Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-26
Kraków: Wykonanie (dostawa wraz z montażem i konfiguracją) sieci WiFi oraz klastra dla budynku Muzeum T. Kantora Cricoteka oraz dostawa urządzeń w ramach doposażenia stanowiska foto/multimedialnego
Numer ogłoszenia: 43676 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora "Cricoteka" , ul. Szczepańska 2, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 421 69 75, faks 12 421 28 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cricoteka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury Województwa Małopolskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie (dostawa wraz z montażem i konfiguracją) sieci WiFi oraz klastra dla budynku Muzeum T. Kantora Cricoteka oraz dostawa urządzeń w ramach doposażenia stanowiska foto/multimedialnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na następujące części: Część 1: wykonanie (dostawa wraz z montażem i konfiguracją) sieci WiFi; Część 2: wykonanie (dostawa wraz z montażem i konfiguracją) klastra informacji Część 3: dostawa urządzeń w ramach doposażenia stanowiska foto/multimedialnego. dla budynku Muzeum T. Kantora Cricoteka. 2. Adres obiektu: Kraków, ul. Nadwiślańska 2-4. 3. Zakres zamówienia obejmuje prace związane z wykonaniem dostawy (w tym zakup, ewentualne wytworzenie, załadunek, transport, rozładunek, wniesienie, montaż i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, konfigurację) - zgodnie z: a) Formularzem cenowym (dołączonym do oferty Wykonawcy, wykonanym zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), b) Opisem Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ); c) opisem oferowanych urządzeń dołączonym do oferty; d) Instrukcjami lub innymi wymogami producentów, w tym w szczególności wymogami wynikającymi z udzielonej gwarancji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 6 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 5-o letniej gwarancji własnej, niezależnie od ewentualnej gwarancji udzielanej przez producenta, wymogi określone w stosunku do gwarancji producenta określono w Opisie Przedmiotu Zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.33.31.00-7, 32.42.50.00-5, 32.41.80.00-6, 48.82.00.00-2, 48.78.30.00-0, 38.65.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium: a. W przypadku Wykonawców składających ofertę na Wykonanie części 1 zamówienia - w kwocie: 7 000 złotych (słownie: siedem tysięcy) b. W przypadku Wykonawców składających ofertę na Wykonanie części 2 zamówienia - w kwocie: 4 500 złotych (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) c. W przypadku Wykonawców składających ofertę na Wykonanie części 3 zamówienia - 300 złotych (słownie: trzysta złotych) pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.15). 4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek Ośrodek Dokumentacji Sztuki Tadeusza Cantora CRICOTEKA, ul. Nadwiślańska 2-4, 30-527 Kraków bank: Bank Pekao SA Oddział w Krakowie, Rynek Główny 47, nr konta 88 1240 4650 1111 0000 5153 1092 z dopiskiem wadium - sieć WiFi część (tu wskazać część) sygn. ZP.I.E.1-2015 tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, należy oryginał dokumentu dołączyć do koperty wraz z ofertą, jednak jako osobny dokument, a kopię spiąć lub zszyć z ofertą. 5. Warunki, które winna spełniać gwarancja lub poręczenie przedstawiane na zabezpieczenie wadium: 1) Z gwarancji ma wynikać, że kwota wadium będzie wypłacona zamawiającemu w sytuacji, gdy wykonawca nie wywiązał się ze zobowiązań wynikających z SIWZ, zgodnie z art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 2) Kwota gwarancji lub poręczenia i terminy obowiązywania winny być zgodne z postanowieniami SIWZ. Termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. 3) Gwarancja lub poręczenie powinno być udzielone nieodwołalnie i bezwarunkowo. W gwarancji lub poręczeniu nie mogą być zawarte jakiekolwiek: a) warunki ograniczające zakres odpowiedzialności wynikającej z tej czynności prawnej lub b) wymogi, których spełnienie przez zamawiającego warunkuje wypłatę gwarantowanej (poręczonej) kwoty. 4) Gwarancja musi być udzielona wyłącznie na zasadach prawa polskiego. 5) Jedynym warunkiem wypłacenia kwoty gwarantowanej ma być przedstawienie Gwarantowi lub Poręczającemu wezwania zamawiającego do wypłacenia określonej kwoty wraz z określeniem powodu utraty wadium przez wykonawcę. 6) Wezwanie powyższe, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Zamawiającego, będzie doręczone w czasie obowiązywania gwarancji pod podany w gwarancji adres. 7) Przedstawienie gwarancji lub poręczenia nie spełniających powyższych warunków uznane będzie przez zamawiającego za niewniesienie wadium, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. Zwrot wadium nastąpi przelewem na konto bankowe wykonawcy, którego numer poda on na dokumencie przelewu wadium lub pisemnie w złożonej ofercie
