Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-07
Nowy Sącz: Wykonywanie usług dotyczących konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych oraz utrzymanie pogotowia dźwigowego w budynkach Oddziału ZUS w Tarnowie,
Inspektoratu ZUS w Bochni i Biura Terenowego w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 437134 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu , ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4498020, faks 18 4498005.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług dotyczących konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych oraz utrzymanie pogotowia dźwigowego w budynkach Oddziału ZUS w Tarnowie, Inspektoratu ZUS w Bochni i Biura Terenowego w Zakopanem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie sprawności stanu technicznego (tj. wykonywanie konserwacji i napraw) dźwigów osobowych zwanych dalej urządzeniami transportu bliskiego - UTB, eksploatowanych w Oddziale ZUS w Tarnowie, Inspektoracie w Bochni oraz Biurze Terenowym w Zakopanem zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. Nr 193 poz. 1890 z dnia 18 listopada 2003r.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonali lub wykonują co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem przeglądy konserwacyjne i naprawy dźwigów osobowych o min. 4 przystankach - w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wszelkie prace konserwacyjne, naprawcze i pozostałe wynikające z umowy będą wykonywane wyłącznie przez wykwalifikowanych i przeszkolonych specjalistów z odpowiednimi uprawnieniami, tj. *w zakresie konserwacji i napraw awaryjnych - przez osoby posiadające uprawnienia kategorii I zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. 2001 nr 79 poz. 849), *w zakresie wykonywania elektrycznych pomiarów ochronnych dźwigów poprzez sprawdzenie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, skuteczności uziemienia i oporności izolacji - przez osoby posiadające uprawnienia SEP do pracy pod napięciem do 1 kV
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Stawka 1 roboczogodziny - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia za usługi będące przedmiotem umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana taka wymaga wprowadzenia aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ul. Sienkiewicza 77
33-300 Nowy Sącz Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych pok.106.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ul. Sienkiewicza 77 33-300 Nowy Sącz Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych pok.106.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawy urządzeń dźwigowych w Oddziale ZUS w Tarnowie, ul. Kościuszki 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawy urządzeń dźwigowych w Oddziale ZUS w Tarnowie, ul. Kościuszki 32-2 szt.: *dźwig osobowy Q = 1000 kg, 8 przystanków nr fabr. P03E0360, nr ewidencyjny UDT N3125001066, producent PUPH Pilawa; *dźwig osobowy Q = 1000 kg, 8 przystanków, nr fabr. P03E0361, nr ewidencyjny UDT N312501075, producent PUPH Pilawa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. stawka 1 roboczogodziny - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawy urządzenia dźwigowego w Inspektoracie w Bochni, ul. Kazimierza Wielkiego 48.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawy urządzenia dźwigowego w Inspektoracie w Bochni, ul. Kazimierza Wielkiego 48 - 1 szt.: *dźwig osobowy hydrauliczny Q = 750 kg, 4 przystanki typ NB 750 H/2000, nr fabr. HOO-259, nr ewidencyjny UDT 311203312.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Stawka 1 roboczogodziny - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i naprawy urządzenia dźwigowego w Biurze Terenowym w Zakopanem, ul. Gimnazjalna 8, w części Centrum Szkolenia ZUS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja i naprawy urządzenia dźwigowego w Biurze Terenowym w Zakopanem, ul. Gimnazjalna 8, w części Centrum Szkolenia ZUSK 1 szt.: *dźwig osobowy Q = 1000 kg, 5 przystanków, typ. M 33, nr fabr. EXPL 3112032906.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Stawka 1 roboczogodziny - 20
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa i montaż 6 szt. komory akustycznej na potrzeby studentów Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawy produktów leczniczych
- Dostawa emulsji asfaltowej
- BZP.271.3.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - działki niezabudowane
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1513 K, 1516 K, 1528 K, 1532 K, 1544 K, 1567 K, 1568 K, 1570 K
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi konserwacji i usuwania awarii dźwigów osobowych przy ul. Świętokrzyskiej 14, Al. Jerozolimskie 32, Złotej 68, Nowy Świat 15/17, DS "Rogaś", "Sarna" Osiedle Akademickie w W-wie.
- dostawa wraz z wymianą pasów nośnych w 5 dźwigach osobowych w budynkach: przy ul. Sławka 38, 38a w Katowicach, ul. Bohaterów Monte Cassino 2-2i w Katowicach
- Usługa serwisowania, konserwacji i przeglądów konserwacyjnych oraz Prowadzenia całodobowego nadzoru technicznego wraz z Pogotowiem technicznym, dla Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) we Wrocławiu
- Wyk.bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynnośći usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.