eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usługi w zakresie wynajmu fartuchów operacyjnych, ubrań operacyjnych oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-08

Wrocław: Świadczenie usługi w zakresie wynajmu fartuchów operacyjnych, ubrań operacyjnych oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 4369 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza , ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3428631, faks 071 3465172.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie wynajmu fartuchów operacyjnych, ubrań operacyjnych oraz obłożeń operacyjnych wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zapewni dostawę fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych w postaci sterylnych wyrobów medycznych, przeznaczonych do bezpośredniego użycia na Sali operacyjnej zgodnie ze szczegółową charakterystyką opisaną w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni pranie fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych w procesie prania zapewniającym dezynfekcję (spełniającym wymagania przewidziane dla prania bielizny szpitalnej), Wykonawca zapewni regularną kontrolę fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych, Wykonawca zapewni sterylizację fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych, Wykonawca zapewni dostawę czystych oraz odbiór użytych fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych dwa razy w tygodniu, według regularnego harmonogramu Użyte podczas zabiegów brudne fartuchy operacyjne, odzież operacyjna oraz obłożenia operacyjne będą zapakowane przez personel Zamawiającego w worki z tkaniny poliestrowej oraz umieszczone w metalowych kontenerach należących do Wykonawcy, Fartuchy operacyjne, odzież operacyjna oraz obłożenia operacyjne po zabiegach skażonych będą zapakowane do specjalnie oznakowanych worków i umieszczone w metalowych kontenerach należących do Wykonawcy, Worki z tkaniny poliestrowej oraz specjalnie oznakowane worki do fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych skażonych dostarczy Wykonawca w ilości zależnej od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca zapewni mycie i dezynfekcję kontenerów we własnym zakresie, Wykonawca musi posiadać środki transportu przystosowane do przewozu brudnych w tym również skażonych fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych oraz środki transportu przystosowane do przewozu produktów sterylnych, Fartuchy operacyjne, odzież operacyjna oraz obłożenia operacyjne muszą być dostarczane w metalowych kontenerach zgodnych z opisem zawartym w załączniku nr 1do SIWZ, Wykonawca dostarczy na czas trwania usługi dodatkowe materiały takie jak zbieracze do prania, zamykane metalowe kontenery do przechowywania worków z gotowymi do użycia produktami, Opakowanie i oznakowanie fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych muszą spełniać wymagania dyrektywy medycznej MDD 93/42/EWG oraz normy PN-EN 868. Zestawy fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych muszą być dodatkowo zapakowane próżniowo w folię w celu zabezpieczenia ich w czasie transportu. Zamawiający dopuszcza niżej wymienione kombinacje opakowań: Opakowanie składające się z dwóch worków foliowych wg. normy PN-EN 868-5, Opakowanie z papieru do sterylizowania wg. normy PN-EN 868-2 dodatkowo próżniowo zapakowane w folię w celu zabezpieczenia zestawów odzieży operacyjnej w czasie transportu oraz magazynowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.00 - 93.10.00.00 93.11.00.00 - 93.11.00.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. tj. Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwóch zamówień (odrębnych umów) o wartości brutto min. 500 000 zł każda, odpowiadających przedmiotowi zamówienia,załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę: nie mniejszej niż 100.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadaniu wszelkich wymaganych dla danego towaru dokumentów dopuszczających do stosowania na rynku polskim w rozumieniu ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 93, poz. 896) 2. Deklarację zgodności procesów przygotowania wyrobów medycznych z dyrektywą medyczną MDD 93/42/EWG 3. Certyfikat EN ISO 9001:2000 System Zarządzania Jakością 4. Kartę techniczną tkaniny wystawioną przez producenta tkaniny, 5. Intex RABC Certyfikat EN ISO 14065 - Tekstylia poddawane obróbce w pralni. System kontroli skażenia mikrobiologicznego 6. Deklarację zgodności (dotyczy fartuchów chirurgicznych) 7. Oświadczenie, że Wykonawca posiada odpowiednie środki transportu przystosowane do przewozu brudnych w tym również skażonych fartuchów operacyjnych, odzieży operacyjnej oraz obłożeń operacyjnych oraz środki transportu przystosowane do przewozu produktów sterylnych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany cen podanych przez Wykonawcę w ofercie w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT - §5, ust. 8,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl/przetrgi publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław ul. Warszawska 2 Dział Administarcji i Zamówień Publicznych pok.25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 10:30, miejsce: w sekretariacie Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Warszawskiej 2, (parter, pok. nr 2),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.