eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Katowice: Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach
Numer ogłoszenia: 436994 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w budynkach administrowanych przez KZGM w Katowicach poniżej 206000 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.00.00 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art.45 ustawy Pzp w wysokości 12 000,00 zł Słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art.45 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem z konta wykonawcy na konto zamawiającego: Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O / Katowice Nr rachunku: 13105012141000002334950603 Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert zgodnie z art. 45 ust.3 ustawy Pzp. Prosimy także o dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie przelewu. 4. Wadium w formie innej niż gotówka należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie dołączonej do oferty. 5. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż gotówka potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 6. Zwrot wadium dokonany będzie zgodnie z uregulowaniami art.46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, - Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia. - Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającą(cymi) odpowiednie kwalifikacje. - Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez usługi odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. - Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł; 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 4. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia przez podwykonawców, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (Załącznik nr 5). 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku, o którym mowa w punkcie 5, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 7. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 6, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w pkt. 2 mogą spełniać wykonawcy łącznie. Podmioty występujące wspólnie odpowiadają solidarnie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferta - załącznik nr 1 2. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zaświadczeniami o odbytych szkoleniach w zakresie posługiwania się środkami toksycznymi. -załącznik nr 3. 6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (oświadczenie) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami (od uprzednich zamawiających) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4. 7. Wykaz części przedmiotu zamówienia, których realizację wykonawca powierzy podwykonawcom lub w przypadku gdy wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie że zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi.- załącznik nr 5. 8. Wykaz przewidywanych do użycia środków dezynfekcyjnych i owadobójczych, które zostały dopuszczone do użytku na terenie RP oraz posiadają aktualną rejestrację PHZ oraz MZ, dopuszczające je do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. 9. Aktualną decyzję zatwierdzającą program o gospodarowaniu odpadami niebezpiecznymi zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. 10. Dokument potwierdzający złożenie informacji w Wydziale Kształtowania Środowiska Urzędu Miasta Katowice o rodzaju i ilości odpadów wytworzonych w ciągu 1 roku, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. 11. Dokument potwierdzający utylizację odpadów biologicznych. 12. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie 100.000,00 zł. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punkcie 3 składa każdy z podmiotów. UWAGA! Wykonawcy wspólnie mogą złożyć oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp. Oświadczenie to musi być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. - Dokumenty dołączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką imienną osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). - W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty zgodnie z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów ul. Mieszka I 2 40-877 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 07:45, miejsce: Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.