eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączWykonywanie usług dotyczących konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych oraz utrzymanie pogotowia dźwigowego w budynkach Oddziału ZUS w Tarnowie, Inspektoratu ZUS w Bochni i Biura Terenowego w Zakopanem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Nowy Sącz: Wykonywanie usług dotyczących konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych oraz utrzymanie pogotowia dźwigowego w budynkach Oddziału ZUS w Tarnowie, Inspektoratu ZUS w Bochni i Biura Terenowego w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 437134 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu , ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4498020, faks 18 4498005.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług dotyczących konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych oraz utrzymanie pogotowia dźwigowego w budynkach Oddziału ZUS w Tarnowie, Inspektoratu ZUS w Bochni i Biura Terenowego w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie sprawności stanu technicznego (tj. wykonywanie konserwacji i napraw) dźwigów osobowych zwanych dalej urządzeniami transportu bliskiego - UTB, eksploatowanych w Oddziale ZUS w Tarnowie, Inspektoracie w Bochni oraz Biurze Terenowym w Zakopanem zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. Nr 193 poz. 1890 z dnia 18 listopada 2003r.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali lub wykonują co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem przeglądy konserwacyjne i naprawy dźwigów osobowych o min. 4 przystankach - w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wszelkie prace konserwacyjne, naprawcze i pozostałe wynikające z umowy będą wykonywane wyłącznie przez wykwalifikowanych i przeszkolonych specjalistów z odpowiednimi uprawnieniami, tj. *w zakresie konserwacji i napraw awaryjnych - przez osoby posiadające uprawnienia kategorii I zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. 2001 nr 79 poz. 849), *w zakresie wykonywania elektrycznych pomiarów ochronnych dźwigów poprzez sprawdzenie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, skuteczności uziemienia i oporności izolacji - przez osoby posiadające uprawnienia SEP do pracy pod napięciem do 1 kV

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Stawka 1 roboczogodziny - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia za usługi będące przedmiotem umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana taka wymaga wprowadzenia aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ul. Sienkiewicza 77 33-300 Nowy Sącz Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych pok.106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ul. Sienkiewicza 77 33-300 Nowy Sącz Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych pok.106.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawy urządzeń dźwigowych w Oddziale ZUS w Tarnowie, ul. Kościuszki 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawy urządzeń dźwigowych w Oddziale ZUS w Tarnowie, ul. Kościuszki 32-2 szt.: *dźwig osobowy Q = 1000 kg, 8 przystanków nr fabr. P03E0360, nr ewidencyjny UDT N3125001066, producent PUPH Pilawa; *dźwig osobowy Q = 1000 kg, 8 przystanków, nr fabr. P03E0361, nr ewidencyjny UDT N312501075, producent PUPH Pilawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. stawka 1 roboczogodziny - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawy urządzenia dźwigowego w Inspektoracie w Bochni, ul. Kazimierza Wielkiego 48.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawy urządzenia dźwigowego w Inspektoracie w Bochni, ul. Kazimierza Wielkiego 48 - 1 szt.: *dźwig osobowy hydrauliczny Q = 750 kg, 4 przystanki typ NB 750 H/2000, nr fabr. HOO-259, nr ewidencyjny UDT 311203312.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Stawka 1 roboczogodziny - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i naprawy urządzenia dźwigowego w Biurze Terenowym w Zakopanem, ul. Gimnazjalna 8, w części Centrum Szkolenia ZUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja i naprawy urządzenia dźwigowego w Biurze Terenowym w Zakopanem, ul. Gimnazjalna 8, w części Centrum Szkolenia ZUSK 1 szt.: *dźwig osobowy Q = 1000 kg, 5 przystanków, typ. M 33, nr fabr. EXPL 3112032906.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0, 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Stawka 1 roboczogodziny - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.