Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-25
Zgierz: Usługa odbioru i wywozu nieczystości płynnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w latach 2013-2014 - numer sprawy 103/ZP/13
Numer ogłoszenia: 436956 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i wywozu nieczystości płynnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w latach 2013-2014 - numer sprawy 103/ZP/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i wywozu nieczystości płynnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w latach 2013-2014 numer sprawy 103/ZP/13 . Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz nieczystości płynnych kod 20 03 04. 2) Lokalizacja miejscowości : Dla zadania nr 1 (Nowy Glinnik, Tomaszów Mazowiecki ) Dla zadania nr 2 (Gałkówek ) Dla zadania nr 3 (Zgierz, Jeżewo) Dla zadania nr 4 (Kutno) 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości odpadów określają specyfikacja techniczna (załącznik nr 1 do umowy) oraz formularze cenowe ( załączniki nr 1a-1d do SIWZ ) Podane w w/w załącznikach ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi (szacunkowymi), natomiast rozliczane będą faktyczne ilości (m3) odebranych nieczystości płynnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium .
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usług ( podstawa prawna art. 7 ust. 6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach DZ.U. z 2012r. poz.391 z późn. zm.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2573 w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. 1 pok. 104-105 w godz. 7.30 -15.30 lub za pośrednictwem poczty po uprzednim złożeniu albo przesłaniu wniosku..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2573 w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. nr 2, I piętro Kancelaria Jawna..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 Usługa odbioru i wywozu nieczystości płynnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem w miejscowościach Nowy Glinnik i Tomaszów Mazowiecki w latach 2013-2014 - numer sprawy 103/ZP/13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i wywozu nieczystości płynnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem w miejscowościach Nowy Glinnik i Tomaszów Mazowiecki w latach 2013-2014 - numer sprawy 103/ZP/13 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości odpadów określają specyfikacja techniczna (załącznik nr 1 do umowy) oraz formularz cenowy ( załącznik nr 1a do SIWZ ) . Podane w w/w załącznikach ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi (szacunkowymi), natomiast rozliczane będą faktyczne ilości (m3) odebranych nieczystości płynnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 Usługa odbioru i wywozu nieczystości płynnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem w miejscowości Gałkówek w latach 2013-2014 - numer sprawy 103/ZP/13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i wywozu nieczystości płynnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem w miejscowości Gałkówek w latach 2013-2014 - numer sprawy 103/ZP/13 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości odpadów określają specyfikacja techniczna (załącznik nr 1 do umowy) oraz formularz cenowy ( załącznik nr 1b do SIWZ ) . Podane w w/w załącznikach ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi (szacunkowymi), natomiast rozliczane będą faktyczne ilości (m3) odebranych nieczystości płynnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 Usługa odbioru i wywozu nieczystości płynnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem w miejscowościach Zgierz , Jeżewo w 2014 roku numer sprawy 103/ZP/13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i wywozu nieczystości płynnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem w miejscowościach Zgierz , Jeżewo w 2014 roku - numer sprawy 103/ZP/13 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości odpadów określają specyfikacja techniczna (załącznik nr 1 do umowy) oraz formularz cenowy ( załącznik nr 1c do SIWZ ) . Podane w w/w załącznikach ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi (szacunkowymi), natomiast rozliczane będą faktyczne ilości (m3) odebranych nieczystości płynnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 Usługa odbioru i wywozu nieczystości płynnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem w miejscowości Kutno w 2014 roku - numer sprawy 103/ZP/13 ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i wywozu nieczystości płynnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem w miejscowości Kutno w 2014 roku - numer sprawy 103/ZP/13 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości odpadów określają specyfikacja techniczna (załącznik nr 1 do umowy) oraz formularz cenowy ( załącznik nr 1d do SIWZ ) . Podane w w/w załącznikach ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi (szacunkowymi), natomiast rozliczane będą faktyczne ilości (m3) odebranych nieczystości płynnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr ewid. 185 na odcinku od końca nawierzchni asfaltowej do drogi gminnej Nr 120357E w miejscowości Besiekierz Rudny
- "POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ W BUDYNKACH ZLOKALIZOWANYCH W ZGIERZU PRZY UL. A. STRUGA 2-4"
- KONSERWACJA ROWÓW ODWADNIAJĄCYCH I MELIORACYJNYCH, WYKOSZENIE NAWIERZCHNI DARNIOWYCH ORAZ ZEBRANIE WYKOSZONEJ TRAWY
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku"
- Usługa grupowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Kurs obsługi MS EXCEL poziom podstawowy"
- Przeprowadzenie seminarium "Doradztwo zawodowe w IPET"
więcej: przetargi w Zgierzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.