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania niniejszego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udzialu w postępowaniu według kryterium spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla Wykonawców składających ofertę na wykonanie Części 1 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - należycie wykonali co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu (dostawie wraz z instalacją i konfiguracją) sieci WiFi składającej się z co najmniej 20 punktów dostępowych każda; Dla Wykonawców składających ofertę na wykonani Części 2 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - należycie wykonali co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie macierzy dyskowej wraz z jej instalacją i konfiguracją; Dla Wykonawców składających ofertę na wykonanie Części 3 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - należycie wykonali co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu fotograficznego lub wideorejestratorów o wartości nie mniejszej niż 10 tys. PLN netto. Ocena spełniania niniejszego warunku dokonywana będzie na podstawie wykazu wykonanych usług, według kryterium spełnia/nie spełnia. W przypadku dokumentu wyrażonego w walucie obcej, do przeliczenia jego wartości Zamawiający zastosuje kurs według Tabeli kursów średnich NBP z daty wszczęcia niniejszego postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania niniejszego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udzialu w postępowaniu według kryterium spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania niniejszego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udzialu w postępowaniu według kryterium spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla Wykonawców składających ofertę na wykonani Części 1 - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. PLN ocena spełniania niniejszego warunku dokonywana będzie na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej według kryterium spełnia/nie spełnia; Dla Wykonawców składających ofertę na wykonani Części 2 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. PLN, ocena spełniania niniejszego warunku dokonywana będzie na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej według kryterium spełnia/nie spełnia; Dla Wykonawców składających ofertę na wykonani Części 3 - Zamawiający nie określa minimalnego wymogu, ocena spełniania niniejszego warunku dokonywana będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy, według kryterium spełnia/nie spełnia. W przypadku wartości wyrażonych w walucie obcej, do jej przeliczenia Zamawiający zastosuje kurs według Tabeli kursów średnich NBP z daty wystawienia dokumentu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin gwarancji - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej od rygorem nieważności, z zastrzeżeniem że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych w niniejszej Umowie, osób odpowiedzialnych po obu stronach za realizację Umowy, zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą stronę. Zawiadomienie jest skuteczne od dnia odbioru zawiadomienia przez drugą Stronę Umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany na podstawie aneksu do niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie rodzaju, typu, modelu sprzętu pod warunkiem, że proponowane przez Wykonawcę urządzenie lub urządzenia będą nowszą wersją urządzenia lub urządzeń wskazanych w ofercie, co oznacza że będą miały identyczne lub lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów lepsze i pozostałe parametry bez zmian. 3. Przewidywana w ust. 2 możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna jedynie za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem potwierdzenia przez osoby odpowiedzialne za realizację przedmiotu Umowy, że proponowane urządzenie lub urządzenia spełniają warunki określone w ust. 2. Brak zgody Zamawiającego w niniejszej kwestii oznacza obowiązek Wykonawcy dostarczenia sprzętu zgodnie z ofertą. 4. Dokonanie zmian Umowy określonych w ust. 2 nie będzie skutkować zmianą wynagrodzenia wskazanego w § 5 ust.1 ani terminu realizacji Umowy ani zmianą zasad naliczania kar umownych, bądź odsetek ustawowych za opóźnienie dla którejkolwiek ze Stron. 5. