eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławdostawa sprzętu informatycznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Wrocław: dostawa sprzętu informatycznego.
Numer ogłoszenia: 436952 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342818 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu, ul. Stacyjna 10, 53-613 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3583943, faks 071 3583943.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kontroli skarbowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu informatycznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego niżej wymienionego sprzętu informatycznego tj.: 1) 8 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem i torbą o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) 1 szt. switch 24 porty o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ; 3) 3 szt. switch 48 portów o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ; 4) 8 szt. drukarek laserowych z tonerem o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ; 5) 24 szt. monitorów LCD 21 o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ; 6) 1 szt. dysku wewnętrznego SSD 2,5 o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ; 7) 4 szt. dysków twardych zewnętrznych HDD 3,5 2TB o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ; 8) 5 szt. dysków twardych wewnętrznych HDD 3,5 SATA 2TB o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ; 9) 1 szt. drukarki laserowej kolorowej wraz z tonerem o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 9 do SIWZ; 10) 5 szt. drukarek atramentowych przenośnych wraz z zestawami cartridge o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 10 do SIWZ; 11) 4 szt. drukarek laserowych o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 11 do SIWZ; 12) 2 szt. zestawów komputerowych typu AIO wraz z oprogramowaniem o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 12 do SIWZ; 13) 1 zestaw pamięci do serwera Dell 2900 8 GB (1 x8 GB lub 2 x4 GB; DDR2 PC2-5300F 667 MHz 240 pin,CL5, ECC FB - DIMM); 14) 9 szt. pakietów biurowych Microsoft Office 2010 lub 2013 licencja dla firm; 15) 2 zestawy pamięci do serwera Dell T300 8 GB (zestaw 2 x4 GB - DDR2-667 PDIMM 2RX4 ECC); 16) 2 szt. kieszeni na dysk HDD(SAS, SATA 3,5) do serwera DELL T300; 17) 50 szt. licencji klient Windows Server CAL 2003; 18) 8 licencji Access 2010 lub 2013; 19) 31 szt. Pendrive 16 GB; 20) 7 szt. tonerów do drukarki HP M401 (80A); 21) 4 szt. tonerów do drukarki HP P4014 (64A); 22) 8 szt. tonerów do drukarki HP P2055 (05A); 23) 3 szt. tonerów do drukarki Lexmark E250 (E250A11E); 24) 12 szt. cartridge do drukarki HP 470 czarny (337) 25) 6 szt. cartridge do drukarki HP 470 kolor (344).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup współfinansowany jest w ramach projektu POPT 02.02.00-00-349/13.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZBIGNIEW WROTNIAK PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- USŁUGOWO-HANDLOWE ENTERPRISE, ul. Krotka 3, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112861,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105690,21

  • Oferta z najniższą ceną: 105690,21 / Oferta z najwyższą ceną: 144153,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.