eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola RębkowskaPrzebudowa dróg powiatowych z podziałem na zadania; Zadanie I - droga Nr 1352W, Zadanie II - droga Nr 1353W, Zadanie III -droga Nr 1351W, Zadanie IV - droga Nr 1350W, Zadanie V - droga Nr 1325W

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Wola Rębkowska: Przebudowa dróg powiatowych z podziałem na zadania; Zadanie I - droga Nr 1352W, Zadanie II - droga Nr 1353W, Zadanie III -droga Nr 1351W, Zadanie IV - droga Nr 1350W, Zadanie V - droga Nr 1325W
Numer ogłoszenia: 43684 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie , ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, woj. mazowieckie, tel. 025 6822215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgarwolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych z podziałem na zadania; Zadanie I - droga Nr 1352W, Zadanie II - droga Nr 1353W, Zadanie III -droga Nr 1351W, Zadanie IV - droga Nr 1350W, Zadanie V - droga Nr 1325W.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje; przebudowa dróg powiatowych z podziałem na zadania; Zadanie I. Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1352W Kobylnica - Wróble - do drogi 801 w km 2+700 ÷ 3+700. Przebudowa drogi obejmuje: NAWIERZCHNIA Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej - beton w ilości 5000 m2 Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 5000 m2 Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 wbudowanym mechanicznie w ilości 250 Mg Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 5000 m2 . POBOCZA Uzupełnienie poboczy gruntem kat. III z dokopu z odl. do 1 km w ilości 50 m3 Transport gruntu kat. III na pobocze za dalsze 4 km w ilości 50 m3 Mechaniczne profilowanie poboczy w ilości 1000 m2 Mechaniczne zagęszczenie poboczy w ilości 1000 m2 Zadanie II Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1353W Uchacze - Strych - Malamówka - Mościska w km 1+970 ÷ 2+670. Przebudowa drogi obejmuje: ROBOTY ZIEMNE Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. II z pozyskaniem i transportem na odl. do 1 km w ilości 160 m3 Nakłady uzupełniające za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu ponad 1 km ( transport gruntu kat. II na dalsze 4 km ) w ilości 160 m3 PODBUDOWA Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, kategoria gruntu II w ilości 4060 m2 Podbudowy z kruszyw łamanych przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm w ilości 4060 m2 POBOCZA Uzupełnienie poboczy gruntem kat. III z dokopu z odl. do 1 km w ilości 140 m3 Transport gruntu na pobocze za dalsze 4 km w ilości 140 m3 Mechaniczne profilowanie poboczy w ilości 700 m2 Mechaniczne zagęszczenie poboczy w ilości 700 m2 Zadanie III Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1351W Antoniówka - Podstolice w km 3+930 ÷ 4+180. Przebudowa drogi obejmuje: NAWIERZCHNIA Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, kategoria gruntu I-IV w ilości 1390,48 m2 Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 1390,48 m2 Warstwa wiążąca nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 1390,48 m2 Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 1390,48 m2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową POBOCZA Pobocza z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm w ilości 250 m2 Zadanie IV Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1350W Maciejowice - Przewóz - Antoniówka w km 0+005 ÷ 0+105 i km 1+985 ÷ 2+544. Przebudowa drogi obejmuje: PODBUDOWA Wykonanie koryta na poszerzeniach, gł. koryta 10 cm, kat. gr. II-IV w ilości 823,78 m2 Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni, dodatek za dalsze 20 cm gł. koryta w ilości 823,78 m2 Roboty ziemne wykonywane koparkami w gr. kat. III z transportem urobku na odl. do 1 km ( grunt z koryta do odwiezienia na odkład ) w ilości 247,13 m3 Warstwa odsączająca na poszerzeniach zagęszczanie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm w ilości 823,78 m2 Podbudowa z kruszyw łamanych przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm w ilości 823,78 m2 Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 wbudowanym mechanicznie w ilości 233,68 Mg NAWIERZCHNIA Mechaniczne czyszczenie nawierzchni ulepszonej - bitum. w ilości 3665,68 m2 Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 3665,68 m2 Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm w ilości 3665,68 m2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową POBOCZA Pobocza z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm w ilości 559 m2 ZJAZDY NA DROGI BOCZNE Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości zjazdu, gł. 15 cm, kat. gr. I-IV w ilości 183,2 m2 Ułożenie przepustów pod zjazdami - rury o średnicy 40 cm w ilości 12 m Nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm w ilości 183,2 m2 Nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, za dalsze 8 cm grubości warstwy po uwałowaniu w ilości 183,2 m2 ODWODNIENIE Oczyszczenie rowów z namułu, grubość namułu 30 cm w ilości 335,4 m Roboty ziemne wykonywane koparkami z tr. urobku kat. III na odległość do 1 km ( transport urobku z renowacji rowu na odkład ) w ilości 40,25 m3. Zadanie V Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1325W Garwolin - Ruda Talubska - Łaskarzew - Polik - Maciejowice w km 0+808 ÷ 1+758. Przebudowa drogi obejmuje: NAWIERZCHNIA Mechaniczne czyszczenie nawierzchni ulepszonej - bitum. w ilości 5426,3 m2 Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 5426,3 m2 Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm w ilości 5426,3 m2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową POBOCZA Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości do 5 cm w ilości 712,5 m2 z zał. i wywiezieniem urobku na odkład na odl. do 1 km Pobocza z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm w ilości 712,5 m2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zadania I, zadania IV, zadania V w wysokości; Dla zadania I - 1 625,76zł (słownie; jeden tysiąc sześćset dwadzieścia pięć złotych 76/100) Dla zadania II - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Dla zadania III- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Dla zadania IV- 2 186,00zł (słownie; dwa tysiące sto osiemdziesiąt sześć złotych) Dla zadania V- 1 625,95zł (słownie; jeden tysiąc sześćset dwadzieścia pięć złotych 95/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat tj. 2009/2010/2011,2012,2013r. przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 robót drogowych; - (w tym; nawierzchnia, pobocza) - dla zadania I, o wartości nie mniejszej niż - 150 000,00zł, brutto każda); - (w tym; roboty ziemne, podbudowa, pobocza) - dla zadania II, o wartości nie mniejszej niż - 110 000,00zł, brutto każda); - (w tym; nawierzchnia, pobocza) - dla zadania III, o wartości nie mniejszej niż - 60 000,00zł, brutto każda); - (w tym; podbudowa, nawierzchnia, pobocza, zjazdy na drogi boczne, odwodnienie) dla zadania IV - o wartości nie mniejszej niż - 210 000,00zl brutto każda); - (w tym; nawierzchnia, pobocza,) dla zadania V - o wartości nie mniejszej niż -150 000,00zl brutto każda); - wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik Nr 5) dla zadania I, II, III, IV, V oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada lub będzie dysponował jednostkami sprzętu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączonym formularzu - załącznik Nr 4 dla zadania I, zadania III,- zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; * Wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych- szt. 1 (dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, w tym przypadku należy podać źródło zakupu), Układarka do mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - typu zagęszczającego -szt1, Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - szt. 1, Walce stalowe 8- l0 Mg i 11-14 Mg - szt. 1+1, Urządzenie do oczyszczania nawierzchni - szt. 1, Samochody samowyładowcze z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek - w ilości zapewniającej ciągłość robót, Skrapiarka samochodowa z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza - szt. 1, koparko-ładowarka - szt. 1, równiarka - szt.1, załącznik Nr 4 dla zadania II - zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; Walce stalowe 8- l0 Mg i 11-14 Mg - szt. 1+1, Samochody samowyładowcze z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek - w ilości zapewniającej ciągłość robót, koparko-ładowarka - szt. 1, równiarka - szt.1, załącznik Nr 4 dla zadania IV- zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; * Wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych- szt. 1 (dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, w tym przypadku należy podać źródło zakupu), Układarka do mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - typu zagęszczającego -szt.-1, koparko-ładowarka - szt. 1, równiarka samojezdna - szt. -1, walec statyczny samojezdny ogumiony- szt. 1, walec statyczny samojezdny - szt. 1, Samochody samowyładowcze z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek - w ilości zapewniającej ciągłość robót, walec wibracyjny samojezdny - szt. 1, rozkładarka mas bitumicznych- szt. 1, szczotka mechaniczna samojezdna - szt. 1, skrapiarka do bitumu samojezdna samochodowa -szt. 1, ciągnik kołowy (40-50KM). załącznik Nr 4 dla zadania V- zgodnie z wyszczególnieniem w punkcie 5.3. Instrukcji dla Wykonawców; * Wytwórnia mas bitumicznych o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych- szt. 1 (dopuszcza się zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, w tym przypadku należy podać źródło zakupu), Układarka do mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - typu zagęszczającego -szt.