Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-11-07
Bia³ystok: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH
Numer og³oszenia: 436878 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Bia³ymstoku , ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 85 670 31 37, faks 85 670 28 42.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.podlaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych mebli biurowych, spe³niaj±cych parametry techniczne i jako¶ciowe okre¶lone szczegó³owo w za³±czniku nr 8 do SIWZ oraz w ilo¶ciach i na zasadach okre¶lonych SIWZ. Szacunkowa warto¶æ zamówienia netto: 25.790,13 z³.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 16.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wp³aty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ szczegó³owego warunku w zakresie posiadania szczególnych uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ szczegó³owego warunku w zakresie posiadania wiedzy i do¶wiadczenia. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ szczegó³owego warunku w zakresie dysponowania potencja³em technicznym. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ szczegó³owego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ szczegó³owego warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana w oparciu o z³o¿one o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 lub 5 SIWZ, zgodnie z formu³± spe³nia/nie spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, ¿e oferowana dostawa odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na zadanie nr 2 zobowi±zany jest z³o¿yæ: a) atest higieniczny PZH tapicerki z wynikiem pozytywnym lub certyfikat uprawniaj±cy do oznaczenia znakiem: (Przyjazny dla ¶rodowiska) - dotyczy krzes³a miêkkiego (poz. 1 zadania 2) oraz krzes³a obrotowego (poz. 2 zadania 2) - atest nale¿y do³±czyæ do oferty; b) atest trudnopalno¶ci tapicerki z wynikiem pozytywnym - dotyczy krzes³a miêkkiego (poz. 1 zadania 2) oraz krzes³a obrotowego (poz. 2 zadania 2) - atest nale¿y do³±czyæ do oferty; c) protokó³ oceny ergonomicznej z wynikiem pozytywnym - dotyczy krzes³a obrotowego (poz. 2 zadania 2) - protokó³ nale¿y do³±czyæ do oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Bia³ymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Bia³ystok, pokój nr 220 Zespó³ ds. Zamówieñ Publicznych.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Bia³ymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Bia³ystok, pokój nr 220 Zespó³ ds. Zamówieñ Publicznych.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- DOSTAWA POD£O¯Y BAKTERIOLOGICZNYCH SUCHYCH, POD£O¯Y GOTOWYCH NA P£YTKACH PETRIEGO ORAZ POD£O¯Y GOTOWYCH W PROBÓWKACH
- Termomodernizacja trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Bia³ymstoku przy ul. ks. J. Popie³uszki 71, 73 i 75 na osiedlu Zielone Wzgórza Komunalnego TBS Sp. z o.o.
- Us³uga w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania aplikacyjnego systemu firmy Kamsoft na 36 miesiêcy
- Opracowanie dokumentacji projektowej drogowych obiektów in¿ynierskich wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych oraz pe³nieniem nadzoru autorskiego z podzia³em na czê¶ci
- Remont studzienek kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Bia³egostoku po³o¿onych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni).
- Us³uga kompleksowej organizacji 3 konferencji otwieraj±cych w ramach realizowanych przez Zamawiaj±cego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli standard oraz mebli na wymiar do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce oraz we wskazane miejscowo¶ci.
- Zakup i dostawa mebli do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymian± sprzêtu komputerowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Kêtach
- Zakup doposa¿enia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup doposa¿enia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkó³ Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
- "Zakup wraz z dostaw± i monta¿em mebli biurowych oraz hotelowych na potrzeby Zachodniopomorskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach"
- Zakup mebli biurowych
wiêcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.