eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa wyrobów medycznych akcesoria do infuzji i transfuzji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Poznań: Dostawa wyrobów medycznych : akcesoria do infuzji i transfuzji
Numer ogłoszenia: 436936 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych : akcesoria do infuzji i transfuzji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych : akcesoria do infuzji i transfuzji z podziałem na 7 części : - część nr 1 - zestaw do przetaczania płynów infuzyjnych - część nr 2 - zestaw do przetaczania krwi i preparatów krwiopochodnych - część nr 3 - przedłużacz do pomp infuzyjnych - część nr 4 - regulator przepływu płynów w kroplówce - część nr 5 - kranik trójdrożny - część nr 6 - koreczek Combi - część nr 7 - aparat do pobierania i dostrzykiwania leków w systemie zamkniętym. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymogami Zamawiającego został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji stanowiącym integralną jej część. 3)Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie: a)oświadczenia, iż oferowane wyroby posiadają stosowne dokumenty : Deklarację Zgodności, Certyfikat Jednostki Notyfikowanej, wpis / zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych b)oferty katalogowej oferowanych wyrobów, ze wskazaniem poszczególnych części i pozycji zamówienia - w odniesieniu do wszystkich części zamówienia, c)próbek - po jednej próbce dla każdej części i każdej pozycji w danej części - oryginalnych, sterylnych, gotowych do użycia. Próbki winny być opisane numerem części zamówienia oraz pozycji, do której należy je przyporządkować i umieszczone w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty - załącznik nr 6 do specyfikacji 4) Zamawiający w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wymaga: a)Realizacji dostaw oferowanych wyrobów medycznych w terminie 7 dni, od dnia dostarczenia Wykonawcy zamówienia faksem; b)Realizacji dostaw oferowanych wyrobów medycznych na CITO zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę terminem; c)Terminu ważności oferowanych wyrobów medycznych, nie krótszego niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego; d)Daty ważności i numeru serii na opakowaniu jednostkowym; e)Dostaw wyrobów medycznych identycznych z zaproponowanymi w ofercie. f)Przedstawienia na żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni, dokuemntów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego : Deklarację Zgodności, Certyfikat Jednostki Notyfikowanej, wpis / zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków 33.19.42.20 - Wyroby do transfuzji krwi 33.19.41.20 - Artykuły do infuzji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający na podstawie przepisu art. 45 ust. 1 i art. 36 ust. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt. 8 specyfikacji i przedstawionych wraz z ofertą, z zastosowaniem metody spełnia / nie spełnia. Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunku zostaje wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta nie będzie rozpatrywana, ponieważ na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy uznaje się ją za odrzuconą. Decyzję dotyczącą wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający podejmuje z uwzględnieniem obowiązków, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy wg załącznika nr 4 do specyfikacji. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia w/w dokument i oświadczenie każdy Wykonawca składa oddzielnie. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy - załącznik nr 3 do specyfikacji 4) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosują się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku (Dz. U. Nr 188, poz. 1155) zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty moga byc składane. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 ustawy, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania : 1) Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy stosownie do art. 23, ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowy rehulującej współpracę tych Wykonawców. Na podstawie przepisu art. 36, ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wymagane dokumenty mogą mieć formę oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwość co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, przy ul. Polnej 33, w pokoju nr 105 -Dział Zamówień Publicznych, mieszczącym się w Budynku Technicznym, wejście E1, ze strony internetowej Zamawiającego lub drogą pocztową.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, przy ul. Polnej 33, w pokoju nr 317 Kancelaria Ogólna, mieszcząca sie w Budynku Wielofunkcyjnym Szpitala, wejście D1 lub drogą pocztową na adres Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do przetaczania płynów infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przetaczania płynów infuzyjnych - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do przetaczania krwi i preparatów krwiopochodnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przetaczania krwi i preparatów krwiopochodnych - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.20-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedłużacz do pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacz do pomp infuzyjnych - 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Regulator przepływu płynów w kroplówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulator przepływu płynów w kroplówce - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kranik trójdrożny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kranik trójdrożny - 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Koreczek Combi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koreczek Combi - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Aparat do pobierania i dostrzykiwania leków w systemie zamknietym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do pobierania i dostrzykiwania leków w systemie zamkniętym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.