Ogłoszenie z dnia 2012-11-07
Nowy Sącz: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Jagiellońskiej 14 w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 437120 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 448-66-05, faks 18 443-78-63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku przy ul. Jagiellońskiej 14 w Nowym Sączu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania dodatkowych pomieszczeń (73,70 m2) przy ul. Jagiellońskiej 14 wraz z dostawą środków sanitarnych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Impel Cleaning Sp. z o.o., Ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1906,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2344,65
Oferta z najniższą ceną: 2344,65 / Oferta z najwyższą ceną: 2344,65
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j. t.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ), bowiem: a)Umową nr BPM.ZZP.271.830.2011 zlecono wykonawcy IMPEL CLEANING Sp. z o. o., Ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, zwanego dalej Wykonawcą, świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Miasta Nowego Sącza wraz z dostawą środków czystości. b)Zamawiający ogłaszając przetarg nieograniczony (oznaczenie sprawy BPM.ZZP.271.830.2011) posiadał w swoim zasobie pomieszczenia przy ul. Jagiellońskiej 14. Zamawiający aneksem nr 1 (obowiązującym od dnia 01.02.2012 r.) oraz aneksem nr 2 (obowiązującym od dnia 15.07.2012 r.) zmniejszył zasoby lokalowe o pomieszczenia znajdujące się przy ul. Jagiellońskiej 14. Na chwilę obecną Zamawiający postanowił ponownie rozszerzyć zasoby lokalowe na pomieszczenia biurowe (73,70 m2) Urzędu Miasta Nowego Sącza, tym samym należy ponownie ująć w przedmiocie zamówienia sprzątanie tych pomieszczeń. Przewidując okoliczność - taką jaka zaistniała - Zamawiający zawarł w specyfikacji istotnych warunków zamówienia BPM.ZZP.271.830.2011 możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Przedmiotowe zamówienie uzupełniające będzie obejmować świadczenie usługi sprzątania dodatkowych pomieszczeń przy ul. Jagiellońskiej 14 wraz z dostawą środków sanitarnych. c)Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym w stosunku do zamówienia udzielonego Wykonawcy w styczniu 2012 r., umową nr BPM.ZZP.272.830.2011, której wartość wynosi 349 959,00 zł brutto. d)Wartość zamówienia szacuje się na 1 906,22 zł netto, czyli nie przekroczy 10 % wartości zamówienia podstawowego. Ostateczna wartość będzie znana po przeprowadzeniu negocjacji. e)Stwierdzam, że łącznie wystąpiły wszystkie przesłanki zastosowanego trybu z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, tzn.: a)nastąpi udzielenie zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, b)nastąpi udzielenie zamówienia dodatkowego dotychczasowemu wykonawcy usługi, c)zamówienie nie przekracza łącznie 10% wartości realizowanego zamówienia, d)zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, e)zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Dostawa materiałów do poziomego oznakowania dróg
- BZP.271.23.2025 Opracowanie dokumentacji projektowej (....) w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie "Rynku Maślanego" - dokumentacja
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1547K Brzezna-Brzezna Litacz-Wysokie
- BZP.271.20.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Biura Prezydenta
- Pobyt studentów i kadry podczas letniego obozu szkoleniowego - 10 dni na potrzeby Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - sierpień 2025 r.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości obiektów Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r.
- Usługa systematycznego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych oraz innych, użytkowanych przez Oddziały Terenowe UTK oraz CEMM
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku, Oddziałach: Wejherowo, Starogard Gdański, Gdynia oraz na terenie zewnętrznym należącym do posesji Oddziału Gdynia
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- "Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i pomieszczeń biurowych Przedsiębiorstwa Usługowo-Handlowo-Produkcyjnego "LECH" Spółka z o.o. w Białymstoku"
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Urzędu Regulacji Energetyki
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.