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty polegającej na ograniczeniu zakresu przedmiotu Umowy lub zmianie poszczególnych elementów wchodzących w jej przedmiot, w przypadku wystąpienia okoliczności powodującej brak możliwości lub niecelowość wykonania przedmiotu Umowy w pełnym zakresie przewidzianym w Umowie, w szczególności technicznej niemożliwości lub niecelowości wykonania, kolizji z istniejącymi instalacjami, konieczność dostosowania do sprzętu uprzednio nabytego przez Zamawiającego. Zmiany przewidziane w niniejszym ustępie mogą prowadzić do odpowiedniej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 6. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie terminu wykonania Umowy polegającej na: a) wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej niemożność jego dotrzymania; b) wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku jakichkolwiek opóźnień w wykonaniu Umowy z powodu wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. 7. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących Przedmiotu Umowy lub warunków jego wykonania, w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień Umowy do nowego stanu prawnego. 8. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących zmiany podatku VAT. 9. Zmiany nieistotne nie wymagają aneksu do Umowy. Zmianą nie wymagającą zmiany do umowy jest, w szczególności: a) zmiana siedziby którejkolwiek ze stron, b) zmiana personelu odpowiedzialnego za wykonywanie niniejszej Umowy, c) zmiana osób upoważnionych do czynności związanych z realizacją przedmiotu Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cricoteka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ODSTK Cricoteka
ul. Nadwiślańska 2-4
30-527 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2015 godzina 10:00, miejsce: ODSTK Cricoteka Biuro ul. Nadwiślańska 2-4 30-527 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dofinansowane ze środków Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie (dostawa wraz z montażem i konfiguracją) sieci WiFi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę I instalację urządzeń objetych przemiotem zamówienia, w tym doprowadzenie instalacji okablowania do każdego punktu dostepowego. W ramach zadania należy skonfigurować dwie sieci bezprzewodowe (SSID): Jedną dla urządzeń i pracowników Zamawiającego - z zaimplementowanymi mechanizmami uwierzytelniania w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego usługę Active Directory Jedną sieć gościnną, do której dostęp wymaga zaakceptowania regulaminu wykorzystania sieci opracowanego przez Zamawiającego Należy wykonać okablowanie skrętkowe dla 33 access pointów. Zamawiający nie przewiduje budowy nowych punktów dystrybucyjnych. Okablowanie skrętkowe dla access piontów ma być zakończone na patch panelach krosowych w istniejących punktach dystrybucyjnych. Szczegółowy zakres wdrożenia zostanie spisany i zaakceptowany przez Zamawiającego i Wykonawcę na etapie podpisania umowy. Opis: Punkt dostępowy z antenami wewnętrznymi - 31 sztuk Punkt dostępowy z antenami zewnętrznymi - 2 sztuki Kontroler sieci WLAN - 1 sztuka System do zarządzania - 1 sztuka Okablowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 32.41.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie (dostawa wraz z montażem i konfiguracją) klastra informacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa serwerów, macierzy dyskowej, oprogramowania do wirtualizacji, systemu kopii zapasowych, szafy serwerowej z wyposażeniem, zasilacza UPS rackowego, konsoli KVM, urządzenia typu NAS, autoloadera LTO. Zadanie obejmuje dostawę, instalację, konfigurację urządzeń objętych przedmiotem zamówienia wraz z szkoleniem z obsługi urządzeń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.50.00-8, 48.82.00.00-2, 48.78.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin gwarancji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa urządzeń w ramach doposażenia stanowiska foto/multimedialnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa urządzeń w ramach doposażenia stanowiska foto/multimedialnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.31.00-7, 38.65.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin gwarancji - 20
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu sieciowego i oprogramowania umożliwiającego budowę i obsługę sieci SD-WAN w Centrali i w Sekcjach Zamiejscowych KOWR
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część pierwsza
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa wraz z konfiguracją oraz zakup usług wsparcia w ramach działu technicznego dla projektu realizowanego przez Gminę Dobrzyca w ramach konkursu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Rejestratory obrazu wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.