eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwieciePrzeprowadzenie zajęć z zakresu - spawacz metodą TIG dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Świecie: Przeprowadzenie zajęć z zakresu - spawacz metodą TIG dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV
Numer ogłoszenia: 437108 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 400550 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć z zakresu - spawacz metodą TIG dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć z zakresu - spawacz metodą TIG dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z zakresu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG dla 10 uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV, tj. 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych wg aktualnych Wytycznych Instytutu Spawalnictwa; 2) Program zajęć musi być zgodny z aktualnymi Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa i zawierać zajęcia praktyczne oraz zajęcia teoretyczne w zakresie spawania metodą TIG; 3) Celem zajęć jest umożliwienie nabycia przez uczestniczki i uczestników zajęć wiedzy i umiejętności umożliwiających podjęcie pracy w zawodzie spawacz metodą TIG, teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestniczek i uczestników zajęć do zdania egzaminu końcowego przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Instytut Spawalnictwa; 4) uczestniczki i uczestnicy zajęć będą uczestniczyć w wykładach i zajęciach praktycznych oraz będą wykonywać ćwiczenia i zadania praktyczne kształtujące i doskonalące nabyte umiejętności, każda uczestniczka/uczestnik będzie również indywidualnie wykonywał zadania praktyczne; 5) Zamawiający wymaga, by Wykonawca dysponował materiałami dydaktycznymi, niezbędnymi do przeprowadzenia zajęć, np.: filmami DVD, programami multimedialnymi, wszelkimi produktami niezbędnymi do zajęć praktycznych i prezentacji, literaturą fachową; 6) Zajęcia muszą obejmować co najmniej 112 godzin zajęć z czego 23 godziny zajęć teoretycznych, 2 godziny instruktażu wstępnego i 78 godzin zajęć praktycznych, pozostałe godziny egzamin wewnętrzny, testy sprawdzające poziom wiedzy, rozmowa sterowana, godzina zajęć teoretycznych i instruktażu teoretycznego obejmuje zajęcia liczące 45 minut, godzina zajęć praktycznych powinna obejmować 60 minut zajęć; 7) zajęcia muszą odbywać się poza zajęciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie więcej niż 8 godz. dziennie; 8) zajęcia odbywać się muszą w grupie 10 osobowej, liczebność grupy nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 9) miejsce prowadzenia zajęć teoretycznych zapewnia Zamawiający, miejsce zajęć praktycznych Wykonawca, który musi zapewnić każdej uczestniczce i uczestnikowi zajęć bezpłatny dojazd w obie strony, koszt zapewnienia dojazdu na zajęcia Wykonawca obowiązany jest wliczyć w cenę oferty; 10) zajęcia teoretyczne prowadzone będą na terenie szkoły w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć teoretycznych w siedzibie Wykonawcy pod warunkiem zapewnienia każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatnego dojazdu w obie strony, koszt zapewnienia dojazdu na zajęcia Wykonawca obowiązany jest wliczyć w cenę oferty; 11) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zaplecze techniczne do realizacji zajęć praktycznych w postaci spawalni wyposażonej w jednoosobowe stanowiska spawalnicze dla każdej uczestniczki i uczestnika zajęć praktycznych; 12) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi musi zapewnić każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej: a) przeprowadzenie badań lekarskich przed rozpoczęciem zajęć - kopie dokumentacji potwierdzającej wykonanie badań lekarskich należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć, w przypadku wykluczenia któregokolwiek uczestnika z udziału w zajęciach z przyczyn zdrowotnych Wykonawca pokryje koszt badania lekarskiego kolejnej osoby z listy rezerwowej, wskazanej przez Zamawiającego do odbycia zajęć; b) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych oraz w drodze do i z miejsca zajęć - kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć; c) materiały szkoleniowe dla każdej uczestniczki i uczestnika - skrypt tematyczny oznakowany w logotypy UE i POKL, teczka, zeszyt co najmniej 60-kartkowy, długopis, materiały szkoleniowe należy rozdać uczestniczkom i uczestnikom zajęć w pierwszym dniu zajęć, przechodzą one na własność uczestniczek i uczestników po zakończeniu zajęć, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją zajęć, jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych należy przekazać Zamawiającemu; d) ubranie robocze (rękawice, okulary, spodnie, bluza i buty) dla każdej uczestniczki i uczestnika zajęć, które przechodzi na własność uczestniczek i uczestników po zakończeniu zajęć, potwierdzenie odbioru ubrania roboczego Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją zajęć; 13) Wykonawca musi zapewnić uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 14) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami zajęć rozmowy sterowanej na temat równości płci na pierwszych zajęciach; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników, test musi zawierać minimum 20 pytań z zakresu wiedzy teoretycznej i praktycznej; 5) opracowanie i uzgodnienie ze Szkolnym Koordynatorem Projektu i dyrektorem szkoły harmonogram zajęć teoretycznych i praktycznych; 6) niezwłoczne powiadamianie Szkolnego Koordynatora Projektu o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) niezwłoczne informowanie Szkolnego Koordynatora Projektu o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; 9) poddania się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 10) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego dla uczestniczek i uczestników zajęć; 11) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 12) zapewnienie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, pomocy przy zgłaszaniu się na egzamin zewnętrzny przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Instytut Spawalnictwa; 13) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, protokołu z egzaminu wewnętrznego, rejestru wydanych zaświadczeń, dokumentacji fotograficznej z zajęć w formie płyty CD/DVD itp. w terminie do 10 dni od zakończenia zajęć.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV, Nr Projektu WND-POKL.09.02.00-04-038/12.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Starczewski Ośrodek Kształcenia Zawodowego Kursal, ul. Gimnazjalna 11, 89-100 Nakło, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.