Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-07
Warszawa: Remont pustostanów mieszkalnych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 437050 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy , ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pustostanów mieszkalnych administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - dla części 1 zamówienia (Dudziarska 40B m 20) remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne); - dla części 2 zamówienia (Dudziarska 40 m 24) remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne); - dla części 3 zamówienia (Dudziarska 40 m 28) remont pustostanów mieszkalnych w wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne); - dla części 4 zamówienia (Dudziarska 40 m 45) remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne); - dla części 5 zamówienia (Dudziarska 40 m 48) remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne); - dla części 6 zamówienia (Dudziarska 40B m 25) remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne); - dla części 7 zamówienia (Targowa 12 m 46) remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne); - dla części 8 zamówienia (Skaryszewska 15 m 9) remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne); - dla części 9 zamówienia (Targowa 12 m 53) remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne); - dla części 10 zamówienia (Kawcza 29 m 12) remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne);.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, poza zmianami warunków przewidzianymi we Wzorze Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa pok. 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa pok. 1 (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pustostanu mieszkalnego przy ul. Dudziarskiej 40B m 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pustostanu mieszkalnego przy ul. Dudziarskiej 40 m 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont pustostanu mieszkalnego przy ul. Dudziarskiej 40 m 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanów mieszkalnych w wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont pustostanu mieszkalnego przy ul. Dudziarskiej 40 m 45.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont pustostanu mieszkalnego przy ul. Dudziarskiej 40 m 48.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont pustostanu mieszkalnego przy ul. Dudziarskiej 40B m 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Targowej 12 m 46.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont pustostanu mieszkalnego przy ul. Skaryszewskiej 15 m 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Remont pustostanu przy ul. Targowej 12 m 53.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Remont pustostanu przy ul. Kawczej 29 m 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanu mieszkalnego z wymianą wyeksploatowanych urządzeń i instalacji, stolarki okiennej i drzwiowej (roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
- "Budowa żłobka w Mokronosie" w formule zaprojektuj i wybuduj
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.