Ogłoszenie z dnia 2011-03-14
Szczecin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Numer ogłoszenia: 43712 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów. Atramenty do drukarek: HP DJ 380, HP DJ 5150,HP PSC 1315, HP DJ 450, HP DJ 460CB, HP H470b, HP OJ 7310,Canon IP100, HP Officejet Pro 8500. Tonery do drukarek/ kserokopiarek/ faksów: HP LJ 1200,1005, HP LJ 1320, HP LJ 2300, HP LJ 2400,2420, HP LJ 2600n, HP color LJ 2840, HP color LJ2840, HP LJ 5L/6L, CPG Page Master 2400c, Dell 5100cn, Lexmark T632, Xerox Docuprint p8ex, Samsung ML2251N, Samsung ML3051ND, Samsung ML4050N, Kyocera mita 1620,1635,2050, Olivetti d-copia 200MF, Canon FC 120,220,230, Canon B100,120,150,155,840, Panasonic KX-FL613PD, Panasonic KX-FP363PD, Panasonic KX-MB 773, Brother 5250, Xerox DC425ST, Konica Minolta DI3010, HP LJ M3027X, Xerox 3435DN, Lexmark T654DN, Lexmark X466de, Epson Aculaser CX21FN.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
SYSTEMY BIUROWE - INTEGRACJA MARCOLA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- Systemy Biurowe - Integracja Marcola i wspólnicy s.j., ul. Rosponda 30/3, 71-793 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203391,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 129708,42
Oferta z najniższą ceną: 129708,42 / Oferta z najwyższą ceną: 175582,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiajacy może udzielić zamówienia między innymi w trybie zapytania o cenę. W myśl art. 70 przedmiotowej ustawy zamawiajacy może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Na podstawie art. 71 ust. 1 zamawiajacy wszczyna postępowanie w trybie zapytania o cenę, zapraszając do składania ofert taką liczbę wykonawców świadczących w ramach prowadzonej przez nich działalności dostawy lub usługi będące przedmiotem zamówienia, która zapewnia konkurencję oraz wybór najkorzystniejszej oferty, nie mniej niż 5. Atramenty, tonery i inne materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek oraz faksów są niezbędne do korzystania z urządzeń biurowych będących w posiadaniu tut. Izby Celnej i podległych jej komórek organizacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakosciowych. Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faksów są towarami ogólnie osiągalnymi (powszechnie dostępnymi). Na rynku istnieje wiele firm oferujacych oryginalne bądź zamienne, o tych samych parametrach techniczno-jakosciowych tonery i atramenty. Wielu wykonawców w ramach prowadzonej działalności gospodarczej jest w stanie zrealizować przedmiot zamówienia. Nie występują problemy z pozyskaniem materiałów eksploatacyjnych oraz nie stanowią one produktów specjalistycznych, zaspokajających indywidualne potrzeby zamawiającego, a ich sprzedaż nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień, czy specjalnych przygotowań. Są to produkty charakteryzujące się powszechnością oraz szeroko dostępnym rynkiem dystrybucji. Sumaryczna wartość zamówienia jest mniejsza, niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wynosząca, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn.23.12.2009r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz.U. nr 224, poz. 1795), dla dostaw realizowanych przez Izbę Celną w Szczecinie równowartość 125000EUR.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla wszystkich jednostek RZGW Gliwice
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM)
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.