eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrówUsługa odbioru odpadów o kodzie 19 12 12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Ostrów: Usługa odbioru odpadów o kodzie 19 12 12
Numer ogłoszenia: 436914 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , Ostrów 225, 39-103 Ostrów, woj. podkarpackie, tel. 017 2235810, faks 17 2235809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru odpadów o kodzie 19 12 12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru odpadów o kodzie 19 12 12 - inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) pochodzących z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11) - frakcja nadsitowa w ilości do 4 000 Mg pochodząca z instalacji zagospodarowania odpadów w Kozodrzy, prowadzonej przez Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie. 2. Podana wyżej ilość odpadów jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. Wykonawca nie ma prawa żądać z tego tytułu odszkodowania lub innych świadczeń. 3. Transport po stronie Wykonawcy. 4. Zamawiający każdorazowo z jednodniowym wyprzedzeniem będzie zgłaszał odpady do odbioru. 5. Rozliczanie przedmiotu zamówienia prowadzone będzie na podstawie Kart przekazania odpadów, obejmujących ilość danego rodzaju odpadu przekazanego do zagospodarowania, wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dn. 08.12.2010 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2010 Nr 249, poz.1673). Masa przekazanego odpadu będzie ustalana każdorazowo, podczas czynności ważenia odpadów. 6. Do obciążenia będzie przyjmowana waga odpadów wykazana na legalizowanej wadze Zamawiającego. 7. Karty przekazania odpadów wystawiane będą przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron lub w trzech egzemplarzach w przypadku zlecenia usługi transportu podwykonawcy. 8. W przypadku braku lub błędnie potwierdzonej przez Wykonawcę Karty przekazania odpadu czy braku oryginałów kwitów wagowych, Zamawiający ma prawo odmówić zapłaty faktury do czasu dostarczenia właściwych dokumentów. Informacja o odmowie zapłaty zostanie przekazana Wykonawcy odwrotnie, za pośrednictwem faksu. 9. Wykonawca po załadowaniu odpadów na środek transportu staje się ich posiadaczem, co jest zgodne z ustawą o odpadach. 10. Pozostałe warunki zamówienia szczegółowo określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. usługi odbioru odpadów o kodzie 19 12 12.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na prowadzenia działalności w zakresie odzysku odpadów objętych przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - wynagrodzenie może ulec zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto; 2) zmiany cen jednostkowych netto w przypadku nieprzewidzialnego, w chwili zawarcia umowy, wejścia w życie przepisów, dyrektyw, które spowodują podwyższenie opłat związanych z przedmiotem zamówienia, proporcjonalnie do wysokości wzrostu w/w opłat. 3) ograniczenia zakresu rzeczowego umowy, tj. ilości odbieranych odpadów w czasie obowiązywania umowy, bez podania przyczyny, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od zamawianych, 4) zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy, 5) sytuacji niezależnych od stron umowy. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane na podstawie obustronnie uzgodnionych aneksów do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie 39-103 Ostrów 225.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie, w sekretariacie - pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.