Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-07
Kraków: : Dostawa pomocy dydaktycznych (2) w ramach projektu pn. Indywidualizacja pracy z uczniami w szkołach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków (2 edycja) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 437014 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie , ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4100215, 4188510, faks 012 4104390.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: : Dostawa pomocy dydaktycznych (2) w ramach projektu pn. Indywidualizacja pracy z uczniami w szkołach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków (2 edycja) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja pracy z uczniami w szkołach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków (2 edycja) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis asortymentu wchodzącego w skład dostawy z wyszczególnieniem miejsca danej dostawy (szkoły) określa Załącznik nr 4 do SIWZ Dostawy będą realizowane dla szkół: Część 1 - Szkoła Podstawowa Nr 32, ul. Królowej Jadwigi 78, 30-209 Kraków Część 2 - Szkoła Podstawowa Nr 48, ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków Część 3 - Szkoła Podstawowa Nr 55, ul. Dobczycka 20, 30-620 Kraków Część 4 - Szkoła Podstawowa Nr 117, ul. Kurczaba 15, 30-868 Kraków Część 5 - Szkoła Podstawowa Nr 124, ul. Weigla 2, 30-898 Kraków Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę ofert równoważnych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne i funkcjonalne oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe, merytoryczne określone przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferty równoważne muszą być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia i spełniać łącznie warunek równoważności określony w opisie przedmiotu zamówienia i w pkt. 3.2.3. SIWZ. Oferta równoważna tj. o cechach zgodnych z treścią opisu przedmiotu zamówienia, przy czym cechy równoważności to: dla pozycji książkowych (książek, zeszytów ćwiczeń - w wersji drukowanej): zawartość tematyczna/temat, zawartość ćwiczeniowa/rodzaj ćwiczeń, ilość, rodzaj i parametry dodatków np. płyta CD, karty pracy - z zastrzeżeniem, że wszystkie oferowane pozycje (opisane w jednej pozycji tabeli) pochodzą od jednego autora. dla tonerów i tuszy do drukarek/kserokopiarek: muszą być kompatybilne z podanymi urządzeniami (również pod względem wymiarów), winny odpowiadać parametrom techniczno - eksploatacyjnym wskazanych urządzeń, zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń oraz posiadać gwarancje producenta, nie mogą powodować naruszenia praw gwarancyjnych producentów urządzeń tj. nie mogą powodować utraty gwarancji producenta, ani powodować jego uszkodzeń ujawnionych w okresie eksploatacji materiałów, musi się cechować porównywalnym lub lepszym pokryciem przy wydruku na papierze. Tusze i tonery winny być oryginalnie zapakowane i posiadać gwarancję. Dostarczane materiały powinny spełniać wymogi jakościowe i wydajnościowe oryginalnych materiałów producenta urządzenia. Zamawiający nie dopuszcza tonerów i tuszy regenerowanych. dla programów komputerowych/multimedialnych oraz gier komputerowych: zawartość tematyczna/temat, zawartość ćwiczeniowa/rodzaj ćwiczeń, rodzaj i ilość modułów, wymagania techniczne, rodzaj i ilość pomocy dodatkowych wchodzących w skład programu umożliwiających właściwą współpracę użytkownika z programem. dla pozostałych pomocy dydaktycznych: rodzaj pomocy dyd., cechy funkcjonalno-użytkowe (przeznaczenie), materiał z którego jest wykonana, zawartość tematyczna/temat, zawartość ćwiczeniowa/rodzaj ćwiczeń, parametry (wymiary), rodzaj elementów lub innych części składowych. Parametry podane w opisie przedmiotu zamówienia są przybliżone. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także transport zamawianych pomocy dydaktycznych do szkół w Krakowie wraz z wniesieniem do miejsc wskazanych przez Dyrektora danej szkoły na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie potwierdzony protokołami odbioru, który sporządzi Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Zamówienie w całości finansowane jest ze środków publicznych. Charakterystykę Projektu Indywidualizacja pracy z uczniami w szkołach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków (2 edycja) zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 48.19.00.00-6, 37.00.00.00-8, 22.11.00.00-4, 30.19.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.6.1) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: III.6.2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie. III.6.3) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający: Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy, Siedzibę (firmy) albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, Numer NIP (nieobligatoryjnie),Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty, Cenę oferty (c) - w rozumieniu pkt. 14.1 SIWZ, Zakres prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeo.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, pokój nr 50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, Dziennik Podawczy/Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4.16.1) zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pt. Indywidualizacja pracy z uczniami w szkołach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków (2 edycja) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. IV.4.16.2) Uzupełnienie pkt IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać w Zespole Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, pokój nr 50 w poniedziałki w godz. 10:00 -15:00, w pozostałe dni robocze (z wyjątkiem czwartków) w godz. 10.00-14.00 (koszt materiałów: 7,00 zł, w tym VAT). W celu odebrania SIWZ niezbędne będzie podanie Zamawiającemu numeru NIP Wykonawcy. SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej Zamawiającego www.zeo.krakow.pl Ww. uzupełnienie nie dotyczy pobierania SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego, IV.4.16.3) Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami: Marek Mazur. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych (2) w ramach projektu pn. Indywidualizacja pracy z uczniami w szkołach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków (2 edycja) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do Szkoły Podstawowej nr 32 w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 32 w Krakowie - Pomoce dydaktyczne, Pakiety oprogramowania edukacyjnego, Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, materiały i akcesoria artystyczne, Drukowane książki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 48.19.00.00-6, 37.00.00.00-8, 22.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych (2) w ramach projektu pn. Indywidualizacja pracy z uczniami w szkołach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków (2 edycja) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do Szkoły Podstawowej nr 48 w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 48 w Krakowie - Pomoce dydaktyczne, Pakiety oprogramowania edukacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 48.19.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych (2) w ramach projektu pn. Indywidualizacja pracy z uczniami w szkołach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków (2 edycja) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do Szkoły Podstawowej nr 55 w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 55 w Krakowie - Pomoce dydaktyczne, Pakiety oprogramowania edukacyjnego, Różny sprzęt i artykuły biurowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 48.19.00.00-6, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych (2) w ramach projektu pn. Indywidualizacja pracy z uczniami w szkołach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków (2 edycja) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do Szkoły Podstawowej nr 117 w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 117 w Krakowie - Pomoce dydaktyczne, Pakiety oprogramowania edukacyjnego, Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, materiały i akcesoria artystyczne, Różny sprzęt i artykuły biurowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 48.19.00.00-6, 37.00.00.00-8, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych (2) w ramach projektu pn. Indywidualizacja pracy z uczniami w szkołach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków (2 edycja) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego do Szkoły Podstawowej nr 124 w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 124 w Krakowie - Pomoce dydaktyczne, Pakiety oprogramowania edukacyjnego, Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, materiały i akcesoria artystyczne, Drukowane książki, Różny sprzęt i artykuły biurowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 48.19.00.00-6, 37.00.00.00-8, 22.11.00.00-4, 30.19.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu <<W pawłowickiej gminie każdy przedszkolak się rozwinie>> dla Publicznego Przedszkola w Warszowicach
- Zakup i dostawa sprzętu rolniczego dla ZSPT CKU w Bojanowie w ramach proj. pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Pow. Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski"
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętów elektronicznych oraz wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. Rozwój edukacji włączającej w Gminie Odolanów
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.