-1, Walec ogumiony z regulacją ciśnienia kół oraz fartuchem osłonowym - szt. 1, Walce stalowe 8- l0 Mg i 11-14 Mg - szt. 1+1, Urządzenie do oczyszczania nawierzchni - szt. 1, Samochody samowyładowcze z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek - w ilości zapewniającej ciągłość robót, Skrapiarka samochodowa z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza - szt. 1, koparko-ładowarka - szt. 1, równiarka - szt.1, ścinarka poboczy samojezdna- szt. 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie osobami; - Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), laborant (minimum jedna osoba), majster robót bitumicznych (minimum jedna osoba), operator układarki, (minimum jedna osoba), operator walca (minimum dwie osoby), operator skrapiarki, (minimum jedna osoba), operator koparko-ładowarki, (minimum jedna osoba), operator równiarki (minimum jedna osoba), - załącznik Nr 3, dla zadania I, zadania III - wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), operator walca (minimum dwie osoby), operator koparko-ładowarki, (minimum jedna osoba), operator równiarki (minimum jedna osoba), - załącznik Nr 3, dla zadania II - wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), laborant (minimum jedna osoba), majster robót bitumicznych (minimum jedna osoba), operator koparko-ładowarki, (minimum jedna osoba), operator równiarki samojezdnej (minimum jedna osoba), operator walca statycznego samojezdnego ogumionego (minimum jedna osoba), operator walca statycznego samojezdnego (minimum jedna osoba),operator walca wibracyjnego samojezdnego (minimum jedna osoba),operator rozkładarki mas bitumicznych (minimum jedna osoba), operator szczotki mechanicznej samojezdnej (minimum jedna osoba), operator skrapiarki do bitumu samojezdnej samochodowej (minimum jedna osoba), operator ciągnika kołowego (40-50KM) (minimum jedna osoba), - załącznik Nr 3, dla zadania IV - wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi (minimum jedna osoba), laborant (minimum jedna osoba), majster robót bitumicznych (minimum jedna osoba), operator układarki, (minimum jedna osoba), operator walca (minimum dwie osoby), operator skrapiarki, (minimum jedna osoba), operator koparko-ładowarki, (minimum jedna osoba), operator równiarki (minimum jedna osoba), operator ścinarki poboczy samojezdnej (minimum jedna osoba), - załącznik Nr 3, dla zadania V - wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie - dla zadania I - droga Nr 1352W - 170 000,00zł, dla zadania II - droga Nr 1353W - 130 000,00zl, dla zadania III - droga Nr 1351W - 70 000,00zł, dla zadania IV - droga Nr 1350W - 220 000,00zł, dla zadania V - droga Nr 1325W- 170 000,00zł - niezbędnymi do wykonania zamówienia (na załączniku Nr 2) dla zadania I, II, III, IV, V 2. posiadanie opłaconej polisy opiewającej na kwotę 50 000,00 lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty dla zadania I, II, III, IV, V; wypełniony kosztorys ofertowy dla zadania I, II, III, IV, V, wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6 SIWZ dla zadania I, II, III, IV, V, oświadczenie, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi w kwocie - dla zadania I - droga Nr 1352W - 170 000,00zł, dla zadania II - droga Nr 1353W - 130 000,00zl, dla zadania III - droga Nr 1351W - 70 000,00zł, dla zadania IV - droga Nr 1350W - 220 000,00zł, dla zadania V - droga Nr 1325W- 170 000,00zł - niezbędnymi do wykonania zamówienia (na załączniku Nr 2) SIWZ dla zadania I, II, III, IV, V, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia gdy wykonawca sam nie dysponuje takim potencjałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgarwolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Garwolinie ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska, pokój nr 3 tj. sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przebudowa drogi powiatowej Nr 1352W Kobylnica - Wróble - do drogi 801 w km 2+700 ÷ 3+700..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje; przebudowa dróg powiatowych z podziałem na zadania; Zadanie I. Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1352W Kobylnica - Wróble - do drogi 801 w km 2+700 ÷ 3+700. Przebudowa drogi obejmuje: NAWIERZCHNIA Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej - beton w ilości 5000 m2 Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 5000 m2 Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 wbudowanym mechanicznie w ilości 250 Mg Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 5000 m2 . POBOCZA Uzupełnienie poboczy gruntem kat. III z dokopu z odl. do 1 km w ilości 50 m3 Transport gruntu kat. III na pobocze za dalsze 4 km w ilości 50 m3 Mechaniczne profilowanie poboczy w ilości 1000 m2 Mechaniczne zagęszczenie poboczy w ilości 1000 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przebudowa drogi powiatowej Nr 1353W Uchacze - Strych - Malamówka - Mościska w km 1+970 ÷ 2+670..