Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-16
Łódź: Usługi koparko - ładowarkami, koparką kołową oraz podestami ruchomymi samojezdnymi
Numer ogłoszenia: 43694 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Zakład Usług Komunalnych , ul. Nowe Sady 19, 94-102 Łódź, woj. łódzkie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zaklad@lzuk.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi koparko - ładowarkami, koparką kołową oraz podestami ruchomymi samojezdnymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi koparko - ładowarkami , koparką kołową oraz podestami ruchomymi samojezdnymi wykonywane będą w 7 częściach zgodnie z poniższymi ilościami : cz.1 - usługi koparko-ładowarką z widłami do rozładunku palet - szt.1, cz.2 - usługi koparko-ładowarką z widłami do rozładunku palet - szt.1, cz.3 - usługi koparko-ładowarką z młotem hydraulicznym - szt.1, cz.4 - usługi koparko-ładowarką z młotem hydraulicznym - szt.1, cz.5 - usługi koparką kołową - szt. 1, cz.6 - usługi podestami samojezdnymi - szt. 1, cz.7 - usługi podestami samojezdnymi - szt. 1. Szczegółowy zakres prac dla każdej części określony został w SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6, 45.11.12.20-6, 45.11.27.11-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 u. Pzp. wg wzoru załączonego do SIWZ Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy należycie wykonali usługi sprzętem określonym przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 tys. zł brutto dla każdej z części zamówienia w skali jednego roku w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Potwierdzeniem powyższego będzie : wykaz usług sprzętem określonym przedmiotem zamówienia w skali jednego roku w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz ten musi być udokumentowany informacjami o należytym wykonaniu przedmiotowych usług - referencje, zapłacone faktury, itp. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy posiadają odpowiednią ilość sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia ( wybierając określoną część zamówienia wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni sprzęt o parametrach określonych przez zamawiającego ). Potwierdzeniem powyższego będzie: wykaz sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia - wg załącznika 5a do SIWZ; Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy posiadają odpowiednią ilość osób przeznaczoną do realizacji zamówienia ( wybierając określoną część zamówienia wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni sprzęt o parametrach określonych przez zamawiającego oraz osoby posiadające uprawnienia do jego obsługi ). Potwierdzeniem powyższego będzie : wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia oraz oświadczenie o posiadaniu uprawnień do obsługi sprzętu przez osoby realizujące zamówienie - wg załącznika 5a do SIWZ; Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy posiadają ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności na kwotę min.200 tys.zł. Potwierdzeniem powyższego będzie dostarczona polisa OC od prowadzonej działalności na kwotę min. 200 tysięcy zł ( dla każdej części zamówienia ). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Kserokopia decyzji dot. badań technicznych z Urzędu Dozoru Technicznego na potwierdzenie spełnienia wymagań specyfikacji SIWZ ( dot. części zamówienia na usługi wykonywane podestami ruchomymi samojezdnymi ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzuk.lodz.pl/lzuk/media/2.pdf
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 Łódź
( Dział Zamówień Publicznych - pok. 215 ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Łódzki Zakład Usług Komunalnych ul. Nowe Sady 19 94-102 Łódź ( sekretariat - pok. 210 ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi koparko-ładowarką z widłami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywane przez poniższy srzęt : Koparko - ładowarka ( szt. 1 ) z łyżką ładowarkową wieloczynnościową o poj. łyżki min.0,9 m3 i wysokości ładowania 3,5 m z łyżką koparkową podsiębierną o poj. łyżki 0,2 m3 i max. głębokości kopania 4,5 m i z widłami do rozładunku palet a - Ilość godz. pracy z użyciem łyżki ładowarkowej wieloczynnościowej i łyżki koparkowej podsiębiernej i z użyciem wideł do rozładunku palet - 1400 mtg; b-Ilość godz. postoju technologicznego - 50 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6, 45.11.12.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi koparko-ładowarką z widłami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywane przez poniższy sprzęt: Koparko - ładowarka ( szt. 1 ) z łyżką ładowarkową wieloczynnościową o poj. łyżki min.0,9 m3 i wysokości ładowania 3,5 m z łyżką koparkową podsiębierną o poj. łyżki 0,2 m3 i max. głębokości kopania 4,5 m i z widłami do rozładunku palet. a - Ilość godz. pracy z użyciem łyżki ładowarkowej wieloczynnościowej i łyżki koparkowej podsiębiernej i z użyciem wideł do rozładunku palet - 1400 mtg; b-Ilość godz. postoju technologicznego - 50 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6, 45.11.12.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi koparko-ładowarką z młotem hydraulicznym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywane poniższym sprzetem i w poniższym zakresie : Koparko - ładowarka ( szt. 1 ) z łyżką ładowarkową wieloczynnościową o poj. łyżki min.0,9 m3 i wysokości ładowania 3,5 m z łyżką koparkową podsiębierną o poj. łyżki 0,2 m3 i max. głębokości kopania 4,5 m i z młotem hydraulicznym. a - Ilość godz. pracy z użyciem łyżki ładowarkowej wieloczynnościowej i łyżki koparkowej podsiębiernej - 1200 mtg, b - Ilość godz. pracy z użyciem młota hydraulicznego - 180 mtg, c-Ilość godz. postoju technologicznego - 50 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6, 45.11.12.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi koparko-ładowarką z młotem hydraulicznym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywane poniższym sprzętem i zakresem: Koparko - ładowarka ( szt. 1 ) z łyżką ładowarkową wieloczynnościową o poj. łyżki min.0,9 m3 i wysokości ładowania 3,5 m z łyżką koparkową podsiębierną o poj. łyżki 0,2 m3 i max. głębokości kopania 4,5 m i z młotem hydraulicznym. a - Ilość godz. pracy z użyciem łyżki ładowarkowej wieloczynnościowej i łyżki koparkowej podsiębiernej - 1200 mtg, b - Ilość godz. pracy z użyciem młota hydraulicznego - 180 mtg, c-Ilość godz. postoju technologicznego - 50 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6, 45.11.12.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi koparką kołową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywane poniższym sprzętem i zakresem : Koparka kołowa ( szt. 1 ) o pojemności łyżki 0,6- 0,8 m3 a) wykopy liniowe na odkład - 1000 m3 ( Należy przyjąć , że 1 m3 waży 1,6 tony. ) b) wykopy liniowe z załadunkiem - 3000 ton, c) załadunek gruzu i ziemi - 6000 ton, d) praca w systemie godzinowym - 1350 godzin, e) Ilość godz. postoju technologicznego - 50 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6, 45.11.12.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi podestami samojezdnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywane poniższym sprzętem i zakresem : Podest ruchomy samojezdny ( szt. 1 ) o udźwigu kosza 300 kg i wysokości podnoszenia do 18 m. a- praca w systemie godzinowym - 1200 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi podestami samojezdnymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa usługi wykonywane poniższym sprzętem i zakresem ; Podest ruchomy samojezdny ( szt. 1 ) o udźwigu kosza 300 kg i wysokości podnoszenia do 27 m. a- praca w systemie godzinowym - 1000 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korony Zapory Wodnej Besko"
- Remont i przebudowa w zakresie ocieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Miliczu
- Wykonanie przebudowy pomieszczeń, pomieszczenia techniczne, a także klatek schodowych w budynku Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej przy ul. Koszykowej 75 w Warszawie.
- Modernizacja pokoi na parterze w Domu Studenckim nr 3
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 15 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.