiwach, bibliotece akt bieżących występują wykładziny dywanowe lub PCV, - na korytarzach, hollach, klatkach schodowych - płytki gresowe, - w toaletach i pomieszczeniach socjalnych- terrakota, - w sali konferencyjnej - parkiet dębowy, - w piwnicach - posadzka betonowa, - na zewnątrz budynku - kostka chodnikowa (parking i chodniki) oraz otaczające trawniki. W zakres prac wchodzi: - odkurzanie wykładzin podłogowych, - czyszczenie powierzchni podłogowych: betonowych, gresowych i z PCV, - czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szafek, szaf i innego sprzętu biurowego a także parapetów, pulpitów ,listew ściennych, drzwi, futryn, sztucznych kwiatów (poza sprzętem komputerowym), - mycie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących, zaopatrzenie toalet w papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe oraz środki dezynfekujące i zapachowe, (toalety wyposażone są w dozowniki na : mydło, papier toaletowy i papierowe ręczniki), - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci (używanie worków na śmieci we własnym zakresie), - mycie na mokro z użyciem środków myjąco pielęgnacyjnych wolnej powierzchni posadzki, - mycie kaloryferów oraz lamp z użyciem środków myjąco pielęgnacyjnych- raz na kwartał - dwukrotne w ciągu roku mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych od wewnątrz i na zewnątrz) w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, - usuwanie z dachu śniegu oraz sopli w sezonie zimowym, - sprzątanie i utrzymanie porządku otoczenia budynku: sprzątanie śmieci, zanieczyszczeń i usuwanie roślin ( mchu i innych chwastów ) z kostki na parkingu ( pow. ok. 360 m2) i na chodnikach (ok.270 m2), pielęgnacja zieleni - nawożenie, grabienie liści, dosadzanie brakującej trawy, koszenie trawy: w okresie wiosenno-letnim należy trawę kosić raz w tygodniu, a w okresie jesiennym raz na dwa tygodnie (tereny zieleni ok.410 m2), - odśnieżanie i usuwanie oblodzeń z całego terenu wokół budynku. b) Ochrona fizyczna obiektu pełniona będzie w poniedziałek w godz. 7.00 do 19.00, a od wtorku do piątku w godz. od 7.00 do 18.00 przez jednego pracownika ochrony oraz prowadzony będzie całodobowy dozór systemu antywłamaniowego i antynapadowego (wraz z przyjazdem Grup Interwencyjnych w przypadku zagrożenia) zgodnie z wymogami ustawy o ochronie osób i mienia. Usługa fizycznej ochrony obiektu, osób i mienia nie obejmuje dni wolnych od pracy. Ochrona obiektu, osób i mienia polegać będzie na : - zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionego obszaru i obiektu Zamawiającego, - ochronie obiektu, pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem osób nieuprawnionych, nietrzeźwych, - ochronie mienia Zamawiającego przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, - zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie należącym do Zamawiającego oraz powiadomienie Naczelnika Urzędu o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, - niezwłocznym powiadomieniu Zamawiającego o wszelkich awariach, nieprawidłowościach systemów - alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionego obiektu, szybka ocena ryzyka zagrożenia, sporządzeniu stosownych protokołów, - ujawnieniu faktów dewastacji mienia Zamawiającego, - niezwłocznym powiadomieniu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do Zamawiającego i zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, - przed zamknięciem chronionego budynku dokonaniu obowiązkowego obchodu wewnątrz i na zewnątrz budynku w celu sprawdzenia czy wszyscy pracownicy i osoby postronne opuściły Urząd oraz stanu zabezpieczenia pomieszczeń (zamknięcie drzwi i okien), - sprawdzeniu na manipulatorze systemu sygnalizacji włamania i napadu czy wszystkie strefy zostały zazbrojone przez użytkowników..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 9437 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TOMMAX" KONCESJONOWANA FIRMA OCHRONY MIENIA I OSÓB SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"TOMMAX" KONCESJONOWANA FIRMA OCHRONY MIENIA I OSÓB SP. Z O.O.
- TOMMAX Koncesjonowana Firma Ochrony Mienia i Osób Sp. z o.o, ul. Fabryczna 2, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9437
- Oferta z najniższą ceną: 9437 oferta z najwyższą ceną: 9509,52
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. " Przebudowa - budowa, rozbudowa ulic na osiedlu za nadleśnictwem" (2)
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa - budowa, rozbudowa ulicy Partyzantów w Dębicy" (2)
- "Opracowanie dokumentacji na zadanie pn.: Likwidacja wyspy ciepła poprzez przebudowę istniejącego parkingu ul. Piłsudskiego"
- USŁUGI SPOŁECZNE - UDZIELENIE SCHRONIENIA Z USŁUGAMI OPIEKUŃCZYMI
- Doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Podgrodziu poprzez zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych
- Wsparcie dla OPW w ramach Dziennego Domu Senior+ - Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca reh. fiz. i usprawnianie zaburzonych f. organizmu w placówce wsparcia dziennego: DDS + w Kochanówce
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Wykonanie obsadzeń roślinami w pasach drogowych miasta Poznania
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.