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1353W Uchacze - Strych - Malamówka - Mościska w km 1+970 ÷ 2+670. Przebudowa drogi obejmuje: ROBOTY ZIEMNE Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. II z pozyskaniem i transportem na odl. do 1 km w ilości 160 m3 Nakłady uzupełniające za każdy dalszy rozpoczęty 1 km odległości transportu ponad 1 km ( transport gruntu kat. II na dalsze 4 km ) w ilości 160 m3 PODBUDOWA Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, kategoria gruntu II w ilości 4060 m2 Podbudowy z kruszyw łamanych przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm w ilości 4060 m2 POBOCZA Uzupełnienie poboczy gruntem kat. III z dokopu z odl. do 1 km w ilości 140 m3 Transport gruntu na pobocze za dalsze 4 km w ilości 140 m3 Mechaniczne profilowanie poboczy w ilości 700 m2 Mechaniczne zagęszczenie poboczy w ilości 700 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przebudowa drogi powiatowej Nr 1351W Antoniówka - Podstolice w km 3+930 ÷ 4+180..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1351W Antoniówka - Podstolice w km 3+930 ÷ 4+180. Przebudowa drogi obejmuje: NAWIERZCHNIA Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, kategoria gruntu I-IV w ilości 1390,48 m2 Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 1390,48 m2 Warstwa wiążąca nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 1390,48 m2 Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm w ilości 1390,48 m2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową POBOCZA Pobocza z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm w ilości 250 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przebudowa drogi powiatowej Nr 1350W Maciejowice - Przewóz - Antoniówka w km 0+005 ÷ 0+105 i km 1+985 ÷ 2+544..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1350W Maciejowice - Przewóz - Antoniówka w km 0+005 ÷ 0+105 i km 1+985 ÷ 2+544. Przebudowa drogi obejmuje: PODBUDOWA Wykonanie koryta na poszerzeniach, gł. koryta 10 cm, kat. gr. II-IV w ilości 823,78 m2 Wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni, dodatek za dalsze 20 cm gł. koryta w ilości 823,78 m2 Roboty ziemne wykonywane koparkami w gr. kat. III z transportem urobku na odl. do 1 km ( grunt z koryta do odwiezienia na odkład ) w ilości 247,13 m3 Warstwa odsączająca na poszerzeniach zagęszczanie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm w ilości 823,78 m2 Podbudowa z kruszyw łamanych przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm w ilości 823,78 m2 Wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym wg PN-EN, KR-2 wbudowanym mechanicznie w ilości 233,68 Mg NAWIERZCHNIA Mechaniczne czyszczenie nawierzchni ulepszonej - bitum. w ilości 3665,68 m2 Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 3665,68 m2 Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm w ilości 3665,68 m2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową POBOCZA Pobocza z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm w ilości 559 m2 ZJAZDY NA DROGI BOCZNE Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości zjazdu, gł. 15 cm, kat. gr. I-IV w ilości 183,2 m2 Ułożenie przepustów pod zjazdami - rury o średnicy 40 cm w ilości 12 m Nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość warstwy po uwałowaniu 7 cm w ilości 183,2 m2 Nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, za dalsze 8 cm grubości warstwy po uwałowaniu w ilości 183,2 m2 ODWODNIENIE Oczyszczenie rowów z namułu, grubość namułu 30 cm w ilości 335,4 m Roboty ziemne wykonywane koparkami z tr. urobku kat. III na odległość do 1 km ( transport urobku z renowacji rowu na odkład ) w ilości 40,25 m3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: przebudowa drogi powiatowej Nr 1325W Garwolin - Ruda Talubska - Łaskarzew - Polik - Maciejowice w km 0+808 ÷ 1+758..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1325W Garwolin - Ruda Talubska - Łaskarzew - Polik - Maciejowice w km 0+808 ÷ 1+758. Przebudowa drogi obejmuje: NAWIERZCHNIA Mechaniczne czyszczenie nawierzchni ulepszonej - bitum. w ilości 5426,3 m2 Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 5426,3 m2 Warstwa ścieralna nawierzchni wykonana z betonu asfaltowego wg PN-EN, KR-2, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm w ilości 5426,3 m2 z uszczelnieniem złączy poprzecznych i podłużnych taśmą asfaltową POBOCZA Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości do 5 cm w ilości 712,5 m2 z zał. i wywiezieniem urobku na odkład na odl. do 1 km Pobocza z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm w ilości 712,5 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.