eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąWymiana drzwi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-28

Nakło nad Notecią: Wymiana drzwi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią
Numer ogłoszenia: 43695 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249987 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 386 76 10, faks 0-52 386 76 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drzwi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: a. demontażu 9 szt. drzwi wraz z futrynami. b. montażu 9 szt. drzwi wraz z futrynami, c. uzupełnieniu ubytków tynkowych wraz z malowaniem powierzchni wokół zamontowanych nowych futryn, d. umocowaniu tabliczek z numerem pokoi z drzwi demontowanych. 2. Wymianie podlegają drzwi do pomieszczeń biurowych, o numerach: 206, 207, 208, 209, 210, 211 - 2szt., 213, 214, znajdujących się na II piętrze Powiatowego Urzędu Pracy w Nakle nad Notecią. 3. We Wspólnym Słowniku Zamówień, o którym mowa w art. 30 pkt. 7 ustawy Pzp przedmiot zamówienia jest oznaczony kodem: 45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45.42.11.11-5 Instalowanie framug drzwiowych, 45.42.11.31-1 Instalowanie drzwi, 4. Wykonawca przyjmując do wykonania roboty zobowiązany jest wykonać je ze szczególną starannością i dbałością o interesy Zamawiającego, wykorzystując dokumentację - stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z normami państwowymi i obowiązującymi przepisami, a w szczególności z ustawą z dnia 7 grudnia 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 243 poz.1623 z późn. zm.). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, na którą składa się: a. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR), b. Przedmiar robót, c. Rzut II piętra budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Nakle nad Notecią. 5. Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym postępowaniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników Zamawiającego. Wszelkie roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia mogą być wykonywane 7 dni w tygodniu w godzinach od 7:30 do 20:00. Szczególnych uzgodnień z Zamawiającym wymagają roboty uciążliwe dla pracowników czy petentów takie jak wykucia, roboty pylące, hałaśliwe oraz drażniące zmysł węchu. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia przed zniszczeniem mienia Zamawiającego znajdującego się w pomieszczeniach remontowanych. Każdorazowo po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w dniu zawarcia umowy przedstawił harmonogram robót, uzgodniony uprzednio z Zamawiającym. Harmonogram ma w szczególności uwzględnić kolejność wykonywanych prac oraz powyższe uwarunkowania. Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego o realizacji prac wynikających z harmonogramu. 6. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w budynku Urzędu w terminie uzgodnionym telefonicznie z pracownikiem Urzędu wyznaczonym w SIWZ. 7. Wymagania odnoście drzwi: a. Nowe drzwi należy wykonać w oparciu o opis przedmiotu zamówienia zawarty w STWiOR. b. Wymiary podanych drzwi należy sprawdzić w naturze. Powtarzalny wymiar drzwi w świetle ościeżnicy większości wynosi 90 x 200cm. c. Kierunek i strona otwierania drzwi została zaznaczona na załączonym rzucie II piętra Urzędu. d. Drzwi powinny być wyposażone w zamki i klamki w kolorze matowego złota lub miedzi. e. Zamki wpuszczane w wersji na wkładki bębenkowe. 8. Szczegółowe zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego § 4 ust. 3 określa:Jeśli .. w istotnych postanowieniach umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. UWAGA! W niniejszej specyfikacji przedmiar robót jest traktowany jako materiał pomocniczy do dokumentacji projektowej, z tym że Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiarami robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Doradztwo Techniczne - Handel KONCEPT Leszek Michałek, Anieliny 38, 89-100 Sadki, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7438,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13438,98

  • Oferta z najniższą ceną: 13438,98 / Oferta z najwyższą ceną: 19280,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.